AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Har ei venninne som av og til kan svare en mld med store bokstaver. F eks: Hun kan spørre om jeg blir med å går tur. Så svarer jeg at vi skal på bursdag. Jeg sa det til deg i går 😉 Så svarer hun: DET har jeg glemt Eller noe sånt: DET synes jeg Jeg skriver aldri sånn. Flere som gjør det? Anonymkode: 09bd5...9a6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Det skjer ikke ofte, men det har hendt at jeg har understreket et ord ved å bruke store bokstaver ja. Anonymkode: bb975...73f 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Det hender ordlista automatisk bytter om til bare store bokstaver i et ord, også får jeg det ikke med meg før jeg har trykket på send, eller gidder ikke å gjøre noe med det. Som da gjør at ordlista vil gjøre det neste gang og Anonymkode: 178a2...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Av og til understreker jeg et ord ved å bruke store bokstaver, men eksemplene du gir var rare. Anonymkode: a6d32...008 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Det er jo bare en understreking. Er det et problem for deg? Anonymkode: edab8...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå