AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 I går var jeg og mannen invitert på fest til en kompis av han. Vi fikk invitasjon for over 1 mnd siden å jeg gledet meg veldig. Torsdag ringer svigermor som skulle passe barnet vårt å sir at hun mest sannsynlig ikke kan passe for hun har vært nær noen som fikk positiv koronatest via en hjemmetest. Personen hadde akkurat tatt test ved testasjonen å ventet på svar på den. Jeg slo meg til ro med at da måtte jeg være hjemme å sende mannen på fest. Det var kjedelig, men det var for kort tid til å få tak i en annen barnevakt. Gårsdagen kom å mannen ble sendt på fest i 7 tiden. Svigermor ringer 15 min etter barnet vårt har lagt seg å sier at det var falsk alarm. Hun hadde veldig dårlig samvittighet for at hun ikke fikk sagt ifra før. Jeg sa at det skulle hun ikke tenke på for sånt kan man ikke kontrolere. Mannen kom hjem i dagtidlig å er skikkelig fyllesyk. Jeg sa klart ifra før han dro på fest at han skal fungere dagen etter siden vi har en 3 åring hjemme. I dag ringer svigers å lurte på om barnet vårt ville overnatte i natt siden det ikke ble noe av i går. Mannen sir tvert ja uten å høre med meg først. Missforstå meg rett, å få en frikveld/natt en gang i blant er deilig, men når det kommer så brått på så er det vanskelig å planlegge noe sammen med andre. Noe som jeg har veldig lyst til. For min del så trenger vi ikke barnevakt i dag når vi mest sannsynlig bare skal sitte hjemme å glo på tven. Er en smule bitter å klare ikke å legge det fra meg. Anonymkode: dbebd...a81
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 BLI voksen, det hjelper. Anonymkode: cf636...06f 10
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Dette går fort over, vær glad du har svigerforeldre som vil ha barnet på overnatting 😊 Anonymkode: 0583e...4ba 16
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Hvorfor ikke hive seg rundt, kontakte noen venner og høre om noen vil være med på middag ute, gå på kino, ta en vennekveld e.l.? Det går faktisk an å være spontan. Mannen er fyllesyk i dag, så er det din tur neste gang. Liver skjer, vokse opp og lær deg litt spontanitet. Anonymkode: 76d61...4ab 19
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Anbefaler også litt mere luft. Med litt avsnitt, og luft mellom ordene og punktene, så er det lettere å få pustet ut. Jeg sitter og higer etter pusten selv, bare etter å ha lest det. 😛 Anonymkode: 6b85c...a58 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Når en skal på fest er det et krav at en skal slippe å fungere dagen derpå. Dette er et ufravikelig krav☝️😎 Anonymkode: ae2fd...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 Jeg skjønner deg godt. Dette er bare enda et eksempel på hvordan kvinner taper i familielivet. Fars behov går foran, så han gadd ikke overholde avtalen om å drikke med måte, og fratar deg derfor en kveld med barnet ditt fordi han er så fyllesyk at han ikke gidder å være pappa i dag. Selvfølgelig blir ikke mor med på denne avgjørelsen, far går jo som regel foran mor i hans lille verden. Det er dessverre slik i svært mange familier. Anonymkode: 345ad...822 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler også litt mere luft. Med litt avsnitt, og luft mellom ordene og punktene, så er det lettere å få pustet ut. Jeg sitter og higer etter pusten selv, bare etter å ha lest det. 😛 Anonymkode: 6b85c...a58 Støtter denne! I tillegg anbefaler jeg et norskkurs, eventuelt en oppfriskning av grammatikk, spesielt å/og-regelen og generelt norsk språk. Anonymkode: 89f12...b64 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Støtter denne! I tillegg anbefaler jeg et norskkurs, eventuelt en oppfriskning av grammatikk, spesielt å/og-regelen og generelt norsk språk. Anonymkode: 89f12...b64 Kanskje trene litt kondis da! Trenge ikke å lese det så fort vettu. Jeg var ikke klar over at man gikk opp til norsk eksamen her på KG. Anonymkode: dbebd...a81 3
Gjest Kerrs Pink Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 Hvis det er en trøst så kunne det der lett skjedd hjemme hos oss også. Mannens venner, hans fest, hans mor styrer.. æsj. Anyway, min blir ikke så fyllesyk som din tydeligvis, men sykt kjipt er det. Hiv deg rundt, dra til ei venninne, så kan han være hjemme og gjøre mannetinga sine 😁
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #12 Skrevet 4. desember 2021 Voks opp, ærlig talt Anonymkode: ed3c1...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #13 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Voks opp, ærlig talt Anonymkode: ed3c1...8fd Det må være lov å få ut frustrasjon, slik ts skriver i tittelen er meningen med tråden..🙄 og siden du er så generøs med rådene dine skal du få ett her: utvid din evne til kompleks tankegang. Anonymkode: 72437...86a 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #14 Skrevet 4. desember 2021 Helt ærlig, jeg synes du er litt vanskelig. Er det ikke bare koselig at besteforeldrene vil ha barnebarnet på overnatting da? Må alt skje på dine premisser? Hvis dere ikke hadde noen store planer med barnet som ble ødelagt ville jeg heller prist meg lykkelig over at du har svigerforeldre som engasjerer seg i barnebarnet sitt. Anonymkode: 80bdd...a0c 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #15 Skrevet 4. desember 2021 Og. Og. Og. Og nei, dette er virkelig ikke noe å klage på. Anonymkode: c46c9...c1b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #16 Skrevet 4. desember 2021 Her forsto jeg ikke problemet. Anonymkode: 84f77...1fd 4
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2021 #17 Skrevet 4. desember 2021 Du er egentlig bare sur fordi mannen drakk seg såpass full at han var dårlig dagen etter? Jeg kan forstå at dette er frustrerende altså, men det har da ingen verdens ting med barnevakt å gjøre. Og hvorfor ikke ta imot tilbudet når dere får det, uavhengig av hva som har skjedd før? Er det ikke godt med en barnefri kveld da? Og svigermor hadde kanskje gledet seg til å tilbringe tid med barnebarnet sitt? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #18 Skrevet 4. desember 2021 Så barnet deres skal kun få lov til å være med besteforeldrene sine dersom du får beskjed i god tid slik at du får utnyttet den tiden med store "planer"? Anonymkode: ed272...67d 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #19 Skrevet 5. desember 2021 En kveld på sofan med kjæresten må jo være koselig, sove lenge i morgen og ha litt dere tid? Anonymkode: 88eb9...f02
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #20 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det må være lov å få ut frustrasjon, slik ts skriver i tittelen er meningen med tråden..🙄 og siden du er så generøs med rådene dine skal du få ett her: utvid din evne til kompleks tankegang. Anonymkode: 72437...86a Dust Anonymkode: ed3c1...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå