AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Hvor mange pleier å få annengangsintervju? Det varierer helt sikkert, men ca? Skal i annengangsintervju på mandag og lurer sånn på hva sjansene mine er.. Har veldig lyst på jobben. Anonymkode: b4ee6...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Del Skrevet 4. desember 2021 Fra min erfaring, ca en tredjedel til halvparten av de som var på førstegangsintervju. Så hvis 7 stk kommer på førstegangsintervju, blir 2-4 invitert til andregangsintervju. Men som du sier selv, varierer sikkert mellom bransjer og stillingsnivå. Er det snakk om høyt utdannede kandidater med mer eller mindre omfattende rekrutteringsprosesser, så begrenser det seg tidsmessig hvor mange de kan ta inn. Anonymkode: 28c26...76e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Del Skrevet 4. desember 2021 Vi pleier å ta inn tre kandidater til andregangsintervju. Anonymkode: 6a0d1...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi pleier å ta inn tre kandidater til andregangsintervju. Anonymkode: 6a0d1...42c Hvilken bransje? De skal ansette 3 stk så er nok flere enn som så. Vet ikke hvor mange som kom på førstegangs. Anonymkode: b4ee6...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Del Skrevet 5. desember 2021 Dette pleier det å bli opplyst om i førstegangsintervjuet. De avslutter gjerne med "vi kommer til å kalle inn x stk til andregangsintervju, som vil foregå ila neste uke". Anonymkode: fe715...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Del Skrevet 5. desember 2021 Det er som å spørre hvor mange som vanligvis kalles inn på førstegangsintervju. Anonymkode: d675f...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er som å spørre hvor mange som vanligvis kalles inn på førstegangsintervju. Anonymkode: d675f...a7d Nei, for om det er vanlig å ta med 1/3 videre eller 1/2 videre eller 1/10 videre så er jo det en brøk uavhengig av hvor mange som søker. Men såklart, jeg skjønner det er et veldig upresist spørsmål. Har heldigvis fått et par retningslinjer basert på erfaringer fra før så det setter jeg pris på. AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette pleier det å bli opplyst om i førstegangsintervjuet. De avslutter gjerne med "vi kommer til å kalle inn x stk til andregangsintervju, som vil foregå ila neste uke". Anonymkode: fe715...b87 Jeg har alltid blitt innkalt tidlig i prosessen og de har alltid nevnt at de har flere førstegangs før de bestemmer seg og kaller inn til runde 2. Samme i runde 2 nå, de var ikke ferdige med førstegangs før de kalte meg inn på andregangs. Takk for svar 😊 Anonymkode: b4ee6...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Del Skrevet 5. desember 2021 Har vært med å ansette en del i stor bedrift. Det har vært veldig varierende, alt fra to til åtte og en gang ingen, selv om rundt fem var på 1.gangsintervju så vi valgte vi å vente et halvt år og prøve ny utlysning. Anonymkode: a20f3...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har vært med å ansette en del i stor bedrift. Det har vært veldig varierende, alt fra to til åtte og en gang ingen, selv om rundt fem var på 1.gangsintervju så vi valgte vi å vente et halvt år og prøve ny utlysning. Anonymkode: a20f3...aa5 Okei, takker for at du tok deg tid! Veldig spent på sjansene mine, de skal ansette 3 stk så det er jo trippel sjanse får vi håpe 😬 men det er klart, har de med 6 videre så er det 50/50. Har de med 8 er sjansen enda mindre. Vet det egentlig ikke er spesielt nyttig å sitte og prøve å regne ut sjansene, må bare få tiden til å gå 🤪 har så sinnsykt lyst på denne jobben, det er et enormt steg videre karrieremessig, et sjakktrekk på CVn og en innmari spennende jobb. Blir sprø. Anonymkode: b4ee6...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå