AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Venter barn i april og tenker at jeg vil være hjemme til april året etter før far tar over. Barnehagestart regner jeg med ikke blir før 1.august etter hva jeg har hørt fra andre i området. Om jeg velger 100% lønnet, kan arbeidsgiver (jobber i helsevesenet, hjemmetjenesten) nekte meg ulønnet permisjon etter de månedene med lønnet permisjon? Anonymkode: 3058a...a4a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Nei, du har krav på ulønnet permisjon Anonymkode: be24c...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Ja, du har krav på ulønnet permisjon et ekstra år. Anonymkode: 95016...d80
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Du har rett på ulønnet permisjon i 1 år. Men da må du starte med ulønnet permisjon med en gang foreldrepermisjonen slutter. Eller lage spesiell avtale med jobben. Lurt å melde tidlig ut til leder at du tenker å ta ulønnet perm. Anonymkode: 0beb3...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå