AnonymBræker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 (endret) Nesten en hel EVIGHET med løgner og ødeleggelser. SÅ kom avsløringen, og du viste med HELE DEG; hvor sterkt du FORAKTER meg. Du forakter de som ikke er som deg; De som DU ser på som SVAKE; de som har følelser, drømmer og håp. Hvis du trodde at du hadde greid å KNUSE meg, så hadde du ingen anelse om hvor STERK jeg er. Fuglen er FLØYET. SOLEN skinner. ALDRI igjen skal noen hindre meg i å være MEG. Hei @Zenobia Det du skrev her var veldig lærerikt, og fikk meg til å forbedre teksten i dette diktet før jeg postet det. "..å jobbe med tekstene. Din original består jo suverent; dette er bare min bearbeiding. Som én som frekventerte poeten.no sa i forgangen tid; ta med deg det du trenger, la resten være." https://forum.kvinneguiden.no/topic/1535088-dikt-jeg-ønsker-meg/?tab=comments#comment-28810863 Endret 3. desember 2021 av AnonymBræker 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Flott dikt. Anonymkode: 26a77...95c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå