AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg har sett at man kan lage fine mønster på kaffekopper m.m. ved hjelp av neglelakk og vann. Dette har jeg lyst til å prøve, men regner med at man bør spraye på noe lakk over for at neglelakken skal holde seg. Når jeg leser på de forskjellige klarlakkene står det ingenting om det kan brukes på servise eller ikke. Er det noen som har gjort dette, og/eller har noen tips og råd for best mulig resultat? Anonymkode: d32ca...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Del Skrevet 4. desember 2021 Bruk heller vanlig porselensmaling på uglasserte koppe. Neglelakk ser jo fælt ut. Anonymkode: 897e1...f0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har sett at man kan lage fine mønster på kaffekopper m.m. ved hjelp av neglelakk og vann. Dette har jeg lyst til å prøve, men regner med at man bør spraye på noe lakk over for at neglelakken skal holde seg. Når jeg leser på de forskjellige klarlakkene står det ingenting om det kan brukes på servise eller ikke. Er det noen som har gjort dette, og/eller har noen tips og råd for best mulig resultat? Anonymkode: d32ca...85f Jeg ville absolutt ikke ha brukt neglelakk o.l. på noe som skal brukes til mat eller drikke. Det er strenge regler om hva som skal brukes på ting som man skal bruke til mat og drikke og matlaging m.m. pga helseskadelige stoffer i diverse lakk-typer m.m. Anonymkode: 28e16...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Del Skrevet 4. desember 2021 Hvis du skal bruke den teknikken med neglelakk, kan du jo dekorere noe som ikke skal brukes til mat som en blomstervase feks Anonymkode: 28e16...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå