Gå til innhold

Halsbetennelse hos 2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på 2 år som jeg nå er veldig bekymret for. Det startet med omgangssyke og nå halsbetennelse. Ho er med andre ord blitt tynn og tufs. Jeg får ikke i barnet mat, ingenting! Og det er veldig av og på med drikke. 

Vært hos legen, legen sier så sant barnet fortsatt kan tåre og snørre så er det bare å avvente, for da er man ikke dehydrert. 

Jeg er redd og veldig bekymret. 

Tips og råd, værsåsnill... 

Anonymkode: 119c5...85b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd is?

Anonymkode: 8004b...0a7

• Liker 2
Skrevet

Prøv deg frem med forskjellig drikke som barnet kan like. Saftis også. Ikke så viktig at det skal være så himla sunt akkurat nå, mer viktig å få inn væske. 

Anonymkode: 50965...f5f

• Liker 1
Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Uff, hvordan går det med lille nå? Da min eldste holdt på sånn, kjøpte jeg næringsdrikk på apoteket. Og masse is. 

Skrevet

Næringsdrikker og is har vi også brukt. Og Mariekjeks. Både ved mine graviditeter og ungenes omgangssyke har de kjeksene funket for å spise noe. De er ikke for slitsomme å tygge. Når mine har vært syke er det akkurat som de ikke engang orker å åpne munnen/tygge. Når eldste hadde lungebetennelse når han var 1,5 årbrukte vi også sånn sorøyte til å ha i munnen for å få inn næringsdrikk og medisin.

Anonymkode: 91d29...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...