Gå til innhold

Noen med samme symptomer? / Rinexin og paracet/ibux sammen?

Anbefalte innlegg

Onsdag kveld trodde jeg at jeg skulle ta kvelden. Kastet opp, følte kroppen svikta, det snøret seg i brystet og halsen, og følte jeg ikke fikk puste. Migrene, trykk i hodet, ører, øyne og hals/bryst. Flimret for øynene og svimmel og kvalm som bare f. Gikk litt lettere etter en tur ut i kalde været med hunden, og en varm dusj og senga etterpå.

Fant ut idag at jeg nok har en bihulebetennelse, og hyperventilerte litt pga trykket og migrenen lol.. Skremmende hvor ekte det føltes.

Noen som har hatt lignende symptomer, sett bort ifra angsten altså. Tenker hovedsaklig trykket i kroppen, øyeflimmer, kvalme og svimmelhet. Har roet ned angsten min litt nå, har skjønt det ikke er hjertet det er noe med. Uff..😂Jeg ler nå, men det var skremmende.

Og hvordan er det å blande Rinexin (1 morgen og kveld), og paracet eller ibux?

Anonymkode: 5cfd0...17d

Fortsetter under...

Du kan blande Paracet og Ibux, det virker bedre på smerter. Har fått det rådet av legen. 
Angst kan forsterke alle symptomer, også skape symptomer på meg i alle fall. 

Anonymkode: 97ba0...91c

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Onsdag kveld trodde jeg at jeg skulle ta kvelden. Kastet opp, følte kroppen svikta, det snøret seg i brystet og halsen, og følte jeg ikke fikk puste. Migrene, trykk i hodet, ører, øyne og hals/bryst. Flimret for øynene og svimmel og kvalm som bare f. Gikk litt lettere etter en tur ut i kalde været med hunden, og en varm dusj og senga etterpå.

Fant ut idag at jeg nok har en bihulebetennelse, og hyperventilerte litt pga trykket og migrenen lol.. Skremmende hvor ekte det føltes.

Noen som har hatt lignende symptomer, sett bort ifra angsten altså. Tenker hovedsaklig trykket i kroppen, øyeflimmer, kvalme og svimmelhet. Har roet ned angsten min litt nå, har skjønt det ikke er hjertet det er noe med. Uff..😂Jeg ler nå, men det var skremmende.

Og hvordan er det å blande Rinexin (1 morgen og kveld), og paracet eller ibux?

Det går helt fint å ta rinexin og ibux hvertfall, for det har jeg gjort mange ganger uten problemer 😊 Det går nok helt fint med paracet også. De andre tingene har nok litt sammenheng med angsten din, også kan jo bihulebetennelse være grusomt vondt!

Anonymkode: 246cd...873

Takk folkens!! Fant ingenting om Rinexin og smertestillende på nett, da vet jeg at det går bra sammen😊Hjalp veldig med Rinexin! Merket det løsnet slim fra lungene også, som har ligget igjen siden covid i oktober. Er nok derfor jeg fikk dette nå kanskje, for jeg har ikke vært forkjølet eller no annet. Takk for svar folkens!!

• 9 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...