AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Jeg er en kvinne på 40, som har hatt en del elskere opp igjennom årene. Noen har vært gift, andre har vært single, felles for alle er at vi ikke har hatt ett forpliktende kjærlighetsforhold, selv om noen av disse forholdene nok også har vært romantiske. Det har altså vært sex som har vært hovedfokus. Det jeg lurer på, og som jeg ønsker å høre; hvilke erfaringer har dere fra slike forhold, når det kommer til forelskelser? Jeg har nemlig bitt meg merke i at mange av disse elskerne faktisk har forelsket seg i meg, og noen har gått så langt som å ønske et mer seriøst forhold. Er det slik at menn forelsker seg like fort som kvinner, når det er sex inn i bildet? Anonymkode: 26ad8...58d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Je har erfaring med både gifte menn og single menn. Om de blir forelsket eller ikke, har ikke noe med om de er gift eller ikke. Det kommer anpå hyppigheten og hvordan dere er sammen, hvor mye tid dere bruker. Det oppstår romantikk ved overnatting, film, sex, middager. Er det bare en skjelden gang «tøm og røm», blir det ikke romantikk. De gifte mennene tillater seg «lovebombing» de vil ha mest mulig av deg, mest mulig i pose og sekk. se opp for disse mennene. Du kan fort få følelser for de, pga lovebombing. De forlater aldri sin kone selv om de sier det. en singel mann som får følelser, da er det ekte. En singel mann trenger ikke i pose ig sekk, de lovebomber deg ikke for å holde på deg. Fordi en singel mann er attraktiv på markedet. Det er ikke en gift mann. En gift mann går over lik, og tar den første og beste, og tviholder. Så, det kan virke som om den gifte mannen er mer interessert enn den single. Anonymkode: c9fd8...183 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Er du 40 år, og lurer på om menn kan forelske seg? Det kan de selvsagt. Det hersker jo en slags myte om at menn er mye bedre på å skille sex og kjærlighet, imens kvinner knytter seg til noen med en gang de putter tissen i henne. Så kan det godt være at det statistisk er sånne tendenser, eller at flere passer innenfor disse stereotypiene, men det vil fremdeles være store individuelle forskjeller. Og forskjell fra forhold til forhold, noen forelsker man seg i og andre forelsker man seg ikke i. Som en med litt forpliktelsesangst eller hva man skal kalle det og en ganske lang rekke elskere bak meg, så har jeg opplevd det som et gjentagende problem at menn forelsker seg og vil mer. Det skjer jo nesten alltid. Selv har jeg blitt skikkelig forelsket i en elsker to ganger, ene endte med kjærlighetssorg og andre med at vi ble kjærester. Anonymkode: 53789...1be 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Jeg var elsker med en i nesten to år. Møttes ukentlig, veldig bra sex. Jeg var ikke forelsket, i ettertid har jeg fått høre at han var det. Han vil møtes igjen nå etter mange år Anonymkode: ffb92...c1b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det hersker jo en slags myte om at menn er mye bedre på å skille sex og kjærlighet, imens kvinner knytter seg til noen med en gang de putter tissen i henne. Det er ingen myte. Kvinner skiller ut masse Oxytocin når de har sex mens menn ikke gjør det i like høy grad. Anonymkode: 3f943...a68 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen myte. Kvinner skiller ut masse Oxytocin når de har sex mens menn ikke gjør det i like høy grad. Anonymkode: 3f943...a68 Jepp, men menn kan likevel forelske seg. Man må ikke henge seg sånn opp i biologien og tro alt er svart/hvitt. Som sagt, jeg er kvinne, og jeg kan fint pule uten å få følelser. Motsatt så har menn blitt forelsket i meg etter sex. Dette er individuelt. Forelskelse handler også om mer enn oxytocin, og å være elskere er jo også mer enn sex, men kan jo henge litt som venner og gjøre ting sammen, man prater jo også sammen osv. Anonymkode: 53789...1be 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var elsker med en i nesten to år. Møttes ukentlig, veldig bra sex. Jeg var ikke forelsket, i ettertid har jeg fått høre at han var det. Han vil møtes igjen nå etter mange år Anonymkode: ffb92...c1b Vil du møte han igjen også? Anonymkode: c9fd8...183
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil du møte han igjen også? Anonymkode: c9fd8...183 Skal drikke kaffe på tirsdag. Jeg er single og har ingen å tenke på, så hvorfor ikke Anonymkode: ffb92...c1b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en kvinne på 40, som har hatt en del elskere opp igjennom årene. Noen har vært gift, andre har vært single, felles for alle er at vi ikke har hatt ett forpliktende kjærlighetsforhold, selv om noen av disse forholdene nok også har vært romantiske. Det har altså vært sex som har vært hovedfokus. Det jeg lurer på, og som jeg ønsker å høre; hvilke erfaringer har dere fra slike forhold, når det kommer til forelskelser? Jeg har nemlig bitt meg merke i at mange av disse elskerne faktisk har forelsket seg i meg, og noen har gått så langt som å ønske et mer seriøst forhold. Er det slik at menn forelsker seg like fort som kvinner, når det er sex inn i bildet? Anonymkode: 26ad8...58d Spyr av sånne som deg. Anonymkode: 9f0a8...d52
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal drikke kaffe på tirsdag. Jeg er single og har ingen å tenke på, så hvorfor ikke Anonymkode: ffb92...c1b Ja hvorfor ikke. Hadde gjort det samme. Er han singel? Anonymkode: c9fd8...183
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja hvorfor ikke. Hadde gjort det samme. Er han singel? Anonymkode: c9fd8...183 Ja nylig Anonymkode: ffb92...c1b
Gjest Alterego666 Skrevet 4. desember 2021 #12 Skrevet 4. desember 2021 Jeg har både vært gift og vært elsker med gifte. Har kun forelsket meg én gang. Det var de lange gode samtalene som var årsaken til at jeg falt for henne. Jeg vet det er vanskelig å tro, så vanskelig at ikke en gang jeg selv forstod det før jeg stod i det med begge beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå