AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Kjæresten sa i dag at han hadde fått to kinobilletter av jobben, til en film jeg hadde snakket litt negativt om tidligere denne uken. Han sa han tenkte å gå på kino med Anne som er mor til venninnen til hans datter, og jeg ble litt sjalu da han fortalte det. Så spurte jeg hvorfor han ikke ønsket å ta med meg, og da sa han at han tenkte jeg ikke likte filmen siden jeg hadde snakket litt negativt om den. Jeg sa at jeg kun refererte til omtalen i avisen, men siden det var gratis billetter så ble jeg gladelig med og sa også at jeg syntes det var litt upassende at han hadde invitert med en dame jeg ikke har hørt om. Dette utartet seg til en diskusjon, og mens vi diskuterte fikk han en tekstmelding fra Anne, der hun skrev at hun syntes det var litt upassende at de to gikk på kino sammen når han var i forhold. Det endte med at han ikke ville gå på kino overhodet og ikke engang alene . En uke senere forteller han meg at hverken han eller datteren har kontakt med Anne og barnet hennes lengre, fordi hun hadde blitt forelsket i han og måtte kutte kontakten... Han hadde ingen anelse om dette sier han🤔 Anonymkode: 02a38...99e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Høres ganske merkelig ut. Anne avviste jo kino date med kjæresten din, og her var det kjæresten din som taklet dette dårlig (utifra hva du skriver). Så for meg virker det nesten som om det er kjæresten din som har vært forelsket i henne og ikke motsatt. Anne har nok trukket seg unna fordi hun respekterer forholdet deres. Nei, det der hadde jeg ikke giddet😅 Anonymkode: 7af04...636 24
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Hvilken film? Ikke snakk negativt om den før du har sett den Litt trist at datteren har mistet en venninne pga dette. Men sikkert greit at de ikke har kontakt lenger. Håper de kan bli venninner igjen etter forelskelsen går over for moren. Anonymkode: 32efa...841 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 Åpenbart at typen din lyver. Her er det han som prøvde å bli bedre kjent med Anne ved å ta hun med seg på kinodate. Hun var heldigvis ikke interessert i det og gjennomskuet han som utro, og siden han ble avslørt av deg og avvist av Anne så måtte han dikte opp en historie om at det var Anne som var keen på han og ikke han som var keen på Anne. Dette for å prøve å overbevise deg om at han har rent mel i posen noe han helt åpenbart og tydelig ikke har! Det er samme taktikken som menn som kaller eksen sin gal, hvis de har en eks som forteller sannheten om at han var voldelig og utro. Alt for å svartmale den andre for å ikke bli avslørt som skyldig selv! Håper du dumper han Anonymkode: b58d2...7a6 20
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 Høre merkelig ut hele situasjonen. Jeg skjønner godt at du reagerer på dette ts.. Stol på magefølelsen din❤️ Anonymkode: 82d7e...7d5 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilken film? Ikke snakk negativt om den før du har sett den Litt trist at datteren har mistet en venninne pga dette. Men sikkert greit at de ikke har kontakt lenger. Håper de kan bli venninner igjen etter forelskelsen går over for moren. Anonymkode: 32efa...841 Venom Ts Anonymkode: 02a38...99e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #7 Skrevet 3. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Venom Ts Anonymkode: 02a38...99e Dette syns jeg egentlig er det mest bekymringsverdige. En voksen mann som vil se Venom, og som i tillegg tror det er en bra film å invitere en dame med ut på date for. Anonymkode: c9279...c39 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #8 Skrevet 3. desember 2021 Han lyver. Som andre skriver over her, han har vært interessert i henne. Det er det ene. Det andre er at han inviterer ei anna dame med på kino. Det tredje. Han tar deg ikke med på kinoen, når du sier du vil. Anonymkode: 4c005...c74 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #9 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg sa at jeg kun refererte til omtalen i avisen, men siden det var gratis billetter så ble jeg gladelig med og sa også at jeg syntes det var litt upassende at han hadde invitert med en dame jeg ikke har hørt om. Dette utartet seg til en diskusjon, og mens vi diskuterte fikk han en tekstmelding fra Anne, der hun skrev at hun syntes det var litt upassende at de to gikk på kino sammen når han var i forhold. Herlig. Og så påstår han at hun er så forelsket i han. Er det mulig? Vil du virkelig være sammen med en sånn fjott? Anonymkode: 6940a...7bc 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #10 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høre merkelig ut hele situasjonen. Jeg skjønner godt at du reagerer på dette ts.. Stol på magefølelsen din❤️ Anonymkode: 82d7e...7d5 Han er en veldig skjønn kjæreste men innimellom gjør han merkelig ting. Det er akkurat som om han mangler sosiale antenner for hvordan man skal oppføre seg i et forhold. I høst skulle han på hyttetur med to kompiser, og sa ingenting til meg da han kom tilbake om at den ene kompisen ble syk og at søsteren til den syke kompisen ble med istedenfor. Altså var det kjæresten min, kompisen og en dame jeg aldri har hørt om på hyttetur. Dette fortalte han meg to måneder etter hytteturen, og da jeg hisset meg litt opp forstod han ikke hvorfor, fordi de var jo bare venner... I sommer hadde han blitt kjent med 2 kvinnelige backpackere fra Tyskland, og han hadde invitert de til å bo i hans leilighet et døgn. Dette fortalte hans datter meg et par uker etter at det hadde