Gå til innhold

Vinter/sommer shaving

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vordan er det med shaving for dere jenter/damer , mindre optatt med dette på vinters tid end sommer ☺️ Lure , for de av os som liker dette er vinteren en bedre tid kansje ;) 

nogle der tør dele (jenter)

bør kommentere jeg liker jo mere jo bedre og gjordt alt for hun rette med masse , derfor jeg lurt , siden flere lurte på min interesse for akkurat dette😆😁

Endret av Nysjerrigoslom42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer meg uansett hvilken årstid det er.

Foretrekker å gjøre det i badekaret,etter at jeg har skrubbet huden :)

• Liker 1
Skrevet

Barberer meg ikke uansett årstid :)

Anonymkode: bdef5...f93

• Liker 5
Skrevet

Spørs mest på om jeg har et sexliv eller ei.

Men ja, på sommeren så "må" man jo ta armhuler, ben og bikinilinje.

På vinteren kan jeg gro litt pels, iallfall nå når jeg er singel og ikke på leting. 

Om du er glad i full busk så er det sånn sett kanskje bedre mulighet nå, men da bør du like skjegg på leggene også 😛 

Anonymkode: 35bdf...0d6

• Liker 2
Skrevet (endret)

Varierer. Som skrevet over her kommer det an på om jeg har et aktivt sexliv.

Endret av wandagirl
  • Liker 1
Skrevet

Har nok sammenheng med hvor aktivt sexliv jeg har. Barberer meg så godt som daglig nå som jeg er i et forhold, som singel gir jeg litt mer faen.

Anonymkode: 2ce01...500

Skrevet (endret)

Barberer meg alltid overalt uansett årstid. Synes det er ekkelt med hår på meg selv

Endret av Milky
  • Liker 1
Skrevet

Går til sugaring hele året her. Så lenge jeg har råd til det 😃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørs mest på om jeg har et sexliv eller ei.

Men ja, på sommeren så "må" man jo ta armhuler, ben og bikinilinje.

På vinteren kan jeg gro litt pels, iallfall nå når jeg er singel og ikke på leting. 

Om du er glad i full busk så er det sånn sett kanskje bedre mulighet nå, men da bør du like skjegg på leggene også 😛 

Anonymkode: 35bdf...0d6

Smaken er vel som … men for min del liker mere end skjegg stubbe for min del kan hun gerne har mye der å 😍😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Barberer meg ikke uansett årstid :)

Anonymkode: bdef5...f93

Enda bedre 😍 forbeholdt du velger det selv , ville ikke maset på en at ha alt hår om hun ikke selv ville da 

• Liker 1
Skrevet
wandagirl skrev (2 timer siden):

Varierer. Som skrevet over her kommer det an på om jeg har et aktivt sexliv.

Det er jo en ærlig sak det , om du fik et aktivt sexliv med en der likte masse vil det kunne gør deg avslappet med nyte sex med alt intakt ? 😁

Skrevet

Barberer meg året rundt,uansett om jeg er i forhold eller singel😊

• Liker 3
Skrevet

Barberer under armer og underlivet stort sett hele året, leggene der i mot tåler hårfjerning svært dårlig om vinteren da huden tørker ut, så det ender bare med kløe uansett hvor mye jeg smører med fuktighet. Så på vinteren tar jeg kun leggene hvis jeg skal på noe og skal gå med kjole el. 

Anonymkode: e5af0...d7e

• Liker 1
Skrevet

Barberer meg kanskje en gang i halvåret 

Anonymkode: b466e...01e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Barberer meg kanskje en gang i halvåret 

Anonymkode: b466e...01e

Så det findes altser , litt kult at vite da ☺️ Ikke let møtes , men mulig de som ikke har . Får mye er mindre nøye å med fjerne da 

Skrevet

Om jeg har et aktiv sexliv er selvsagt irrelevant. Noe det burde vært for alle andre også. Jeg barberer (ikke shaver) meg aldri likevel da jeg ikke ser vitsen med det. 

Anonymkode: 1b557...2aa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om jeg har et aktiv sexliv er selvsagt irrelevant. Noe det burde vært for alle andre også. Jeg barberer (ikke shaver) meg aldri likevel da jeg ikke ser vitsen med det. 

Anonymkode: 1b557...2aa

Fantastisk 😍

Skrevet

Barberer meg sommer som vinter, singel som opptatt og som de som svarer at det ikke barberer seg for å please en mann er mitt svar nett det samme.. Jeg ville aldri sluttet å barbere meg bare for at en mann hadde ønsket det. Elsker å være glattbarbert! Vælværen med å være glattbarbert er så absolutt digg hele året gjennom

Anonymkode: 5087c...282

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Barberer meg sommer som vinter, singel som opptatt og som de som svarer at det ikke barberer seg for å please en mann er mitt svar nett det samme.. Jeg ville aldri sluttet å barbere meg bare for at en mann hadde ønsket det. Elsker å være glattbarbert! Vælværen med å være glattbarbert er så absolutt digg hele året gjennom

Anonymkode: 5087c...282

Det må man respektere og forstår , hver sin lyst jo ☺️

Skrevet

Dame her. Synes det er godt med ekstra kroppshår om vinteren.  Synes faktisk det er pent med hår under armene. Barberer litt bak i underlivet for samlivet skyld.

Anonymkode: 5db63...170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...