Gå til innhold

Jeg skjønner ikke at folk har noe å glede av å reise til utlandet på ferie nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har to vennepar som denne uken har vært på ferie i København og Krakow, og jeg forstår bare ikke at det er så festlig å dra på ferie til land som har like mye restriksjoner som Norge.

Har også venner som bor på små steder i Norge der det aldri har vært Corona og ingen restriksjoner, men som reiser på weekendtur til Oslo eller Bergen og er på forskjellige utesteder hver dag for å spise og drikke.

De støtter næringslivet vårt og det er jo bra, men menger seg med forskjellige folk.

Jeg hadde ikke reist fordi jeg har ikke lyst å bli smittet selv om jeg er vaksinert, og jeg har heller ikke lyst å bli forkjølet siden det er veldig mye forkjølelse rundt omkring.

Jeg synes bare det er litt vågalt...

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiser ikke nå jeg heller, er jo ingen vits med alle mulige restriksjoner, og så er det greit å unngå å dra med seg noe skummelt fra utlandet. 

• Liker 1
Skrevet

Man blir smittet selv i gokk. Angrer på at jeg ikke har reist MER jeg. Skulle aldri holdt meg hjemme, for smittet blir man uansett hvor man bor, og hvor mye forsiktig man er

• Liker 8
Skrevet
Liberal skrev (1 minutt siden):

Man blir smittet selv i gokk. Angrer på at jeg ikke har reist MER jeg. Skulle aldri holdt meg hjemme, for smittet blir man uansett hvor man bor, og hvor mye forsiktig man er

Word!

• Liker 3
Skrevet

Jeg var akkurat i Spania, og det var så godt å komme seg litt ut av Norge etter 2 år.

Man merker ikke så mye til restriksjonene fordi man er så mye utendørs, annet enn at man måtte bruke maske i butikker og kjøpesenter. Det var også mye mindre smitte der, så er det en ting jeg ikke var bekymret for så var det å bli smittet.

• Liker 6
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg skjønner godt at folk har glede av å reise.

Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Jeg har to vennepar som denne uken har vært på ferie i København og Krakow, og jeg forstår bare ikke at det er så festlig å dra på ferie til land som har like mye restriksjoner som Norge.

Har også venner som bor på små steder i Norge der det aldri har vært Corona og ingen restriksjoner, men som reiser på weekendtur til Oslo eller Bergen og er på forskjellige utesteder hver dag for å spise og drikke.

De støtter næringslivet vårt og det er jo bra, men menger seg med forskjellige folk.

Jeg hadde ikke reist fordi jeg har ikke lyst å bli smittet selv om jeg er vaksinert, og jeg har heller ikke lyst å bli forkjølet siden det er veldig mye forkjølelse rundt omkring.

Jeg synes bare det er litt vågalt...

Ja da holder du deg hjemme da, vi som er glad i sol og varme og mindre smitte kan jo kose oss i utlandet

• Liker 1
Skrevet

Har reist normalt siden korona kom, og glad for det. Viktig å støtte næringslivet. Restriksjoner blir man vant til og noen land har kun restriksjoner på papiret.

• Liker 1
  • Opprett ny...