skjedd. Vi er samboere og ser hverandre alt fra 2 til 4 ganger i uken. Ts Anonymkode: 02a38...99e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #11 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette syns jeg egentlig er det mest bekymringsverdige. En voksen mann som vil se Venom, og som i tillegg tror det er en bra film å invitere en dame med ut på date for. Anonymkode: c9279...c39 Han visste nok ikke hvilken type film det var Ts Anonymkode: 02a38...99e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #12 Skrevet 3. desember 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Åpenbart at typen din lyver. Her er det han som prøvde å bli bedre kjent med Anne ved å ta hun med seg på kinodate. Hun var heldigvis ikke interessert i det og gjennomskuet han som utro, og siden han ble avslørt av deg og avvist av Anne så måtte han dikte opp en historie om at det var Anne som var keen på han og ikke han som var keen på Anne. Dette for å prøve å overbevise deg om at han har rent mel i posen noe han helt åpenbart og tydelig ikke har! Det er samme taktikken som menn som kaller eksen sin gal, hvis de har en eks som forteller sannheten om at han var voldelig og utro. Alt for å svartmale den andre for å ikke bli avslørt som skyldig selv! Håper du dumper han Anonymkode: b58d2...7a6 Akkurat det samme tenkte jeg! Jeg kan banne på at det her er den riktige forklaringen, tør vedde hele sparekontoer på det 😂 Anonymkode: c6021...356 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #13 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er en veldig skjønn kjæreste men innimellom gjør han merkelig ting. Det er akkurat som om han mangler sosiale antenner for hvordan man skal oppføre seg i et forhold. I høst skulle han på hyttetur med to kompiser, og sa ingenting til meg da han kom tilbake om at den ene kompisen ble syk og at søsteren til den syke kompisen ble med istedenfor. Altså var det kjæresten min, kompisen og en dame jeg aldri har hørt om på hyttetur. Dette fortalte han meg to måneder etter hytteturen, og da jeg hisset meg litt opp forstod han ikke hvorfor, fordi de var jo bare venner... I sommer hadde han blitt kjent med 2 kvinnelige backpackere fra Tyskland, og han hadde invitert de til å bo i hans leilighet et døgn. Dette fortalte hans datter meg et par uker etter at det hadde skjedd. Vi er samboere og ser hverandre alt fra 2 til 4 ganger i uken. Ts Anonymkode: 02a38...99e Særboere Ts Anonymkode: 02a38...99e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #14 Skrevet 3. desember 2021 Jeg klarer ikke helt å se på hvilken måte han her er en skjønn kjæreste? Han gjør deg jo bare usikker? Anonymkode: 4ab38...9ea 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #15 Skrevet 3. desember 2021 En dame som forelsker seg i en mann hun vet er opptatt vil sjeldent klare å si nei til et treff av samme grunn (at han er opptatt). Så nei, hans forklaring virker underlig Anonymkode: 94210...0c0 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #16 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han visste nok ikke hvilken type film det var Ts Anonymkode: 02a38...99e Hvor gamle er dere ? Anonymkode: eb010...30e 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #17 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En dame som forelsker seg i en mann hun vet er opptatt vil sjeldent klare å si nei til et treff av samme grunn (at han er opptatt). Så nei, hans forklaring virker underlig Anonymkode: 94210...0c0 Han sier nå at Han fortalte henne at jeg ikke ønsket å se denne filmen da han inviterte henne med på kino og det var en time etterpå at hun sendte melding til han og av lys til AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gamle er dere ? Anonymkode: eb010...30e 40 år Ts Anonymkode: 02a38...99e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #18 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han er en veldig skjønn kjæreste men innimellom gjør han merkelig ting. Det er akkurat som om han mangler sosiale antenner for hvordan man skal oppføre seg i et forhold. I høst skulle han på hyttetur med to kompiser, og sa ingenting til meg da han kom tilbake om at den ene kompisen ble syk og at søsteren til den syke kompisen ble med istedenfor. Altså var det kjæresten min, kompisen og en dame jeg aldri har hørt om på hyttetur. Dette fortalte han meg to måneder etter hytteturen, og da jeg hisset meg litt opp forstod han ikke hvorfor, fordi de var jo bare venner... I sommer hadde han blitt kjent med 2 kvinnelige backpackere fra Tyskland, og han hadde invitert de til å bo i hans leilighet et døgn. Dette fortalte hans datter meg et par uker etter at det hadde skjedd. Vi er samboere og ser hverandre alt fra 2 til 4 ganger i uken. Ts Anonymkode: 02a38...99e Ærlig talt, her er det ikke han som mangler sosiale antenner, men du som er tvangsmessig naiv. Anonymkode: 6940a...7bc 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #19 Skrevet 3. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Han sier nå at Han fortalte henne at jeg ikke ønsket å se denne filmen da han inviterte henne med på kino og det var en time etterpå at hun sendte melding til han og av lys til 40 år Ts Anonymkode: 02a38...99e Da bør han være såpass mentalt moden at han ikke inviterer andre single damer med på kino uten å tro at det vil såre deg. Kloakk Anonymkode: 4c005...c74 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #20 Skrevet 3. desember 2021 Er det du som en gang skrev denne tråden her? Anonymkode: 6940a...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå