Gå til innhold

Er folk som viser du fingeren enkel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De som viser fingeren når du gjør noe feil i trafikken .. hvorfor utrykker deg seg på en slik måte?

hvorfor ikke gjør som oss normale, riste på hodet ? Eller kanskje om man blir veldig sint rope jævla idiot for seg selv i bilen.. hvorfor utrykker folk med en slags stolthet ved det de løfter opp sin finger ? 

mange ganger jeg ikke orker å respondere på det en gang heller? Folk gjør feil.

Anonymkode: 5c4d8...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milky skrev (3 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg? Bare ignorer

Er noen dager jeg er sensitiv , typisk da man møter idioter 😩. Sliter med nerver og skvetter av sånt , det kan neste ødlegge hele dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som viser fingeren. Jeg er definitivt ikke enkel. Jeg er faktisk relativt smart, men er altfor hissig. 

Anonymkode: 136b7...454

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er noen dager jeg er sensitiv , typisk da man møter idioter 😩. Sliter med nerver og skvetter av sånt , det kan neste ødlegge hele dagen min.

Er bare å kjøre korrekt, problemet løst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er bare å kjøre korrekt, problemet løst. 

Er menneske som noen ganger gjør feil, rettferdig feil ekkel oppførsel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Har sluttet å vise fingeren, nå klasker jeg meg selv i panna.

Ikke så ofte, men når jeg skal ut i rundkjøringer og bilene driter i blinklys og svinger til høyre før min avkjøring, ja, da klasker jeg meg selv i panna. 

Så totalt unødvendig at jeg står der og venter i tilfelle bilen skal forbi min avkjøring. SETT PÅ DET JÆVLA BLINKLYSET OG BIDRA TIL FLYT I TRAFIKKEN! 🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jeg som viser fingeren. Jeg er definitivt ikke enkel. Jeg er faktisk relativt smart, men er altfor hissig. 

Den som viser fingeren har problem med å få satt ord på ting, det er det ingen tvil om. Det må være mulig for voksne mennesker å si hva de mener med ord og på en grei måte. Å vise finger er barnehage.

Anonymkode: a8cbc...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men det er jo ditt problem, ikke alle andres

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er menneske som noen ganger gjør feil, rettferdig feil ekkel oppførsel 

Jeg har på 25 år aldri opplevd dette, kanskje du burde ta kjøretimer om det skjer regelmessig.

Anonymkode: 8514b...7cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri på tenkt på før 😅 Er vel heller en uvane som folk bare gjør

Anonymkode: 72273...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg flipper absolutt alle som ikke blinker seg ut av rundkjøringa 😅

Anonymkode: b0eb8...fc6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Den som viser fingeren har problem med å få satt ord på ting, det er det ingen tvil om. Det må være mulig for voksne mennesker å si hva de mener med ord og på en grei måte. Å vise finger er barnehage.

Litt vanskelig når man sitter i hver sin bil vet du

Anonymkode: 7ff78...1a2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikkfingeren har definitivt sin misjon i enkelte tilfeller! 

Om du til stadighet mottar en slik hilsen i trafikken, så er det stor sjanse for at kjørekunnskapene dine er litt lave. Det kan sannsynligvis løses med noen flere kjøretimer med en god lærer ved din side.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig i at det å vise fingeren ikke er så sympatisk, men akkurat i trafikken er det ikke så lett å bruke ord for å fortelle de andre bilistene hva man mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Milky skrev (1 time siden):

Men det er jo ditt problem, ikke alle andres

Nei. I et samfunn har alle et ansvar for at det skal være greit å være der. 

Min filosofi når det gjelder generell oppførsel/høflighet i bil er at kan du ikke gjøre det ansikt til ansikt på for eksempel butikken, så kan du heller ikke gjøre det i trafikken. Altså: Hadde du vist fingeren til noen som kom durende fra venstre og stresset til kassa før deg? Sannsynligvis ikke. Så pust med magen og vær litt raus. 

De som ikke klarer det bør ikke kjøre bil. 

Anonymkode: 1754c...07c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt fnisete når jeg ser vokse mennesker vise fingeren i fullt alvor, i min verden sluttet det å ha injurierende kraft en gang på barneskolen... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor viser de deg fingeren så ofte? 😅😂 

Anonymkode: 5468a...db6

Hehe, ja! Det lurer jeg også på. Har til dags dato ikke opplevd noe lignende. 

Uansett tenker jeg at det er en reaksjon på frykt og sinne over at noen har skapt en farlig situasjon i trafikken. Helt naturlig reaksjon. 

Anonymkode: a8823...c4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De som viser fingeren når du gjør noe feil i trafikken .. hvorfor utrykker deg seg på en slik måte?

hvorfor ikke gjør som oss normale, riste på hodet ? Eller kanskje om man blir veldig sint rope jævla idiot for seg selv i bilen.. hvorfor utrykker folk med en slags stolthet ved det de løfter opp sin finger ? 

mange ganger jeg ikke orker å respondere på det en gang heller? Folk gjør feil.

Tenker kanskje det er du som er enkel dersom du stadig opplever at flere viser deg fingeren i trafikken. Har aldri opplevd dette. Kanskje du burde hatt noen ekstra kjøretimer, hvor oss «enkle» som viser fingeren slipper dette da vi har lært å kjøre bil. 

Anonymkode: c12a7...d9d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...