Gå til innhold

Damer,hva synes dere om at mannen/kjæresten har sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere at det er greit om kjæresten har sexleketøy? Kjæresten min har skaffet seg arcwave og jeg kjenner at jeg ikke synes noe om det🙄 Er jeg helt på bærtur som reagerer så sterkt på det,eller er det flere som er enige?🙈

Anonymkode: 4ac90...6e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ganske harry først og fremst. 

Anonymkode: c32a5...b93

Skrevet

Min har og jeg hevet ikke øyenbryn når han fortalte det.

Hans eks var veldig barnslig og ufin da han fortalte om denne fantasien første gang så han nølte lenge med å fortelle meg.

Men jeg har ingen problem med det og når vi bruker leketøy er det fantastisk! 

Anonymkode: 0592b...67a

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor synes du ikke noe om det?

Bruker du ingen leketøy selv?

• Liker 6
Skrevet

Hadde vært rart om jeg skulle sett negativt på det. Har jo selv masse leketøy som kan brukes alene og sammen. 🤷‍♀️

• Liker 9
Skrevet

Jeg er singel, men om jeg var i et forhold:

Med tanke på hvor mange jeg har selv, ville det vært helt feil om jeg sa noe imot et leketøy for han.

Hadde egentlig likt at han hadde et leketøy. Jeg kunne godt likt at vi kunne hatt en onani stund sammen. Synes det er ganske tennende med tanke på å se en mann bruke et leketøy i senga. *Kanskje ikke de aller mest vulgære kvinne-rumpe og vulva dukkene. Men å se en mann bruke arch wave hadde jeg likt 😄

Anonymkode: 54af9...faf

• Liker 5
Skrevet

Generelt sett har jeg ikke noe imot det (Hvorfor skulle jeg det, når det er så normalisert at kvinner bruker sexleketøy?) men må innrømme at jeg ble litt sår da mannan kjøpte fleshlight i en periode hvor jeg ikke kunne ha sex. Han forsto det og kvittet seg med den, men hadde han kjøpt den nå så hadde jeg ikke reagert.

Anonymkode: 4a1f9...f98

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er ganske harry først og fremst. 

Anonymkode: c32a5...b93

Tenker du det samme om kvinner med vibratorer og dildoer, eller bare menn? Isåfall; hvorfor?

Anonymkode: 4a1f9...f98

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg hadde derimot blitt skuffet om han ikke hadde noen. Sexleketøy er gøy.

Anonymkode: 4a543...4f6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen sex leketøy selv, onanerer kun i dusjen, og hadde syntes det var sært. 

Ikke vant med å bruke leketøy, hverken alene eller med partner. Annet enn bind for øyene og anal kuler så jeg er nok ganske vanilje når det kommer til disse tingene. 

Så, hadde typen min plutselig kjøpt seg en sånn så tror jeg hadde følt just som deg...

Anonymkode: 458ba...97a

Skrevet

Meget positivt. Har mange selv så skulle bare mangle. 

• Liker 2
Skrevet

Sexleketøy er gøy, for begge. Om det er for han, henne eller begge/alle 😁

Vi sitter gjerne sammen, for å diskutere hva leker vi skal kjøpe. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Synes dere at det er greit om kjæresten har sexleketøy? Kjæresten min har skaffet seg arcwave og jeg kjenner at jeg ikke synes noe om det🙄 Er jeg helt på bærtur som reagerer så sterkt på det,eller er det flere som er enige?🙈

Jeg hadde syntes det var vemmelig

Anonymkode: 91f9f...fe8

Skrevet

Supert!

Jeg har selv kjøpt til ham. Liker at menn er villige til å utforske det seksuelle, uten at det bare betyr at han skal utforske ved hjelp av kvinnens kropp. Menn som synes kvinner er kjipe og lite utforskende fordi hun ikke vil ha analsex for eksempel, men nekter å utforske ting som ikke medfører krav til kvinnen, det synes jeg er kjipe menn. 

Det er mye gøy leketøy til menn nå. Både til utforsking alene og sammen.

Anonymkode: 6ed6e...efd

• Liker 2
Skrevet

Ts her.

Jeg vet ikke hvorfor jeg reagerer på det🤷‍♀️ Vi bor ikke sammen,og denne er noe han kjøpte under en liten pause vi hadde tidligere i år. Jeg skjønner jo at det kan være artig og pirrende og utforske for menn også. Leketøy man kan bruke sammen har jeg ingenting imot,for da er man jo to om det. Men tanken på at han "koser" seg alene med denne får frem litt sjalusifølelse.🙄 Jeg sliter litt med sjalusi fra før av også.. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Blir du sjalu om han bruker hånda også da? 

Onanerer du ikke selv? Føler du at du er utro eller svikter kjæresten på noe vis om du gjør det og hvorfor? Eventuelt hvorfor ikke? 

Du trenger ikke svare altså, jeg bare undrer litt høyt. 

Jeg synes leketøy bare er morro jeg, han kunne godt hatt en hel koffert full for min del.  

Skrevet
Elder Millennial skrev (7 minutter siden):

Blir du sjalu om han bruker hånda også da? 

Onanerer du ikke selv? Føler du at du er utro eller svikter kjæresten på noe vis om du gjør det og hvorfor? Eventuelt hvorfor ikke? 

Du trenger ikke svare altså, jeg bare undrer litt høyt. 

Jeg synes leketøy bare er morro jeg, han kunne godt hatt en hel koffert full for min del.  

Nei merkelig nok,går det fint🙈

Gjest Elder Millennial
Skrevet
Dame32 skrev (31 minutter siden):

Nei merkelig nok,går det fint🙈

Men hva er forskjellen? Sånn egentlig 🤷‍♀️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har det, så kan ikke se hvorfor ikke han skal få ha det også.

• Liker 1
Skrevet

Damer generelt ser ned på menn som har sexleketøy. Helt grunnløst egentlig, men teorien til psykologene er at det signaliserer en taper som ikke får seg sex, noe som er uattraktivt. Kvinner som har sexleketøy derimot «eier sin egen seksualitet» så det er godtatt. 

Rart, men dessverre sant.

Anonymkode: 4850f...eac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...