Ab_naturals Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Er det noen som kan forklare Nakstads uttalelse her? https://www.tv2.no/nyheter/14402447/ Angående det beryktede julebordet i Oslo hvor 60 personer liksom ble smittet. Eller var de smittet fra før, eller ble de smittet etterpå?? Alle hadde jo testet seg med hurtigtester i forkant, og Nakstads forklaring er at disse kom ut negative fordi personene ikke var smitteførende da. Altså som vi har hørt før, man kan ha viruset i liten grad og ikke være smittsom. Men var det ikke hele poenget med nyhetssaken, at det hadde skjedd stor grad av smitte den kvelden på tross av negative hurtigtester? Jeg skjønner ikke artikkelen, overskriften lover en forklaring men jeg finner den ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 4. desember 2021 #2 Del Skrevet 4. desember 2021 Vi har sett i vår kommune at hurtigtester ofte gir falskt negativt svar dessverre.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. desember 2021 #3 Del Skrevet 4. desember 2021 Ab_naturals skrev (29 minutter siden): Er det noen som kan forklare Nakstads uttalelse her? https://www.tv2.no/nyheter/14402447/ Angående det beryktede julebordet i Oslo hvor 60 personer liksom ble smittet. Eller var de smittet fra før, eller ble de smittet etterpå?? Alle hadde jo testet seg med hurtigtester i forkant, og Nakstads forklaring er at disse kom ut negative fordi personene ikke var smitteførende da. Altså som vi har hørt før, man kan ha viruset i liten grad og ikke være smittsom. Men var det ikke hele poenget med nyhetssaken, at det hadde skjedd stor grad av smitte den kvelden på tross av negative hurtigtester? Jeg skjønner ikke artikkelen, overskriften lover en forklaring men jeg finner den ikke... Hva mener du med at de 'liksom' ble smittet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elumi Skrevet 4. desember 2021 #4 Del Skrevet 4. desember 2021 Mange tok nok ikke testen grundig nok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 4. desember 2021 #5 Del Skrevet 4. desember 2021 Elumi skrev (2 minutter siden): Mange tok nok ikke testen grundig nok. Det er det som er risikoen når folk skal ta testen selv. Den er ganske ubehagelig å ta, så folk gjør det nok ikke helt riktig pga dette. Pinnen skal jo ganske langt inn... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 4. desember 2021 Lawyam skrev (1 time siden): Hva mener du med at de 'liksom' ble smittet? Ikke det som du sikkert tror jeg mener😉 De ble jo selvsagt det, men når Nakstad uttalte seg om saken virket det som om han hadde tro på at hurtigtestene ikke viste feil og at ingen av dem hadde vært smitteførende den kvelden 🤔 Egentlig bare en dårlig skrevet artikkel vil jeg tro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. desember 2021 #7 Del Skrevet 4. desember 2021 Ab_naturals skrev (24 minutter siden): Ikke det som du sikkert tror jeg mener😉 De ble jo selvsagt det, men når Nakstad uttalte seg om saken virket det som om han hadde tro på at hurtigtestene ikke viste feil og at ingen av dem hadde vært smitteførende den kvelden 🤔 Egentlig bare en dårlig skrevet artikkel vil jeg tro. Sikkert. Mye rare formuleringer f.t. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg