Gå til innhold

Høre nabo ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bodd så lytt at du kunne høre nabo ha sex?

Anonymkode: b418d...2c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hører det omtrent hver helg jeg er hjemme. Leier leilighet. 

Anonymkode: 35f73...71a

Skrevet

Ja, jeg bor i rekkehus og har soverommet vegg i vegg med naboens. Jeg hører stort sett hun når de har sex, er bare morsomt, og litt pirrende. Kan bli litt opphisset av det😄

Anonymkode: cdd24...4e2

• Liker 7
Skrevet

Der jeg leide før hørte jeg de jeg leide av ha sex. Å en kveld de har vært ute å mannen var  veldig full hørte jeg de hadde sex,dama i huset stønna skikkelig. Etter en stund ble det stille å jeg sendte melding til henne å spurte om hun ville komme over på et glass vin.  Den natta pulte jeg henne jeg piska rett og slett kremen etter han.  Hun kom over rett som det var etter den kvelden.

Anonymkode: 999f1...1fe

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Der jeg leide før hørte jeg de jeg leide av ha sex. Å en kveld de har vært ute å mannen var  veldig full hørte jeg de hadde sex,dama i huset stønna skikkelig. Etter en stund ble det stille å jeg sendte melding til henne å spurte om hun ville komme over på et glass vin.  Den natta pulte jeg henne jeg piska rett og slett kremen etter han.  Hun kom over rett som det var etter den kvelden.

Fant mannen ut av det? Om ikke han ble med på trekant?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fant mannen ut av det? Om ikke han ble med på trekant?

Han fant nok aldri ut av det. Nå har jeg flyttet og eier leilighet selv. Er noen år siden dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han fant nok aldri ut av det. Nå har jeg flyttet og eier leilighet selv. Er noen år siden dette.

Du er gæren 🤣🤣 du er en tyv, du stjal dama hans 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du er gæren 🤣🤣 du er en tyv, du stjal dama hans 😂

Det var kun et lån. Han fikk henne tilbake pent brukt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var kun et lån. Han fikk henne tilbake pent brukt.

Hadde du sex med mannen da?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Cool story bro 

🤦‍♀️

Anonymkode: 9d7f8...602

• Liker 34
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hmm.. "hun stønna skikkelig" fordi sexen var så god. så hvorfor kommer hun over til deg den samme kvelden etter hun har fått noe hos mannen? fikk hun ikke nok?🤔 alle vet jo hva "ett glass vin" hos leietaker betyr. for det er ikke normalt å komme på vin alene hos leietaker når man er gift/forlovet/opptatt med en 😂 Og ville du ta den risken ved å sende henne en sms, når du mest sannynlig hadde fått et nei og hun kunne fortalt det til mannen, og det hadde blitt bråk for deg. men i ditt tilfelle kom hun faktisk over til deg🙄 Og hvis hun stønner så mye med mannen så du hører, hvorfor skulle hun ikke stønne skikkelig med deg, og dere er under og han er ovenpå, og kan høre henne stønne hos deg. Nei, tror du troller😁

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hmm.. "hun stønna skikkelig" fordi sexen var så god. så hvorfor kommer hun over til deg den samme kvelden etter hun har fått noe hos mannen? fikk hun ikke nok?🤔 alle vet jo hva "ett glass vin" hos leietaker betyr. for det er ikke normalt å komme på vin alene hos leietaker når man er gift/forlovet/opptatt med en 😂 Og ville du ta den risken ved å sende henne en sms, når du mest sannynlig hadde fått et nei og hun kunne fortalt det til mannen, og det hadde blitt bråk for deg. men i ditt tilfelle kom hun faktisk over til deg🙄 Og hvis hun stønner så mye med mannen så du hører, hvorfor skulle hun ikke stønne skikkelig med deg, og dere er under og han er ovenpå, og kan høre henne stønne hos deg. Nei, tror du troller😁

Når sant skal sies hadde jeg hold på med henne noen år tidligere, og jeg har god kjennskap til henne,hun sier ikke nei til en runde ekstra. Derfor var jeg ikke så redd for å sende henne meldig heller.

Han var full og sov veldig godt. Hun stønnet vel når vi pulte også men å lukke vinduet hjelper ganske bra på støy.

Om du tror jeg troller så får du tro det, det bryr jeg meg ingen ting om.

Må legge til at jeg bør nå på en annen kant av landet å har ingen kontakt med henne lengre,annet eller at vi er venner på Facebook.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når sant skal sies hadde jeg hold på med henne noen år tidligere, og jeg har god kjennskap til henne,hun sier ikke nei til en runde ekstra. Derfor var jeg ikke så redd for å sende henne meldig heller.

Han var full og sov veldig godt. Hun stønnet vel når vi pulte også men å lukke vinduet hjelper ganske bra på støy.

Om du tror jeg troller så får du tro det, det bryr jeg meg ingen ting om.

Må legge til at jeg bør nå på en annen kant av landet å har ingen kontakt med henne lengre,annet eller at vi er venner på Facebook.

Ok

• Liker 1
Skrevet

Både hørt og sett naboer ha sex. En nabogutt (sønnen i huset) fikk jevnlig blowjob av en kompis før de dro på fotballtrening. Så rett ned på soverommet hans fra stua. Sett han få hundrevis av blowjobs fra den kompisen. Sønnen min arvet noen treningsdresser, gensere og annet fotballutstyr fra ham, og det tok litt tid før jeg klarte å «glemme» alle gangene jeg hadde sett en del av de klærne bli brukt til noe annet enn fotball. Særlig en Adidas treningsdress som min sønn nå nærmest bor i. 

Anonymkode: 33dfb...64a

• Liker 6
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Christina82, mod

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Den natta pulte jeg henne jeg piska rett og slett kremen etter han. 

Stay classy, Bro! 🙄

Skrevet

Tror gamlenaboen min hørte meg noen ganger🙈 Bodde i 4-mannsbolig, og jeg har som regel alltid vinduet på soverommet mitt åpent. Derfor hendte det at jeg glemte å lukke det, de gangene min daværende kjæreste kom på besøk..

Anonymkode: 5c4e5...e4d

Skrevet

Skjønner ikke dette med høy lyd under sex. Det er da ikke vanlig å lage høye lyder selv om det er godt? Jeg mener mange som gjør det trenger oppmerksomhet og bekreftelse. De tenner sikkert på at andre hører dem. 

Anonymkode: 7f43e...7cc

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke dette med høy lyd under sex. Det er da ikke vanlig å lage høye lyder selv om det er godt? Jeg mener mange som gjør det trenger oppmerksomhet og bekreftelse. De tenner sikkert på at andre hører dem. 

Der tror jeg du er inne på noe.

For mange år siden så datet jeg ei dame som var litt unaturlig høylydt.

Utenfor den leiligheten jeg hadde så stod det en benk (i bakgården) som et firma i samme bygg brukte ved pauser osv.

De gangene det skjedde noe på soverommet å hun var fullt klar over at det var folk der så ble hun rett å slett ekstra høylydt 🙄

Jeg syntes det var ganske pinlig å skjønte egentlig ikke greia.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

«Det er da ikke vanlig»… nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet: selv om noe ikke er vanlig for deg, så kan server vanlig for mange andre!! Du skjønner, vi er ganske mange mennesker her i landet og alle er ganske forskjellig.

Jeg, for eksempel, lager ganske mye lyd når jeg blir tatt hardt og deilig. Jeg klarer faktisk ikke å la vær. Når jeg kommer hardt, blir det enda høyere lyd! Min mann tar gjerne puta over ansiktet mitt om det er barn som sover i huset 😅 

Anonymkode: e21e9...f8e

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...