Gå til innhold

Er "HBO Max" noe annet enn "HBO Nordic"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HBO Nordic heter nå HBO Max. Kom ny app på telefonen for noen uker siden. Du logger deg inn på samme måte.

Anonymkode: cd227...b45

• Liker 2
Skrevet

HBO Nordic heter nå HBO Max, så ja det er det samme. Litt mer innhold enn HBO Nordic om jeg ikke tar feil. 

Anonymkode: d52c4...666

• Liker 2
Skrevet

Ah, poh, flaks! Har kun sett på PCen og rota vekk passordet. Får lete litt i innboksen. 

Anonymkode: c23aa...6fe

• Liker 1
Skrevet

Og de gamle HBO-kundene må betale mer for HBO Max enn nye kunder.

Fabelaktig kundebehandling der, altså. Jeg har sagt opp mitt abonnement. 

Anonymkode: 14ff2...81e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og de gamle HBO-kundene må betale mer for HBO Max enn nye kunder.

Fabelaktig kundebehandling der, altså. Jeg har sagt opp mitt abonnement. 

Sprøyt. Du kan når som helst lage ny konto. Hadde gammel selv også. Nå er tilbudet på 44 kr mnd over om jeg ikke tar feil, men du hadde sjansen. 

Var jo reklame for det over alt lenge. 

Anonymkode: a19a9...54b

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan jeg skal få HBO Max... Har Nordic, og når jeg logger meg inn så er det fortsatt Nordic. Altså ikke noe nytt innhold som Beforeigners og annet jeg hører Max har. 

Mulig det er fordi jeg har Altibox og der inne står det at de jobber med å få Max snarest på plass 🙄 Så forstår det slik at jeg må vente på Altibox da? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Amatariel skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer litt på hvordan jeg skal få HBO Max... Har Nordic, og når jeg logger meg inn så er det fortsatt Nordic. Altså ikke noe nytt innhold som Beforeigners og annet jeg hører Max har. 

Mulig det er fordi jeg har Altibox og der inne står det at de jobber med å få Max snarest på plass 🙄 Så forstår det slik at jeg må vente på Altibox da? 

Kanskje det funker å laste ned HBO max appen for å få tilgang på det nye innholdet 😊 kanskje det står noe på altibox sine nettsider? 

Vi har HBO via t-we fra Telenor. de har ikke klart å integrere max i T-we appen. vi måtte laste ned HBO max utenom. Stod veiledning på Telenor ang oppsett. 

(edit :så I etterkant at jeg ikke hadde lest slutten av innlegget ditt godt nok - kanskje det ikke virker enda for altibox). 

Endret av stAre
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Sprøyt. Du kan når som helst lage ny konto. Hadde gammel selv også. Nå er tilbudet på 44 kr mnd over om jeg ikke tar feil, men du hadde sjansen. 

Var jo reklame for det over alt lenge. 

Anonymkode: a19a9...54b

Fortsatt ræva kundeservice. 

• Liker 1
Skrevet

HBO max har mer innhold. 

Anonymkode: caa3b...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...