Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

samboern min like gjerne å gjøre NOE fredag og lørdagkveld og da mener han gå ut og besøke noen eller ta med noen på pub eller kino... jeg sier til ham; kan du ikke ta med MEG ut da?? men neida han mener at det er bortkastet å gå ut med bare meg, må ha med noen kompiser slik at det blir morro også kan du skjønne!!! :(

men jeg liker meg ikke med så mange folk rundt oss, jeg blir ofte litt satt til side for jeg er ikke morsom nok å snakke med :(

da vil jeg heller være alene hjemme med ham eller helt alene hjemme mens han går ut med vennene sine... men det verste er at han syns at jeg er kjedelig :( det sårer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor er dere egentlig sammen. Kjærester skal jo finne på ting sammen. Synes det høres rart ut. Er han mye eldre enn deg, siden han behandler deg slik? Bør du finne deg i dette? Synes du skal tenkte litt over dette. :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

han er bare 3 år eldre enn meg og vi funker bra sammen men jeg er ikke morro nok for ham når han er i festehumør ser du....

Skrevet

Blir du tilsidesatt fordi du ikke er morsom å snakke med? Har han sagt det eller er det dine egne ord?

Uansett: Pass deg så du ikke begynner å tro på pisset han serverer deg!

Gå ut med en god venninne istedet og jakt på ny type...Seriøst.

Det er virkelig trist å ha slike mennesker rundt seg; tilslutt begynner man tro at de har rett.

Ødeleggende for selvtillitt og selvbilde - og tilslutt blir det en selvoppfyllende profeti omtrent; du blir redd for å prate med andre fordi du tror de synes du er kjedelig.

Vibeke

Skrevet

Huff, ikke bra. Sånn skal det absolutt ikke være. Synes ikke du burde finne deg i det. Finn deg en som behandler deg riktig!

Gjest solitude
Skrevet

uff å uff...

hvorfor er du sammen med ham? jeg mener heelt erlig? det er ikke meningen å være hard eller ukoslig med deg, men jeg har vært i et dårlig forhold selv. med en som var flink til å fortelle hvor håpløs jeg var, og at han skammet seg over meg! hjemme og sammen med andre! jeg fikk veldig vondt av deg når jeg leste innlegget ditt.. hva er værre enn å føle seg ensom i et parforhold? og at den du bor sammen med ikke viser og sier at han elsker deg ,støtter deg og er stolt av deg? klart at alle har sine småting man irriterer seg over.. men mener han du blir mer "morsom" av at han sier du ikke er bra nok til å være med ut!? jeg blir så irritert!

til slutt forstod jeg at det ikke var meg det var noe galt med, men det var først etter å ha tilpasset meg hans behov i tre år! selvtilliten og humøret var på bunn! dette er nå to år siden, og jeg har det myyye bedre. det har tatt tid å klare se forholde vårt på en ny måte, skille meg helt fra hans "kontroll" og bli hel igjen! nå har jeg selvtillit, og får bekreftelse fra venner og ny kjæreste :) at jeg er ok og at de er glad i meg.

selvfølgelig er du glad i ham. det tviler jeg ikke på, men for å få det godt er det viktig at du gjør det som er rett for deg. hvor skal grensen gå, og hvor mye skal du akseptere? sammen med eksen ble jeg vel avhengeig, jeg var så langt nede og deprimert at jeg faktisk trodde jeg bare måtte holde ut. jeg kunne jo ikke klare bedre... men det har jeg gjort!

jeg håper det går bra med deg! skal se innom denne siden om en stund jeg...

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...