Gå til innhold

Hvor tidlig teste for graviditet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har eggløsning i dag!!! Som er mange dager tidligere enn vanlig, og vi har slitt med få barn pga sein eggløsning (Vi har prøv 10 mnd). Så har ett lite håp om at det skal gå denne gangen. Hvor lenge ville dere ventet med å teste for graviditet? Har mange tester liggende altså, men hvor tidlig er det egentlig vits å prøve teste? :)

Anonymkode: 1095b...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei! Har eggløsning i dag!!! Som er mange dager tidligere enn vanlig, og vi har slitt med få barn pga sein eggløsning (Vi har prøv 10 mnd). Så har ett lite håp om at det skal gå denne gangen. Hvor lenge ville dere ventet med å teste for graviditet? Har mange tester liggende altså, men hvor tidlig er det egentlig vits å prøve teste? :)

Jeg er 5 dpo i dag og tenkte å teste på dag 10. Ser folk har fått positivt svar fra dpo 8-13 ish ☺️

Anonymkode: 20351...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en svak positiv CB Early i dag, 5 dager før mens😃 Hatt helt blanke tester de siste 4 dagene, haha, så anbefaler å vente så nært opp til forventet mens som du klarer. Babyplan sin tidligtest var svaaaak positiv i dag den også, staven.

Anonymkode: fea8e...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er 5 dpo i dag og tenkte å teste på dag 10. Ser folk har fått positivt svar fra dpo 8-13 ish ☺️

Anonymkode: 20351...5f0

Åhh spennende! Har eksamen rundt den tiden, så får vell vente til etter eksamen å sjekke🤭🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg fikk en svak positiv CB Early i dag, 5 dager før mens😃 Hatt helt blanke tester de siste 4 dagene, haha, så anbefaler å vente så nært opp til forventet mens som du klarer. Babyplan sin tidligtest var svaaaak positiv i dag den også, staven.

Anonymkode: fea8e...de6

Åå gratulerer❤️ Skal prøve, har eksamen 15 desember så tenker kanskje prøve teste etter den🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You’re 9 days past ovulation (9 DPO), which happens to be the most likely day for implantation to occur. You may think that means that it’s time to take a pregnancy test, but the reality for most women is that this is too early to get a positive.

https://www.avawomen.com/avaworld/9-dpo/

Denne siden anbefaler å vente til 12 dpo. Men flere får utslag tidligere. 

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg testet positivt 13 dager etter eggløsning. Er litt usikker på når eggløsning var. Testet dag 9 også, og da var dem helt hvit.

Anonymkode: b6548...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...