Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker bare litt foundation og pudder enkelte steder i ansiktet, men her blir jeg alltid fettete etter bare et par timer. Hvis jeg går uten sminke blir ikke huden fettete i det hele tatt uansett hvor mange timer det har gått. Hvorfor blir huden så fettete der sminka er? Selve foundationen er ikke oljete eller noe. 

Anonymkode: 3e63f...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På grunn av ingrediensene og fordi huden ikke får puste. Hvis du må bruke foundation så gå for en med mattende ingredienser 

Anonymkode: 49f15...271

Skrevet

Sannsynligvis fordi du bruker feil utfra din hudtype :) 

Prøv en for matt hud, eller bare ha litt mattende pudder som base. 

• Liker 1
Skrevet

Bruker maybelline fit me foundation og pudder. Står det er for normal til fet hud og skal være mattene. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bruker maybelline fit me foundation og pudder. Står det er for normal til fet hud og skal være mattene. 

Ts

Ville prøvd en foundation med bedre kvalitet. Be gjerne om råd på f.eks kicks. F.eks kan du prøve Dior Forever. 

Anonymkode: 327f6...ec9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg bruker bare litt foundation og pudder enkelte steder i ansiktet, men her blir jeg alltid fettete etter bare et par timer. Hvis jeg går uten sminke blir ikke huden fettete i det hele tatt uansett hvor mange timer det har gått. Hvorfor blir huden så fettete der sminka er? Selve foundationen er ikke oljete eller noe. 

Bruker du foundation og pudder som er tilpasset din hudtype?

Jeg bruker bestandig en mattende settingspray over sminken , slik at den holder seg fin utover hele dagen og kvelden. Jeg veksler imellom urban decay og den mattende fra elf.

Skrevet

Denne.

syns nesten den er bedre enn urban decay sin.

Screenshot_20211205-071013_Samsung Internet.jpg

Skrevet

Sminke, særlig pudder, er uttørrende på huden. Bruk en skikkelig fuktighetskrem under, så vil huden redusere egen talgproduksjon. Mange gjør den tabben at de unngår fukt, og i tillegg bruker mattende produkter som gir enda tørrere hud. 

Anonymkode: a9fc9...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...