AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Hei! Jeg dater en veldig fin fyr, og for ca. 1 uke siden hadde vi sex for første gang. Vi var dessverre litt beruset, og det hele skjedde uten kondom. Når det er sagt, så har vi datet en stund og jeg føler meg trygg på at han ikke har sex med andre. Problemet er at jeg generelt har problemer med at jeg ikke tåler sperm, har hatt dette problemet i tidligere forhold også. Jeg ender alltid med å få en reaksjon i form av litt kløe og veldig rennende utflod (nesten som tiss), litt som BV, bare uten lukten. Da har vi løst det med at kjæresten har trukket seg ut før han kommer, og det har gått helt fint. Nå er det slik at legen min har vært borte, slik at jeg ikke har fått resept på antibiotika. Og jeg stresser litt med daten, for det er mulig han forventer sex i helgen (har ikke fått sett hverandre i uka pga jobben min) og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er jo dødspinlig om han merker noe, at det plutselig renner ut mengder av utflod mens vi holder på eller noe sånt... jeg kan ikke akkurat si at jeg har mensen heller.. Noen tips? Anonymkode: 8b51e...f28
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Lorieen skrev (3 minutter siden): Bruk kondom. Det hjelper jo ikke nå (sånn for min del hvertfall).. TS Anonymkode: 8b51e...f28
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Si at du har vært og tatt celleprøve, og at det er så ømt og ubehagelig der nede? Anonymkode: cbfc9...56d 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Kan det være sopp? Ville prøvd multi-gyn flora eller lactile balance fra apoteket Anonymkode: 7dbdf...b25 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan det være sopp? Ville prøvd multi-gyn flora eller lactile balance fra apoteket Anonymkode: 7dbdf...b25 Ikke sopp, er snart 40 og har hatt dette problemet med alle. Anonymkode: 8b51e...f28
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Si det som er sant. Om dere skal være sammen som et par. Er det ikke best han får vite det nå? Skal du holde det skjult i mange år fremover? Anonymkode: 26392...e88 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 Hvorfor ikke bare snakke med han om dette? Er det vi gjør i vårt forhold i alle fall🤷♀️ Anonymkode: 50dd0...76e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke sopp, er snart 40 og har hatt dette problemet med alle. Anonymkode: 8b51e...f28 Det kan være en kronisk situasjon eller at du er veldig overfølsom. Jeg må vedlikeholde floraen veldig for at den ikke plager meg. Anonymkode: 7dbdf...b25 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Si det som er sant. Om dere skal være sammen som et par. Er det ikke best han får vite det nå? Skal du holde det skjult i mange år fremover? Anonymkode: 26392...e88 Nei, som jeg skrev i HI så har jeg løst dette tidligere med at partneren trekker seg ut før han kommer. Føler bare det er litt kleint å snakke om så tidlig.. er redd han skal syntes det er turn off eller noe. Anonymkode: 8b51e...f28
AprilLudgate Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, som jeg skrev i HI så har jeg løst dette tidligere med at partneren trekker seg ut før han kommer. Føler bare det er litt kleint å snakke om så tidlig.. er redd han skal syntes det er turn off eller noe. Anonymkode: 8b51e...f28 Du er 40. Om han synes det er turnoff med en luktfri væske under sex tenker jeg han ikke er datamateriale 😅🤷♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #12 Skrevet 4. desember 2021 Har hatt samme problemet og skjønner dilemmaet. Hadde en eks jeg ikke tålte spermen til og ble kraftig angrepet av ubehagelig svie, kløe og masse utflod om han kom inni meg. Dette går greit å være åpen om med en kjæreste man er trygg på, men blir fort kleint med helt ny partner? Mye fordi ordet ‘utflod’ er tabu. Noe som egentlig er ganske teit mtp hvor naturlig det er. Hadde det komt ut av en mann hadde ingen reagert😅 Uansett må du bare bite deg i det. Si det som det er. Dvs du trenger ikke å lange ut detaljer om at du er allergisk mot sæden hans..Men si du har mye væske fra skjeden i perioder, at du har det nå og at du håper det ikke gjør noe for ham. Da slipper du ordet ‘utflod i første omgang;) Lykke til⭐️ Anonymkode: e4c76...034
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #13 Skrevet 11. desember 2021 Allergisk mot sæd altså? Hva slags kryssallergier kan man få av det? Anonymkode: 9d1f1...96c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 Bare gjør som vanlig, prøv å press ut utfloden. Ta det som en test for han, hvis han ikke bryr seg om det så er han en keeper. Hvis det blir turn off så dump han. Anonymkode: 6f8cd...fac
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 Hvorfor i alle dager får du antibiotika mot det?! Jeg tåler ikke nøtter, får jo ikke antibiotika av legen om jeg tilfeldigvis skulle få i meg en nøtt. Anonymkode: 8dfbb...171 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå