Egenskap Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg reagerer at man skal få satt i flere sprøyter vaksine. Holdt det virkelig ikke med to? Hva stod det i informasjonen fra produsenten? Hvor finner man produsentens uttalelser? Hvilke effekt er det egentlig at regjeringen legger opp til 3. sprøyte og 4.sprøyte? Og hva skjer utenfor Norges grenser? jeg regner med det er mange reaksjoner som ikke vises i norske medier. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 4. desember 2021 #2 Del Skrevet 4. desember 2021 Hvis du virkelig vil ha svarene på disse spørsmålene og de i de andre trådene dine, så er det ikke spesielt vanskelig å søke seg fram til svar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 5. desember 2021 #3 Del Skrevet 5. desember 2021 On 12/4/2021 at 12:54 PM, Egenskap said: Jeg reagerer at man skal få satt i flere sprøyter vaksine. Holdt det virkelig ikke med to? Hva stod det i informasjonen fra produsenten? Hvor finner man produsentens uttalelser? Hvilke effekt er det egentlig at regjeringen legger opp til 3. sprøyte og 4.sprøyte? Og hva skjer utenfor Norges grenser? jeg regner med det er mange reaksjoner som ikke vises i norske medier. De fleste av de vanlige vaksinene her til lands gis i 3 doser. Det er ikke noe som er spesielt for coronaviruset at man trenger 3 doser for langvarig beskyttelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 5. desember 2021 #4 Del Skrevet 5. desember 2021 1 hour ago, gjest:) said: De fleste av de vanlige vaksinene her til lands gis i 3 doser. Det er ikke noe som er spesielt for coronaviruset at man trenger 3 doser for langvarig beskyttelse. De snakker om 4. i mars , og på så hurtig intervall? Coronavirus er et bevegelig mål i stadig endring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2021 men fokuset er å få ned smittetallet, og da mener myndighetene at når mange vaksinerer seg så vil viruset minke av seg selv. Eller har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. desember 2021 #6 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg ville reagert mer hvis vi ikke hadde fått vaksiner! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. desember 2021 #7 Del Skrevet 6. desember 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg