Gå til innhold

Skal til Thailand i juleferien (phi-phi), noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstegangsreisende til Thailand, hva bør vi oppleve?

Anonymkode: 487c5...152

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første må dere ha en test hvor det står RT-PCR på testbeviset. Vi ble nemlig nektet avreise fordi det kun sto PCR på testen (og på min medreisendes test stod det RNA, noe som heller ikke var godkjent). Ganske mange tusen som gikk i dass der gitt. Og helst skal det stå passnummeret i tillegg til personalia på testen.

Også må dere søke om Thailand pass i god tid før dere reiser. Og ha hotellbooking klar.

• Liker 1
Skrevet

Hvilken øy skal dere bo på? 

Den store attraksjonen er jo strendene, og naturen. Så ville vurdert utflukter til andre steder om ikke målet er å ligge rett ut hele ferien. "The Beach" er nok fortsatt stengt, på godt og vondt, et utrolig flott sted, men sist jeg var der var det folk overalt. Mange muligheter for fotturer - det kan jeg virkelig anbefale, men gå tidlig, og ta med mye vann.

Det er virkelig flott der. Men om du vil oppleve Thailand må du reise litt mer rundt :) Uansett, sikkert fantastisk å være der nå når det fortsatt er rolig, for det er jo en av de mest turistifiserte plassene i verden vanligvis. 

Anonymkode: 3fe31...700

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Førstegangsreisende til Thailand, hva bør vi oppleve?

Anonymkode: 487c5...152

Bli hjemme pga. smitte kanskje?

• Liker 11
Skrevet

Øylivet i Thailand kan bli kjedelig i lengden. Jeg ville tatt en avstikker til Pattis for å bryte litt opp i ferien. Pattis er et flott sted for party. 

Anonymkode: 926ec...a17

Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet

Et godt tips er å holde seg hjemme.. 

Anonymkode: bf1af...600

• Liker 7
Skrevet

Ikke glem at dersom noen på flyet deres tester positivt blir dere alle sendt til karantenesykehus i 14 dager. Selv om dere tester negativt selv. Og alt må dere betale selv. Forsikringen dekker ikke asymptomatisk karantene.

Anonymkode: 7b499...28b

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...