Gå til innhold

Tror du at Pandemien kommer til å bli som 80-tallet ble? Det vil si fortrengt?når ting ordner seg noenlunde, så ”glemmer” folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du spurte noen i 1998 om de hadde hockeveis/permanent noen år tilbake, benektet de. Men etterhvert kom bevisene frem via internett og sosiale medier. Ingen vei utenom sannheten. 

Kan vi fortrenge pandemien også? 

Anonymkode: 96eb6...1a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå trodde jeg du mente aids. Nei, jeg ser ingen sammenheng med hockeysveis, permanentkrøller og koronapandemien. 80-talls-stilen er ikke fortrengt, og vi/våre barn kommer til å huske korona og være gode(bedre enn vi var)  på smittevern resten av livet.

Anonymkode: e6872...b31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå trodde jeg du mente aids. Nei, jeg ser ingen sammenheng med hockeysveis, permanentkrøller og koronapandemien. 80-talls-stilen er ikke fortrengt, og vi/våre barn kommer til å huske korona og være gode(bedre enn vi var)  på smittevern resten av livet.

Det var fortrengt på 90-tallet. Folk var flaue over egen fortid. Det tok noen år før 80-tallet ble sett på som man kunne snakke om uten å le.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var tenåring på 80-tallet. Vi grøsset på ryggen av bilder av foreldre og eldre søsken fra 70-tallet. «Bad taste»- party = 70-talls party. Det var den aller verste stilen og måtte unngås for en hver pris, evt les av. Den var ikke glemt.
Skjønner ikke hvorfor du tror pandemien kan sammenlignes med mote.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det var fortrengt på 90-tallet. Folk var flaue over egen fortid. Det tok noen år før 80-tallet ble sett på som man kunne snakke om uten å le.

Mulig noen var flaue og ikke ville innrømme det, men man kan jo ikke være flau pga korona...

Anonymkode: 2b408...cef

Skrevet

Tror ikke vi kommer til å ha noen friheter igjen når dette er over, så nei vi kommer nok ikke til å komme tilbake til noen normal og glemme det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...