AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #21 Skrevet 4. desember 2021 Jeg foretrekker hår. Og det stresser meg litt at de mennene som er innenfor min aldersgruppe nå begynner å miste hår / ha måne. Men om jeg treffer en kul fyr så betyr ikke mine preferanser angående hår så mye likevel Anonymkode: 356a3...726 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #22 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En mann med hår er alltid kjekkere enn en uten, hvis man har mye annet å fare med så gjør det ikke like mye. Anonymkode: fa93a...4b0 Helt uenig! Jeg liker menn uten år og menn med noen kilo ekstra. Det jeg finner mest turn off, er skuldre som går nedover og ikke utover Sånn, da fikk noen mannfolk mer å tenke på Anonymkode: c1c50...460 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #23 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg foretrekker hår. Og det stresser meg litt at de mennene som er innenfor min aldersgruppe nå begynner å miste hår / ha måne. Men om jeg treffer en kul fyr så betyr ikke mine preferanser angående hår så mye likevel Anonymkode: 356a3...726 🙌🙌 Anonymkode: fa93a...4b0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #24 Skrevet 4. desember 2021 Jeg synes det er fint å være skallet, rynker gjør meg ingenting, men fedme hindrer så mange aktiviteter at det vil jeg helst inngå. Da snakker jeg om mer enn tjue kilo ekstra. Anonymkode: 17f16...77d 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #25 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg foretrekker hår. Og det stresser meg litt at de mennene som er innenfor min aldersgruppe nå begynner å miste hår / ha måne. Men om jeg treffer en kul fyr så betyr ikke mine preferanser angående hår så mye likevel Anonymkode: 356a3...726 Vet ikke hvor gammel du er, men de mannfolka som har fullt hår når de er 35 år, mister det ikke brått når de er 37. Som soleklar hovedregel. Menn som plages med for tidlig hårtap er jo allerede tynne i håret / har viker når de er 25. Forstår det er et helvete for de Anonymkode: c9544...9fe
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #27 Skrevet 4. desember 2021 Anonymburker skrev (7 timer siden): Hører så mye negativt om hårtap. "Han må ha hår" er ofte en gjenganger i kvinners krav til mannen her inne. Hører aldri noe om at han ikke kan være overvektig eller se ung ut for alderen.. Er det virkelig slik at hårtap er det verste aldringstegnet? Man kan jo ikke noe for dette i motsetning til fedme og rynker (menn er dårlige på å bruke solkrem). Jeg ser ung ut for alderen på alle andre måter, men har hårtap. Føler likevel det hadde vært en fordel å være tykk enn å ha en tynn løpekropp som jeg faktisk har. Jeg har planer om å være i over gjennomsnitt god form så lenge jeg lever. Pr. i dag er de fleste på min alder i dårligere form enn meg, hva gjelder løping. Når 90 % av alle menn har forfalt betraktelig i 40-åra, skal jeg fremdeles være aktiv og tynn. Det er min plan. Du må huske på at det alltid er lettere å se andres forfall enn sitt eget. Skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av å sette ting opp imot hverandre og finne hva som er "verst". En normal voksen dame er nok med en normal voksen mann, ikke han som insisterer på at alle andre jevnaldrende menn har forfalt, med unntak av han selv. Kjenner heller ikke en eneste voksen dame som velger partner kun basert på utseende. Anonymkode: c9544...9fe 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #28 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må huske på at det alltid er lettere å se andres forfall enn sitt eget. Skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av å sette ting opp imot hverandre og finne hva som er "verst". En normal voksen dame er nok med en normal voksen mann, ikke han som insisterer på at alle andre jevnaldrende menn har forfalt, med unntak av han selv. Kjenner heller ikke en eneste voksen dame som velger partner kun basert på utseende. Anonymkode: c9544...9fe n.a.r.s.i.s.s.i.s.m.e Anonymkode: fa93a...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #29 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann med hår er alltid kjekkere enn en uten, hvis man har mye annet å fare med så gjør det ikke like mye. Anonymkode: fa93a...4b0 Enig! Menn er mer attraktive med hår enn uten. Hårtap er ikke en dumpegrunn alene, men det bidrar til at jeg er mindre tiltrukket i utgangspunktet og kanskje velger vekk menn jeg hadde gitt en sjans om de så bedre ut. Han forrige jeg datet begynte å få tynt hår i vikene og snakket om at det lå i slekta hans og selvom det absolutt ikke var derfor jeg dumpet han så skal jeg innrømme at jeg tenkte bummer og ble bekymret for hvordan han ser ut om fem år. Det er litt (ganske) kjipt å etablere seg med noen også fem år senere er man ikke lenger tiltrukket av de engang pga håret er blitt så tynt eller borte 😦 Anonymkode: 01454...c43 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #30 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig! Menn er mer attraktive med hår enn uten. Hårtap er ikke en dumpegrunn alene, men det bidrar til at jeg er mindre tiltrukket i utgangspunktet og kanskje velger vekk menn jeg hadde gitt en sjans om de så bedre ut. Han forrige jeg datet begynte å få tynt hår i vikene og snakket om at det lå i slekta hans og selvom det absolutt ikke var derfor jeg dumpet han så skal jeg innrømme at jeg tenkte bummer og ble bekymret for hvordan han ser ut om fem år. Det er litt (ganske) kjipt å etablere seg med noen også fem år senere er man ikke lenger tiltrukket av de engang pga håret er blitt så tynt eller borte 😦 Anonymkode: 01454...c43 Er det ikke morsomt at menn tror de er så attraktive i forhold til kvinner når de er voksne 😂😂 Har det på akkurat samme måten. Anonymkode: fa93a...4b0 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #31 Skrevet 4. desember 2021 Anonymburker skrev (8 timer siden): Jeg ser ung ut for alderen på alle andre måter, men har hårtap. Føler likevel det hadde vært en fordel å være tykk enn å ha en tynn løpekropp som jeg faktisk har. Når 90 % av alle menn har forfalt betraktelig i 40-åra, skal jeg fremdeles være aktiv og tynn. Det er min plan. Dette må være noe av det som kjennetegner en gammel gubbe. Det desperate etter å måtte være aktiv og tynn. Det derre "Værsåsnill å like meg" blir tilslutt en ren desperasjon som lyser gjennom. Anonymkode: 7f837...361 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #32 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette må være noe av det som kjennetegner en gammel gubbe. Det desperate etter å måtte være aktiv og tynn. Det derre "Værsåsnill å like meg" blir tilslutt en ren desperasjon som lyser gjennom. Anonymkode: 7f837...361 Det mest sexy en mann kan være er å være trygg. Det gjenspeiler seg også i alt han gjør. Anonymkode: fa93a...4b0 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #33 Skrevet 4. desember 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Ville vært mer skeptisk til at man er singel i 40-årene enn litt lite hår, da er det som regel noe galt. Anonymkode: fa93a...4b0 Er ikke det sånn ca. halve befolkningen? Anonymkode: 37d77...926
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #34 Skrevet 4. desember 2021 Jeg tenker ikke over hårtap engang, bare mannen klipper det veldig kort og ser stelt ut. Håret har absolutt NULL å si for hvorvidt jeg er tiltrukket av en mann, med mindre han er ustelt, har fett hår, hentesveis, farget hår eller langt, tjafsete hår med viker og måne. En sexy mann er en sexy mann, med eller uten hår. Det er ansiktet som betyr alt. Anonymkode: 38ba7...8d9 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #35 Skrevet 4. desember 2021 5 hours ago, TurdusMerula said: Fedme er ikke et aldringstegn. Nja, synkende testosteronnivå hos menn fører til økt fettprosent. Fett og mage er et tegn på lavere tesosteron som kommer med alderen. Til ts - jeg er mann men jeg har i hvertfall ikke inntrykk av at hårtap er så negativt. Lav høyde og tynn er det som er mest negativt, uansett alder. Et ungt, barnslig utseende er og mye mer negativt enn lite hår Anonymkode: a77c1...761 2
Lønnesirup01 Skrevet 4. desember 2021 #36 Skrevet 4. desember 2021 Anonymburker skrev (10 timer siden): Er det virkelig slik at hårtap er det verste aldringstegnet? Man kan jo ikke noe for dette i motsetning til fedme og rynker (menn er dårlige på å bruke solkrem). Om man kan noe for noe er jo egentlig ikke så relevant, ingen velger en partner for å være grei eller fordi de har "fortjent" det. Min kjæreste da jeg var 22 var i tyveårene og begynte å få viker, og det hadde ingen innvirkning på min tiltrekning til ham. Så det er klart at man alltid kan "overvinne" slike ting. Det er jo også åpenbart, da andre menn som er skallet finner partner, og de færreste kvinner skiller seg fra en mann bare fordi han mister håret. Om A er viktigere enn B er også en litt vanskelig sammenlikning. Man velger ikke en partner utifra et nullsumspill der kvaliteter måles opp mot hverandre. Man møtes, og så er det noe som klikker. Overvekt er uaktuelt for min del, men jeg har en mann som både er slank/i god form og med hår på hodet. Det er umulig å si hvilke ting jeg kunne "ofret", for man er jo et menneske, og ikke bare en sum av attributter.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #37 Skrevet 4. desember 2021 Da jeg var 20 syntes jeg menn med hårtap så forferdelig gamle ut, da jeg kom i 30-årene endra jeg syn på det. Det går fint å ha lite eller ingenting hår. Men ikke noen hentesveis eller å prøve å skjule hårtapet, bruk heller en cap/lue eller vis hodet som det er. Anonymkode: 9c3ec...4b6 2
Anonymburker Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #38 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette må være noe av det som kjennetegner en gammel gubbe. Det desperate etter å måtte være aktiv og tynn. Det derre "Værsåsnill å like meg" blir tilslutt en ren desperasjon som lyser gjennom. Anonymkode: 7f837...361 Hvor er logikken der? Kan man si det samme om damer som prøver alle slags produkter for å holde seg ung? Jeg er mest opptatt av å ha en sunn og funksjonell kropp, men jeg får selvtillit av å se at jeg holder meg i bedre form enn de fleste jevnaldrende. Jeg er for øvrig "kun" i midten av 30-åra, men det er vel ikke noen desperasjon i å ikke ville bli 40, feit og ferdig?
Frøken Rosa Skrevet 4. desember 2021 #39 Skrevet 4. desember 2021 Syntes menn uten hår kan være sexy🤩 Rynker er også greit,men siden jeg trener og er glad i å passe på kroppen min,så er det noe jeg ønsker en mann også skal. 1
Gjest AprilRyan Skrevet 4. desember 2021 #40 Skrevet 4. desember 2021 Jeg har ikke noe problem med hårtap. Mange menn er flotte som skallet også, men måne eller hentesveis er ikke like lekkert. Det er nok en ting jeg litt annerledes om da jeg var i 20-årene. Nå når jeg er 30+ så har jeg gradvis endret mening angående det og det er uansett uunngåelig for mange menn at de blir tynne i håret. Vet ikke når jeg reagerer på aldring, men tenker jo "han så for gammel ut" når jeg ser enkelte menn. Stort sett er disse 50+. Først da tenker jeg at en mann ser for gammel ut, men unntak der også selvfølgelig. Utenom det så er ikke rynker og sånt noen dealbreaker, men nå er jeg dame så sånne ting er ikke så ekstremt viktig som det er for mange menn. Fedme, da tenker jeg ekstremt overvektig og ikke bare litt ekstra fett på kroppen. Det liker jeg stort sett ikke, men har sett menn jeg har tenkt at har vært attraktive selv om de er litt større enn jeg egentlig liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå