AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #21 Skrevet 4. desember 2021 Jeg bor i en bygård med 90 leiligheter, deriblant mange studenter, og i høst har det vært veldig mye festing til langt på natt. Flere av disse studentkollektivene har hengt opp nabovarsel, men jeg tror ikke de helt forstår hva det innebærer fordi de holder festen gående til både klokken 3 og 4 med høy musikk som ljomer i hele bakgården. Hvis jeg er sent oppe så har jeg ventet til 2 for å gå bort å gi beskjed, men har da oppdaget at de fleste er så fulle Så det klarer ikke å ta imot beskjed om at de skal dempe musikken eller avslutte festen. Da har jeg ringt politiet. Andre ganger har jeg gått bort klokken 23:00 og sagt på en hyggelig måte at nå skal det være ro, og så sier de at de skal avslutte festen men når jeg snur ryggen til skrur de musikken enda høyere opp og gir blanke f***. Etter at jeg har vært på døren og purret på par ganger og klokken har blitt både ett og to, så har jeg bare ringt politiet til slutt, for jeg gidder ikke å leke mamma for disse snørrungene! Anonymkode: 52269...111 4
Gjest Alterego666 Skrevet 5. desember 2021 #22 Skrevet 5. desember 2021 Jeg liker å høre at det er liv, mennesker og trivsel. Det har vært alt for mange som har sittet ensomme alene de siste snart to årene. Vi må være rause med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #23 Skrevet 5. desember 2021 Alterego666 skrev (11 minutter siden): Jeg liker å høre at det er liv, mennesker og trivsel. Det har vært alt for mange som har sittet ensomme alene de siste snart to årene. Vi må være rause med hverandre. Har ikke vert sånn her vi bor, fester hver helg og gjerne midt i uka også. 5-6 hus som bytter på. Var nydelig når utestedene åpnet igjen så de begynte å dra til byen. Anonymkode: 9e2f6...b6b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #24 Skrevet 5. desember 2021 Ville ikke gjort noe. Men om dette blir et gjentagende problem, ville jeg sagt i fra. Anonymkode: cbcd9...2d8 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. desember 2021 #25 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke vert sånn her vi bor, fester hver helg og gjerne midt i uka også. 5-6 hus som bytter på. Var nydelig når utestedene åpnet igjen så de begynte å dra til byen. Anonymkode: 9e2f6...b6b Dersom det hadde vært en gjentagnende problem til lamgt på natt ville jeg også sagt fra. Men ikke første gang.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #26 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg hadde bare ringt politiet 😅 Anonymkode: fdec8...52c Samme her. Kanskje ikke med en gang etter kl 23, men definitivt når det begynte nærme seg 01. Anonymkode: e4a47...63d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå