Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har nå vært sammen i cirka ett år og har det veldig fint sammen. I sommer flyttet jeg vekk for å studere. Tar 4 timer med fly og tog så naturligvis møtes vi ikke like ofte.

Problemet er at etter jeg har flyttet har jeg lagt merke til at han egentlig ikke har noen venner. Han har ett par barndomsvenner som selv har flyttet vekk som han har kontakt med i ny og ne, ellers har han ingen venner der han bor.

Jeg kjenner mye på dårlig samvittighet over at jeg vet han er mye alene nå når jeg har flyttet.

Han snakker eller klager ikke på at han ikke er med folk eller venner, dette er bare mine tanker og observasjoner. 

Noen som har vært i lignende situasjon? Vet det er lite en selv kan gjøre men kjenner på dårlig samvittighet og får vondt av han ganske ofte 

Anonymkode: f59b0...616

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får du vondt av han? Kanskje han trives med å ha det sånn? Hvis han er introvert så liker han kanskje å være alene. 

Anonymkode: 0954e...b78

• Liker 5
Skrevet

Han klarer seg! Bare hold kontakten med han så mye du kan! :) Så går det nok bra skal du se! 

Kjæresten min som er pilot-student har heller ikke så mange venner på fritiden, men så lenge han har meg så er det alt som betyr noe for han (iallfall det han sa til meg) 😇 Savner han fryktelig mye, nå som han er i USA for fly-trening :( Vi er begge 20 år gamle.

Anonymkode: 40c84...106

• Liker 2
Skrevet

Noen folk liker faktisk å være mye alene. 

Dette må du la han finne ut av. Du skal ikke ha dårlig samvittighet 😊

Anonymkode: 62808...167

• Liker 2
Skrevet

Går fint. Jeg har også lite venner. I motsetning hat min kjæreste mange venner men veldig liten lønn. Det er også vondt synes jeg. 

Men ikke gå å føl sånn på det. Kansje han ikke er ensom.

Anonymkode: 3180f...c30

• Liker 1
Skrevet

Du burde ikke lage dette til et problem om det faktisk ikke er et problem, du kommer bare til å få han til å føle seg rar og dum eller noe. La han være seg selv. 

Anonymkode: 1c471...2e5

Skrevet

Kan jo hende han trives med det. Jeg har heller ingen venner uten om en i en annen by som jeg ser kanskje en gang hver 6 mnd. Hadde vært ille om noen jeg datet tenkte jeg var en lonely stakkar uten venner for jeg har det helt fint og det er et valg fra min side å ikke være mer sosial. Har vært Party jente med kjempemasse venner før men det interesserer meg ikke lenger :)

Anonymkode: 4fe17...2ac

• Liker 2
Skrevet

Det er nok ganske vanlig, og slett ikke et problem om man er litt introvert. Jeg har egentlig ingen venner, men er jo minst på hils med mange og har familie.

Anonymkode: 0c04a...e78

• Liker 1
Skrevet

Det interessante spørsmålet er om han føler seg ensom. 

Anonymkode: 33679...b71

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...