Gå til innhold

Låne klær fra fremmede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kunne tenkt å bruke tjenesten der man lånet klær?

Anonymkode: f6c92...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan det?

Anonymkode: 236c8...1a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan det?

Anonymkode: 236c8...1a1

Man leier det

Skrevet

Noen?

Skrevet

Er den del på jobben min som bruker Fjong og anbefaler det varmt!

Har vurdert det selv, men de gangene jeg har sett der, så føler jeg ikke det er noe der som er min stil.

De på jobben min som bruker det mest er også sånne som er mye mer ute i kundemøter og kundemiddager eller på TV og holder presentasjoner og slikt, så de føler nok mer behov for å variere garderoben enn hva jeg gjør. 

Anonymkode: df91c...d71

Skrevet

Jeg kunne godt ha brukt en slik tjeneste, men det er sjelden jeg trenger å gå med noe annet enn hverdagsklær så det hadde nok ikke skjedd så ofte. 

Men finklær eller konsertklær kunne jeg gjerne ha lånt, for det blir gjerne de samme få kjolene hver eneste gang 🙂

Skrevet

Leie klær? Nei, eneste gangene jeg har lånt klær av andre er når jeg har fryst eller blitt våt og ikke hatt med ekstra klær selv. Og mest i tenårene. Lånte sokker jeg dro over mine om vinteren om det var kaldt, og kanskje en genser jeg dro over min. Samme når venner har vært hos meg. Går mest i ekstra par sokker. En sjelden gang en genser. Leie klær ser jeg ikke mye poeng i. Utover smoking. 

Anonymkode: ac90e...8a1

Skrevet

Jeg er feit og har korte bein, så det er helt uaktuelt for meg, da utvalget av klær som kunne passet for meg uten tilpasning er minimalt på en slik tjeneste. 

Anonymkode: a62a5...0a3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...