AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Har ei jente på 7 mnd. som ammes i søvn kl. 18:30/ 19:00. Hun sovner etter ca. 10 min., men våkner igjen etter ca 15 min. Går inn igjen, tilbyr pupp og hun sovner. Det går kanskje 20 min. til neste oppvåkning, og slik fortsetter det til jeg legger meg kl. 23. Noen som har opplevd det samme og har noen tips til meg? 🥵 Anonymkode: 32489...6b5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 det er jo en baby, og du ammer da blir de mer urolig har jeg lest, min sov fra han var 6 uker hele natta, så ikke noe tips,men kanskje hun ikke er mett? spiser hun grøt og slik ? har dere stimulert henne nok ? fått nok luft løpet av dagen? Spoiler Anonymkode: 25d2d...2d7 1
Skylines Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Kan høres ut som en såkalt false start leggetid. At barnet tenker at det er en dubb. Hvor lenge er hun våken før leggetid?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Høres 100% ut som oss rundt 7 mnd alder. Jeg ga bare opp og tok med bok eller iPad og lå på soverommet med han noen timer. Av og til kunne jeg gå fra han rundt kl 21. Men det gikk over av seg selv altså. Varte noen uker- en mnd, så merket jeg at han faktisk ikke hadde fått pupp på en time eller to og jeg kunne ha kvelden for meg selv igjen. Ved ni mnd snudde han seg vekk fra puppen ved legging og begynte å trene på å sovne på egenhånd. Så jeg er veldig glad for at vi aldri tok noen "kamp" om nattamming eller legging. Han fant ut av det på egenhånd når han var klar Anonymkode: 351a3...bf2 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Her har jeg vært streng og sluttet å gi pupp før det er gått 2 timer. Ja, det blir grining de første kveldene men babyen får både nærhet og trøst så det går fint. Dette gjør at min også våkner sjeldnere på natta fordi han er vant til at det går minst to timer mellom maten. Våkner han etter en time får han bare smokken (hadde han ikke tatt smokk hadde jeg nok bysset eller bare kost). Han er 6 mnd. Anonymkode: 75a0c...2c1 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 Hehe begge mine også, eller min andre vil ikke ha pupp, bare holde hånda og ha smokk, men det blir noen oppvåkninger for kos 😊 det gikk seg til her ☺️ Anonymkode: 0008d...f78
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har ei jente på 7 mnd. som ammes i søvn kl. 18:30/ 19:00. Hun sovner etter ca. 10 min., men våkner igjen etter ca 15 min. Går inn igjen, tilbyr pupp og hun sovner. Det går kanskje 20 min. til neste oppvåkning, og slik fortsetter det til jeg legger meg kl. 23. Noen som har opplevd det samme og har noen tips til meg? 🥵 Anonymkode: 32489...6b5 Ja, ikke amme i søvn. Hun kobler ikke søvnsyklusen selv. Anonymkode: 60a61...9e2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 Hun våkner og lurer på hvor puppen ble av 🤷🏼♀️ Anonymkode: 60a61...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå