AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Har et barn på 2 år som jeg nå er veldig bekymret for. Det startet med omgangssyke og nå halsbetennelse. Ho er med andre ord blitt tynn og tufs. Jeg får ikke i barnet mat, ingenting! Og det er veldig av og på med drikke. Vært hos legen, legen sier så sant barnet fortsatt kan tåre og snørre så er det bare å avvente, for da er man ikke dehydrert. Jeg er redd og veldig bekymret. Tips og råd, værsåsnill... Anonymkode: 119c5...85b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Prøvd is? Anonymkode: 8004b...0a7 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Prøv deg frem med forskjellig drikke som barnet kan like. Saftis også. Ikke så viktig at det skal være så himla sunt akkurat nå, mer viktig å få inn væske. Anonymkode: 50965...f5f 1
Gjest Kerrs Pink Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Uff, hvordan går det med lille nå? Da min eldste holdt på sånn, kjøpte jeg næringsdrikk på apoteket. Og masse is.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Næringsdrikker og is har vi også brukt. Og Mariekjeks. Både ved mine graviditeter og ungenes omgangssyke har de kjeksene funket for å spise noe. De er ikke for slitsomme å tygge. Når mine har vært syke er det akkurat som de ikke engang orker å åpne munnen/tygge. Når eldste hadde lungebetennelse når han var 1,5 årbrukte vi også sånn sorøyte til å ha i munnen for å få inn næringsdrikk og medisin. Anonymkode: 91d29...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå