AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Snart to uker etter fødsel. Måtte ha kateter under fødsel og en gang noen timer etterpå. Det gikk fint. Hadde endel smerter fra andre ting, men det meste er mye bedre nå, utenom at jeg har en form for svie i urinrør-området, kommet mer de siste dagene. Det gjør ikke vondt når jeg tisser, og heller ingen vond lukt. Har aldri hatt urinveisinfeksjon, kan det være det? Føles som noen har slått meg i det området, følelse av å være mørbanket. Eventuelt har noen andre hatt den type smerter 10-14 dager etter fødsel?Vurderer å ringe fastlegen mandag for å be om å teste for uvi. Eller er dette bare å forvente etter fødsel? Jeg sydde endel sting bakover og innvendig, men rundt urinrøret skal det være i orden. Måtte bruke vakuum for å få ut baby om det har noe å si. Anonymkode: d021a...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg laget en tråd om dette for noen uker siden. Hadde de samme plagene som du beskriver. Jeg hadde kateter i forbindelse med planlagt keisersnitt, og de måtte prøve gjentatte ganger for å få satt det inn. Nå 4 uker etter baby kom merker jeg ikke lenger noe smerte/ubehag fra urinrøret, men jeg sjekket meg for UVI hos fastlegen mens jeg hadde vondt. Det er lurt å få det utelukket. Anonymkode: 58947...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besant Skrevet 4. desember 2021 #3 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg laget en tråd om dette for noen uker siden. Hadde de samme plagene som du beskriver. Jeg hadde kateter i forbindelse med planlagt keisersnitt, og de måtte prøve gjentatte ganger for å få satt det inn. Nå 4 uker etter baby kom merker jeg ikke lenger noe smerte/ubehag fra urinrøret, men jeg sjekket meg for UVI hos fastlegen mens jeg hadde vondt. Det er lurt å få det utelukket. Anonymkode: 58947...021 Samme her. Gikk fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Del Skrevet 4. desember 2021 Du bør ta test for UVI, ja. Anonymkode: 8f590...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Del Skrevet 4. desember 2021 Tusen takk for svar!! Skal sjekke for uvi, men da er det håp om at det ikke varer for lenge om det ikke er det. Ts. Anonymkode: d021a...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå