Gjest Ninakanin Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/11/446007.html Fy søren i svarte helv!!!! Om det er barn, ungdommer eller en sinnsyk person: Stakar lille valp!!! Hvem gjør sånn?!!!! ARGH!!! Jeg har ikke ord!!!!
Gjest seroxata Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 rett og slett helt for jævlig!!!! At det finnes så grusomme mennesker...................... :(:(
Gjest Gitte Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 helt ufattelig... at folk får seg til å gjøre sånt, og i tillegg finner glede av det..
Missbumblebee Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Blir helt stum jeg... Sitter her med min vakre snart 4 mnd gamle dalmatinertispe. Fatter ikke hvordan noen kan gjøre noe sånt. Kjører daglig en strekning på motorvei hvor det ligger tre kattunger som helt tydelig har blitt kastet ut av en bil... De ligger med for mye mellomrom til at de kan ha kommet seg dit selv. Grøsser hver gang jeg kjører der.. Det går ikke an å stoppe der, så ingen får fjernet dem heller. Jeg forstår bare ikke hvordan folk kan gjøre sånt mot uskyldige dyr.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Får seriøst helt vondt jeg... Har hund selv, å herregud om noen hadde gjort noe sånn mot han.. Hadde en kattunge for 2-3år siden, ble kjørt i hjel , var livredd om den var ute lenger enn vanlig, var så mange drittunger rundt her som jeg var redd skulle bølle med den. Skjedde heldigvis ikke det altså.. Men den ble kjørt i hjel, trolig har personen som kjørte på den trodd den var dø og slengt den ut av veien. Men den var ikke dø.. moren min lette og lette, jeg var ikke hjemme, å til nærmere hu kom katten til høyere skrek den.. Trodde den skulle klare seg, men den døde dagen etter Missbumblebee: De kattungene tror jeg jeg hadde gjort alt for å få vekk fra den veien. Hvertfall fått de til en dyrlege som avliva de, om ingen kan ha dem.. Tenk som de får lide etterhvert da..
MR.pink Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 Det er helt grusomt hvor langt ned noen mennesker kan nå. Hadde jeg sett personer som drev med dyremishandling, hadde musklene i kroppen fått brukt seg godt. Har selv en katt som jeg hentet fra dyrebeskyttelsen, utrolig mye glede ett husdyr kan gi . Mvh
Missbumblebee Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 Missbumblebee: De kattungene tror jeg jeg hadde gjort alt for å få vekk fra den veien. Hvertfall fått de til en dyrlege som avliva de, om ingen kan ha dem.. Tenk som de får lide etterhvert da.. De er nok døde alt, var det da jeg så dem første gangen også... Ellers hadde jeg selvsagt plukket dem opp, er da ikke helt hjerterå! Kjenner det knyter seg i hele meg når jeg tenker på at folk kan få seg til å kaste fra seg små hjelpeløse kattunger på motorveien.
Gjest Spacegirl Skrevet 13. oktober 2005 #8 Skrevet 13. oktober 2005 Helt utrolig hva folk kan få seg til å gjøre ...
Gjest Spacegirl Skrevet 13. oktober 2005 #9 Skrevet 13. oktober 2005 Helt utrolig hva folk kan få seg til å gjøre ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå