AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Hei! Har eggløsning i dag!!! Som er mange dager tidligere enn vanlig, og vi har slitt med få barn pga sein eggløsning (Vi har prøv 10 mnd). Så har ett lite håp om at det skal gå denne gangen. Hvor lenge ville dere ventet med å teste for graviditet? Har mange tester liggende altså, men hvor tidlig er det egentlig vits å prøve teste? Anonymkode: 1095b...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei! Har eggløsning i dag!!! Som er mange dager tidligere enn vanlig, og vi har slitt med få barn pga sein eggløsning (Vi har prøv 10 mnd). Så har ett lite håp om at det skal gå denne gangen. Hvor lenge ville dere ventet med å teste for graviditet? Har mange tester liggende altså, men hvor tidlig er det egentlig vits å prøve teste? Anonymkode: 1095b...463 Jeg er 5 dpo i dag og tenkte å teste på dag 10. Ser folk har fått positivt svar fra dpo 8-13 ish ☺️ Anonymkode: 20351...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg fikk en svak positiv CB Early i dag, 5 dager før mens😃 Hatt helt blanke tester de siste 4 dagene, haha, så anbefaler å vente så nært opp til forventet mens som du klarer. Babyplan sin tidligtest var svaaaak positiv i dag den også, staven. Anonymkode: fea8e...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er 5 dpo i dag og tenkte å teste på dag 10. Ser folk har fått positivt svar fra dpo 8-13 ish ☺️ Anonymkode: 20351...5f0 Åhh spennende! Har eksamen rundt den tiden, så får vell vente til etter eksamen å sjekke🤭🙈 Anonymkode: 1095b...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg fikk en svak positiv CB Early i dag, 5 dager før mens😃 Hatt helt blanke tester de siste 4 dagene, haha, så anbefaler å vente så nært opp til forventet mens som du klarer. Babyplan sin tidligtest var svaaaak positiv i dag den også, staven. Anonymkode: fea8e...de6 Åå gratulerer❤️ Skal prøve, har eksamen 15 desember så tenker kanskje prøve teste etter den🙈 Anonymkode: 1095b...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 5. desember 2021 #6 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) You’re 9 days past ovulation (9 DPO), which happens to be the most likely day for implantation to occur. You may think that means that it’s time to take a pregnancy test, but the reality for most women is that this is too early to get a positive. https://www.avawomen.com/avaworld/9-dpo/ Denne siden anbefaler å vente til 12 dpo. Men flere får utslag tidligere. Endret 5. desember 2021 av stAre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Del Skrevet 5. desember 2021 Tror jeg testet positivt 13 dager etter eggløsning. Er litt usikker på når eggløsning var. Testet dag 9 også, og da var dem helt hvit. Anonymkode: b6548...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå