Gjest LoisLane Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 Skal bruke restene av søndagsmiddagen i dag - svinesteik med god saus til. Kan jo naturligvis bare varme det opp, men er det noen som har andre forslag?
smil Skrevet 11. oktober 2005 #2 Skrevet 11. oktober 2005 Du kan jo lage en god gryterett for eksempel. Har du rester av alt, eller skal du lage nytt tilbehør? I så fall kan du jo lage fløtegratinerte poteter. Det er jo kjempegodt
miss77 Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 Elsker kald svinestek, ribbe eller liknende på brødskiva med en dæsj majones og litt sylteagurk. God frokost det Duger også i en lefsesnabb med litt god sennep på.
miss77 Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 Elsker kald svinestek, ribbe eller liknende på brødskiva med en dæsj majones og litt sylteagurk. God frokost det Duger også i en lefsesnabb med litt god sennep på. ← Hmmm, ikke akkurat noe godt middagstips jeg ga deg Ikke så gæærent å skjære opp restene og putte de i wok eller ha det sammen med spaghetti og en god oste- eller tomatsaus heller.
Gjest Varg-Menja Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg pleier å kutte opp resten og lage en gryte av det, med grønnsaker og restekrafta fra steika.
Gjest LoisLane Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 Hvilke grønnsaker har dere i gryta? Jeg tok den lettvinte løsningen og varmet opp. Men det er fremdeles mye igjen, det blir nok wok på oss i nær framtid, eventuelt pytt i panne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå