Sangsvane Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Var nettopp en tur til Kiel og over natta ble det bestemt at man måtte teste seg selv om man ikke hadde gått ut av båten i Kiel. Vi troppet opp til koronatest dagen vi kom til Norge igjen. Greit nok det. Jeg uttrykte litt ubehag og engstelse for jeg har faktisk ikke vært i situasjonen før der jeg har måttet ta testen. Da presterte damen å komme med; "Ja - det er prisen for å kose seg det!". Hadde jeg visst hvem hun var så hadde jeg rapportert henne. Dere som utfører slikt arbeid; Vær profesjonelle og spar dere for å komme med slik respektløs moralisering! Husk at vi er voksne mennesker som har krav på respekt. Hun det er snakk om hører til i testbemanningen på et sted i en kommune nord for Oslo. 18
Sangsvane Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2021 Hva om det var dere andre lesere som opplevde det; ville dere like det? 2
Perleugla Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Så krenka! Godt du fikk trent krenkemuskelen i dag også. 29
Perleugla Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Sangsvane skrev (5 minutter siden): Hva om det var dere andre lesere som opplevde det; ville dere like det? Det der hadde jeg virkelig ikke reagert på. Og hun har jo rett, det var prisen du måtte betale for en Kiel-tur. 30
Sfr Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 Sangsvane skrev (3 timer siden): Var nettopp en tur til Kiel og over natta ble det bestemt at man måtte teste seg selv om man ikke hadde gått ut av båten i Kiel. Vi troppet opp til koronatest dagen vi kom til Norge igjen. Greit nok det. Jeg uttrykte litt ubehag og engstelse for jeg har faktisk ikke vært i situasjonen før der jeg har måttet ta testen. Da presterte damen å komme med; "Ja - det er prisen for å kose seg det!". Hadde jeg visst hvem hun var så hadde jeg rapportert henne. Dere som utfører slikt arbeid; Vær profesjonelle og spar dere for å komme med slik respektløs moralisering! Husk at vi er voksne mennesker som har krav på respekt. Hun det er snakk om hører til i testbemanningen på et sted i en kommune nord for Oslo. Så jævlig unødvendig, de er ansatt som koronatestpersonell ikke moralens voktere.. 14
Sangsvane Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2021 Just now, Sfr said: Så jævlig unødvendig, de er ansatt som koronatestpersonell ikke moralens voktere.. Takk min venn. 6
Druid Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 Sangsvane skrev (5 minutter siden): Hva om det var dere andre lesere som opplevde det; ville dere like det? Hadde ikke brydd meg. Det moraliseres over meg og mine valg på daglig basis: jeg bryr meg ikke. I det meningene dine er basert på dine personlige verdier, som er ideen bak moralisme, er det irrelevant for meg. 2
Sangsvane Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2021 1 minutt siden, Sequoia said: En helt harmløs spøk. Huff så fælt. Og hvor gammel er du da; 8 år høres det ut som? 2
Lilylune Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 Kommer helt an på hvordan det ble sagt; hvis hun var alvorlig/irettesettende og ikke munter så var det uprofesjonelt. 2
Sangsvane Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2021 3 minutter siden, Perleugla said: Det der hadde jeg virkelig ikke reagert på. Og hun har jo rett, det var prisen du måtte betale for en Kiel-tur. Aner jeg en smule misunnelse? 2
Perleugla Skrevet 4. desember 2021 #13 Skrevet 4. desember 2021 Sangsvane skrev (Akkurat nå): Aner jeg en smule misunnelse? Overhode ikke. Jeg hadde ikke tatt Kielferga om du så betalte meg 5000,- for turen. 19
Sangsvane Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #14 Skrevet 4. desember 2021 1 minutt siden, Lilylune said: Kommer helt an på hvordan det ble sagt; hvis hun var alvorlig/irettesettende og ikke munter så var det uprofesjonelt. Hun var irettesettende og jeg opplevde det som overraskende. Jeg innbød ikke til noen spøking. Forøvrig så var jeg på turen for å være med min mann. Hans ide. 5
Gjest Chiroptera. Skrevet 4. desember 2021 #15 Skrevet 4. desember 2021 Det hadde jeg ikke giddet å bry meg om.
Sangsvane Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #17 Skrevet 4. desember 2021 10 minutter siden, Teatrica said: Dette tåler du! Spørsmålet er jo om man skal behøve å tåle det i første omgang. Det er ikke profesjonelt. 8
Eevee Skrevet 4. desember 2021 #18 Skrevet 4. desember 2021 Det var nok sikkert en uskyldig spøk og litt klønete small talk. Tell til 10, og tenk at du møtte på én person som formulerte seg klønete, det er neppe noen «dere», som du refererer til 😉 9
Miss Pink Skrevet 4. desember 2021 #19 Skrevet 4. desember 2021 Sangsvane skrev (3 timer siden): Var nettopp en tur til Kiel og over natta ble det bestemt at man måtte teste seg selv om man ikke hadde gått ut av båten i Kiel. Vi troppet opp til koronatest dagen vi kom til Norge igjen. Greit nok det. Jeg uttrykte litt ubehag og engstelse for jeg har faktisk ikke vært i situasjonen før der jeg har måttet ta testen. Da presterte damen å komme med; "Ja - det er prisen for å kose seg det!". Hadde jeg visst hvem hun var så hadde jeg rapportert henne. Dere som utfører slikt arbeid; Vær profesjonelle og spar dere for å komme med slik respektløs moralisering! Husk at vi er voksne mennesker som har krav på respekt. Hun det er snakk om hører til i testbemanningen på et sted i en kommune nord for Oslo. Ikke generaliser 3
- Brian Skrevet 4. desember 2021 #20 Skrevet 4. desember 2021 (endret) Her er det bare en ting å gjøre: Kontakt Dagbladet. Basert på nyhetsverdien i sakene deres, er dette en soleklar førsteside: "KORONATESTSJOKKET". Endret 4. desember 2021 av - Brian 21
Anbefalte innlegg