Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte aluminiumsklorid på apoteket i dag. Sliter med voldsom svette, og andre produkter har ikke hjulpet.

Det står på pakken at man skal påføre om kvelden to ganger i uken og vaske det av morgenen etter. Skal jeg bruke deodorant i tillegg på dagtid, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøpte aluminiumsklorid på apoteket i dag. Sliter med voldsom svette, og andre produkter har ikke hjulpet.

Det står på pakken at man skal påføre om kvelden to ganger i uken og vaske det av morgenen etter. Skal jeg bruke deodorant i tillegg på dagtid, da?

Ja. lønner seg det. Men bruk en uten alkohol. Den aluminiumskloriden svir noe helt jævlig! Selv om du vasker den av har du fortsatt litt vondt. (Eller jeg da hvertfall...)

Og tror nok det holder å bruke den en gang i uka... Med mindre du klarer to søvnløse netter i uka... ;) Er ikke sikkert du synes den er så ille da men. På meg svir den noe helt sinnsykt!

Skrevet

Takk! Har du noe eksempel på en deodorant uten alkohol? Har sjekket baderomsskapet, og alle i samlingen inneholder alkohol. :)

Skrevet

Jeg bruker ikke deodorant, svetter jo ikke så da trenger jeg ikke det. Det er i så fall for godluktens skyld dersom det er noe spesielt. Men jeg bruker ikke aluminiumklorid i ren form, men Yerka.

For å kjøpe mild deodorant ville jeg prøvd apoteket, bla cosmica har noen gode.

Skrevet

De aller fleste vanlige roll-on deoer ala Sterilan (unntatt Crystal) og Dove inneholder ikke alkohol.

Skrevet

Funker dette på føttene også..? Blir fort litt klam på beina og noe sånnt hadde vært helt supert.. (bruker fotdeo daglig..)

Skrevet
Funker dette på føttene også..? Blir fort litt klam på beina og noe sånnt hadde vært helt supert.. (bruker fotdeo daglig..)

Nei, tror ikke du skal bruke akkurat den på føttene.

Da burde du heller kjøpe talkum som skal brukes på beina, talkumen absorberer fuktighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...