Gå til innhold

Rimeligere kjole som ligner kjole fra ByTimo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes denne kjolen er vanvittig fin: 

https://www.miinto.no/p-grace-short-dress-d3cca2c3-d2b3-40bb-b89c-adbb00f0c7b8?gclid=CjwKCAiAwKyNBhBfEiwA_mrUMsUMSeCvreQfOsNufk4FHprYhUFg9eJOZ3_zXkXzpWJ8dUZuB8V42BoCRRYQAvD_BwE

Men den koster 2900. Selvom jeg helt klart har vurdert det og diskutert med meg selv, kan jeg ikke bruke så mye penger på en kjole. 

Vet dere om en lignende kjole til rimeligere pris? 

Anonymkode: da9f0...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du forresten tatt deg råd om den var 25 % billigere?

Anonymkode: 4c6d3...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det ikke alle som har råd til.

Anonymkode: 2c3c6...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er det ikke alle som har råd til.

Nei da, men jeg svarte ut fra hvordan TS formulerte seg. Det hørtes ut som om hun kanskje kan ha råd, men bare ikke klarte å forsvare prisen.

Jeg har blitt mye mer komfortabel med meg selv etter at jeg begynte å kjøpe færre og dyrere klær, men en slik omprioritering forutsetter så klart at man har midler å flytte rundt på. Jeg vet at det ikke gjelder alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei da, men jeg svarte ut fra hvordan TS formulerte seg. Det hørtes ut som om hun kanskje kan ha råd, men bare ikke klarte å forsvare prisen.

Jeg har blitt mye mer komfortabel med meg selv etter at jeg begynte å kjøpe færre og dyrere klær, men en slik omprioritering forutsetter så klart at man har midler å flytte rundt på. Jeg vet at det ikke gjelder alle.

Du har rett :)  Jeg har jo råd, men synes ikke greit å bruke 2900 på en kjole. Kjøpte nylig vintersko til 2500, men de brukes jo hver dag om vinteren, og er av så god kvalitet at de vil holde seg fine i mange år. Samme med vinterjakken til 5000. Men en kjole som jeg bruker 1-2 ganger i året, så god økonomi har jeg ikke😅 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger argumteter for å kjøpe den så er den tidløs og klassisk som kan brukes ved mange anledninger, jul, nyttår, selskaper men også på jobb(litt hvor du jobber) middag selskaper, bursdager om du bare skal ut og spise/ta en drink.

så du vil helt klart få brukt den tror jeg. Og bedre å kjøpe noe man kan bruke mye og slite ut enn masse billig 😀

Anonymkode: 1034b...49e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du trenger argumteter for å kjøpe den så er den tidløs og klassisk som kan brukes ved mange anledninger, jul, nyttår, selskaper men også på jobb(litt hvor du jobber) middag selskaper, bursdager om du bare skal ut og spise/ta en drink.

så du vil helt klart få brukt den tror jeg. Og bedre å kjøpe noe man kan bruke mye og slite ut enn masse billig 😀

Anonymkode: 1034b...49e

Jeg har brukt disse argumentene på meg selv😄 Men ser nå at den er utsolgt overalt i Small. Så nå får jeg ikke tak i den uansett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis ts ikke har råd, så burde hun ikke ta seg råd til en så dyr kjole når hun kan få noe som ligner veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har rett :)  Jeg har jo råd, men synes ikke greit å bruke 2900 på en kjole. Kjøpte nylig vintersko til 2500, men de brukes jo hver dag om vinteren, og er av så god kvalitet at de vil holde seg fine i mange år. Samme med vinterjakken til 5000. Men en kjole som jeg bruker 1-2 ganger i året, så god økonomi har jeg ikke😅 

Enig, greit når det er noen som burkes hver dag/ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg fant den forøvrig i str S på en nettbutikk også.

Anonymkode: ff7a9...6aa

Hvor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er veldig fin, men vær obs på at beltet ikke følger med hvis du ender med å kjøpe den. Det er forresten Pia Tjelta og ikke TiMo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den kan jeg sy for under 400 kr.

Anonymkode: 88e9e...1bc

Kanskje jeg skal lære meg å sy😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje jeg skal lære meg å sy😀

Skal godt gjøres å lære seg å sy i snittene Pia Tjelta bruker 😅

Har du sett på Tise og Finn? 

Ellers er det endel med tilnærmet likt snitt på Vakre Vene. Hadde tatt en titt på brukte Pia Tjelta kjoler, er nok noe til salgs i ny og ne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...