Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Har endel eurobonus poeng som går ut om ikke så lenge, så vurderer å bruke dem på å invitere sambo med på en langweekend. Jeg har nok poeng for tur-retur for to personer til Norge/Sverige/Danmark/Finland/Litauen/Estonia. Tenkte å reise i januar. Noen som har noen godt tips om hvor vi skal reise? Elsker København så kan jo alltids riser dit - men vi har vært der så mange ganger at det hadde egentlig vært litt spennende med noe nytt. Gjerne hotellanbefalinger også (må ikke være for dyrt - studentbudsjett er ikke så mye å skryte av) Endret 11. oktober 2005 av Titta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #2 Del Skrevet 11. oktober 2005 Bonuspoeng er ypperlig til å reise til svalbard!! (men januar er kanskje ikke helt sesongen der.. f.o.m midten av mars er bedre dit) Estland er sikkert bra, men Estonia ville jeg ikke satset på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #3 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Tallin! Har ikke vært der, men jeg vil dit! sjekket hotell nå, du kan få tre netter tors-søn fra 2000 kr tilsammen for 2 personer. Ikke så ille det Endret 11. oktober 2005 av Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannah2 Skrevet 12. oktober 2005 #4 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tallin som førstevalg, deretter Stockholm og så Vilnius Januar er kaldt uansett da. Men du vet at du kan reise på andre tider enn før poengene går ut (dersom poengene går ut i januar altså). Det viktigste er at reisen bestilles før utløp av poengene. Men om det er januar dere vil dra, så er det jo noe annet Har vært flere ganger i Tallinn. Både i oktober, november og mai. Mai er helt klart å foretrekke, men oktober var også bra. Januar er sånn sett litt likt november, og da synes jeg det var mørkt der (som hjemme!). Men det er mange koselige kafeer og restauranter i Tallinn som man kan kose seg på på mørke januarkvelder. To større shoppingsentra i sentrum også :nikker:. Stockholm er alltid romantisk synes jeg. Om du drar til Vilnius har jeg et bra tips om hotell, som ikke var all verdens dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 12. oktober 2005 #5 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har endel poeng som må brukes selv, og jeg tenker seriøst på Tallinn, da det visstnok er en veldig fin by! Men det er sikkert ikke så varmt der i januar nei. Ellers kunne jeg tenke meg Helsinki, Tromsø eller Svalbard f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. oktober 2005 #6 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vi dro på "bonustur" til Helsinki i fjor. Brukte poeng både på flyreise og hotell (SAShotell). Jeg syns Helsinki var en veldig koselig by. Vi var der i oktober, er sikkert litt surt i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2005 #7 Del Skrevet 14. oktober 2005 Takk for svar. Skal sjekke ut Tallin. Og kanskje Helsinki også. Har egentlig alltid vært ganske negativ til alt som har med Finland å gjøre, men har hørt mye positivt om Helsinki den siste tiden så kanskje det kan være noe. Ja, regner med at det ikke er spesielt varmt og godt i januar - men det er det jo ikke her hjemme på den tiden heller Og reiser en i januar er det jo ofte januarsalg og det er jo ikke så dumt Kan selvsagt vente med å reise til våren/sommeren - men vi skal jo uansett på ferie i sommer så vil gjerne spre det litt. Vi har begge ett hardt semester på skolen nå så vi vil nok ha godt av å komme oss vekk noen dager før ett nytt semester setter igang. Julen er jo hvertfall ikke for meg særlig avslappende. Fullt kjør med familieselskaper og jobbing, så liten tid til å slappe av og hente seg inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå