Gå til innhold

Damer; syns dere alltid hårtap er et tydeligere aldringstegn hos menn enn fedme eller rynker?

Anonymburker

Anbefalte innlegg

Anonymburker skrev (På 4.12.2021 den 0.48):

Hører så mye negativt om hårtap. "Han må ha hår" er ofte en gjenganger i kvinners krav til mannen her inne. Hører aldri noe om at han ikke kan være overvektig eller se ung ut for alderen..

Er det virkelig slik at hårtap er det verste aldringstegnet? Man kan jo ikke noe for dette i motsetning til fedme og rynker (menn er dårlige på å bruke solkrem).

Jeg ser ung ut for alderen på alle andre måter, men har hårtap. Føler likevel det hadde vært en fordel å være tykk enn å ha en tynn løpekropp som jeg faktisk har.

Jeg har planer om å være i over gjennomsnitt god form så lenge jeg lever. Pr. i dag er de fleste på min alder i dårligere form enn meg, hva gjelder løping.

Når 90 % av alle menn har forfalt betraktelig i 40-åra, skal jeg fremdeles være aktiv og tynn. Det er min plan.

Ja jeg vil helst ha hår på menn. Overvekt kan gjøres noe med, det kan ikke hårtap . Du kan få erstattet hårsekker men du ser at det er unaturlig ut. Hår på menn er et must for meg dessverre. Attraktiviteten faller betraktelig når menn mister håret, dessverre. Mine venninner er enige også. Du må se ekstremt attraktiv for å kle bald.

Anonymkode: 8330a...3ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aksel Lund Svindal har lite hår og er kjekkere enn de fleste menn med hår.

Anonymkode: cc727...b71

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja jeg vil helst ha hår på menn. Overvekt kan gjøres noe med, det kan ikke hårtap . Du kan få erstattet hårsekker men du ser at det er unaturlig ut. Hår på menn er et must for meg dessverre. Attraktiviteten faller betraktelig når menn mister håret, dessverre. Mine venninner er enige også. Du må se ekstremt attraktiv for å kle bald.

Anonymkode: 8330a...3ac

Ja, alle har vel sine dealbreakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrXs skrev (5 timer siden):

MEN det som gjør skalla menn usexy som f er når de på død og liv skal spare på restene og ha munkesveis ol. Hodet må shaves når det er halvskallet ellers så ser en 20 år eldre ut.

Det er mange som sier de mener dette, men er det riktig? Se fx på Harald Eia, som jo definitiv må kalles halvskalla. Tenk på hvordan han hadde sett ut uten hentesveisen? Som en olding.

Anonymkode: 310cd...443

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er mange som sier de mener dette, men er det riktig? Se fx på Harald Eia, som jo definitiv må kalles halvskalla. Tenk på hvordan han hadde sett ut uten hentesveisen? Som en olding.

Eia er et godt eksempel på menn som tror de kan skjule hårtapet. 100 % bedre å bare ta vekk alt. 

Anonymkode: 9c3ec...4b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 15.58):

Eia er et godt eksempel på menn som tror de kan skjule hårtapet. 100 % bedre å bare ta vekk alt. 

Anonymkode: 9c3ec...4b6

Han hadde sett ut som en åttiåring om han hadde vært helt flintskalla. Det er dessverre en del flintskalla menn som ser 30 år eldre ut enn de virkelig er. Noen av dem ville sett betraktelig yngre/bedre ut dersom de hadde gjort det beste ut av det håret de har igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligste aldringstegn på menn er stor vom. Ser det hos ca 20% av 20-åringer, men hos sikkert 70% av de over 40. Så dermed er det et tydelig aldringstegn. 

Hår er ikke avgjørende. Meen jeg må innrømme at det er noe ekstra flott med menn som beholder en tykk manke når de blir middelaldrende. At de blir grå i håret har mindre å si enn at de har mye hår. 

Anonymkode: 33198...aa1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har omtrent mistet alt håret og barberer resten slik at han er helt snau. Og jeg syns han er ekstremt sexy og kjekk. Godt mulig at han i andres øyne har et ganske ordinært utseende, men for meg er han verdens flotteste og jeg tenner helt enormt på han. For meg er det utstråling, personlighet og kjemi som gjelder, og når der er på plass, blir en person helt nydelig i mine øyne. 

Anonymkode: 43e8e...b89

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 12.08):

Joda, men han var veldig mye kjekkere dengang han hadde hår:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mangemillionær, toppidrettsutøver, kjendis, over 190 høy og likevel gjør det manglende håret at han ser langt langt eldre ut enn han er.

Han kunne med letthet blitt tatt for å være 48 år.  Trekk fra mangemillionær, toppidrettsutøver, kjendis og sløyf 15 cm på høyden, så skal vi se hvor godt du kommer ut av det uten hår.  Eller om du  fortsatt syns han er kjekkere enn de fleste menn med hår...

Hårtap er et helvete fordi det er ikke noe å gjøre med, men svaret på hva det betyr og hvor ille er det egentlig? Får du hvis du spør 1000 menn under 45 som mangler håret. Tipper 1000 av 1000 hadde takket ja til en full manke med hår i bytte mot 5 kg fett (som de uansett bare trener vekk) eller at de må gå fra 189 til 184 i høyde.

Anonymkode: c9544...9fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tykt og flott hår selv, og det er viktig for meg at mannen og har det.

Det er jo genetisk, og lite å gjøre med. Heldigvis har ikke kjæresten mistet håret enda, selv om han er 60! Gjør at han ser yngre ut.

Anonymkode: 9ff0f...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han er mangemillionær, toppidrettsutøver, kjendis, over 190 høy og likevel gjør det manglende håret at han ser langt langt eldre ut enn han er.

Han kunne med letthet blitt tatt for å være 48 år.  Trekk fra mangemillionær, toppidrettsutøver, kjendis og sløyf 15 cm på høyden, så skal vi se hvor godt du kommer ut av det uten hår.  Eller om du  fortsatt syns han er kjekkere enn de fleste menn med hår...

Hårtap er et helvete fordi det er ikke noe å gjøre med, men svaret på hva det betyr og hvor ille er det egentlig? Får du hvis du spør 1000 menn under 45 som mangler håret. Tipper 1000 av 1000 hadde takket ja til en full manke med hår i bytte mot 5 kg fett (som de uansett bare trener vekk) eller at de må gå fra 189 til 184 i høyde.

Ergo, det er helheten som teller....

Er du 174, litt lubben eller tynn stælk, hjelper det ikke med fin hårmanke.

Heller en skalla fyr på 195 enn en med hår på 179.

Anonymkode: 00fbb...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muskler er mye bedre enn en tynn joggefyr og.

Større jo bedre.

Ergo, kvinner liker forskjellig ;)

Anonymkode: 00fbb...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TurdusMerula skrev (På 4.12.2021 den 5.43):

Fedme er ikke et aldringstegn.

Det kan være det. Man har mye lettere for å legge på seg med alderen pga lavere forbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallet eller feit vom. Det viktigste er at du har noen mill på konto og har en attraktiv jobb. Først og fremst det som gjør damene våte i trusa. 

Anonymkode: 1f018...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite hår plager meg ikke. Hvis de prøver å skjule hårtap med hentesveis for eksempel, da plager det meg. Litt voksenmannsmage og rynker plager meg heller ikke. Problemet oppstår hvis det åpenbart plager ham. Det er litt slitsomt. Og bart. Bart er en dealbreaker. Ingen ser bra ut med bart. 

Anonymkode: c39df...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, jeg tror til og med de aller fleste ville godtatt + 10 kg og - 10 cm for å få full behåring på hodet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, han er stygg som et villsvin. Seriøst, han har IKKE et pent ansikt. Han har veldig dårlige trekk. Og ved siden av dama si ser han enda mer tragisk ut. Ser ut som et gammelt misfoster. 

Anonymkode: d547d...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Joda, men han var veldig mye kjekkere dengang han hadde hår:)

Overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...