Gå til innhold

Fjerde dose av koronavaksine til våren: Skal du ta den?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helsedirektøren forteller denne uken at det kan bli fjerde dose til våren. Det vil ikke være nok med tre dose sier han til dagsavisen.

Begrunn svaret ditt, og hvis svaret ditt er nei, hva skal til for at du skal ta vaksinen?

Ville du ha tatt vaksinen hvis mydighetene legger opp til du må ha 4 dose for å få koronapass?

Endret av Visum
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp 🙂

• Liker 4
Skrevet
celmarith skrev (3 minutter siden):

Nei

Hvorfor ikke?

Skrevet

Ja. Fikk tredje dose for en måned siden og kommer selvfølgelig tilby ta kummer fir rom det er nødvendig.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ja skal ta 4 dose.  Hvermansen får ikke 4 dosen før til sommeren.  De fleste har ikke fått 3 dosen enda. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er usikker. Har fått 3 doser til nå, og velger å se an situasjonen når den tid kommer. 

• Liker 2
Skrevet

Regner med det, men må jo få tredje dose først og det kan jo ta tid. Får jeg tredje dose i februar så passer det jo bra da er det et halvt år etter andre. Fjerde dose kan jeg og ta hvis det er nødvendig, tar det jeg får. Heller vaksine til voksne enn barn tenker jeg og så må man fokusere mer på å vaksinere de fattige landene slik at vi ikke blir bombadert av flere mutasjoner enn nødvendig. Må få det gjort før man tenker å vaksinere friske barn som har hatt lite symptomer til nå.

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig skal jeg ikke det. Ikke 1 heller.

• Liker 22
Skrevet
Visum skrev (41 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Fordi jeg ikke har tatt de andre dosene heller. Meget skeptisk til langtidsbivirkninger av covid vaksinen.

• Liker 20
Skrevet
celmarith skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg ikke har tatt de andre dosene heller. Meget skeptisk til langtidsbivirkninger av covid vaksinen.

Hvor lang tid bør det gå før du tar vaksinen?

• Liker 4
Skrevet

DOSE 1: NEI

DOSE 2: NEI

DOSE 3: NEI 

DOSE 4: NEI 

.

.

.

.

.

.