Gå til innhold

Bli kvitt dama som skravler på google søk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på toget på vei til jobb og skal søke på la oss si Pepperkaker, så begynner hun å nærmest rope ut " Klart det, her er noen oppskrifter" eller du søker på vannkraft " Dette kan Wikipedia fortelle, vannkraft og bla bla"

Noen som vet hvordan få hu til å holde munn?

Anonymkode: a2a2f...34b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dame som skravler ved googlesøk?
Det har jeg aldri hørt om, men om jeg hadde vært klar over noe sånt, hadde jeg aldri aktivert det. 
Jeg hater alt sånt unødvendig piss.

Anonymkode: 59661...087

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har jeg aldri hørt om, men om jeg hadde vært klar over noe sånt, hadde jeg aldri aktivert det. 

Lover deg, ble ikke aktivert av meg. Hatt det på de tre siste mobilene mine 😞

Skrevet

Fant ut av det, Google-innstillinger for google apper -søk assistent og voice- google assistent- assistens stemme-tekst til tale- telefon og trykk så på bare med handsfree. Ser ut som det er rett, hu er stille nå når jeg søkker noe og det er jo bra 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gen-Z. De bruker ikke browsere, de laster ned apper som spionerer på dem og kommer med masse bloatware og dritt, for vanskelig å bruke url.

Anonymkode: ac440...66e

• Liker 1
Skrevet

Mer kvinnehat...

Du kunne lett ha googlet hvordan du slår av den mannsvitenskapelige kvinnestemme-assistenten din, som utelukkende er designet til menns forlystelse og primitive behov for å seksualisere, objektivisere og forgripe seg på kvinner i alle sammenhenger.

Men gjorde du det? Nei! Du bare måtte komme hit og utbasunere for verden hvordan "hu google dama" bare "skravler" og "maser" og burde holde munn, fordi det er det som er kvinnesynet ditt.

Anonymkode: 2f32c...727

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mer kvinnehat...

Du kunne lett ha googlet hvordan du slår av den mannsvitenskapelige kvinnestemme-assistenten din, som utelukkende er designet til menns forlystelse og primitive behov for å seksualisere, objektivisere og forgripe seg på kvinner i alle sammenhenger.

Men gjorde du det? Nei! Du bare måtte komme hit og utbasunere for verden hvordan "hu google dama" bare "skravler" og "maser" og burde holde munn, fordi det er det som er kvinnesynet ditt.

🤣 Ok. Om det hadde hvert en mannsstemme hadde jeg skrevet noe som " kan noen få den gubbejevelen til å holde kjeft"

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mer kvinnehat...

Herlig! Helt på kornet. 😂

Anonymkode: 818da...180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...