Tough cookie Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 (endret) Jeg har to vennepar som denne uken har vært på ferie i København og Krakow, og jeg forstår bare ikke at det er så festlig å dra på ferie til land som har like mye restriksjoner som Norge. Har også venner som bor på små steder i Norge der det aldri har vært Corona og ingen restriksjoner, men som reiser på weekendtur til Oslo eller Bergen og er på forskjellige utesteder hver dag for å spise og drikke. De støtter næringslivet vårt og det er jo bra, men menger seg med forskjellige folk. Jeg hadde ikke reist fordi jeg har ikke lyst å bli smittet selv om jeg er vaksinert, og jeg har heller ikke lyst å bli forkjølet siden det er veldig mye forkjølelse rundt omkring. Jeg synes bare det er litt vågalt... Endret 3. desember 2021 av Tough cookie 3
clyde Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Reiser ikke nå jeg heller, er jo ingen vits med alle mulige restriksjoner, og så er det greit å unngå å dra med seg noe skummelt fra utlandet. 1
Liberal Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Man blir smittet selv i gokk. Angrer på at jeg ikke har reist MER jeg. Skulle aldri holdt meg hjemme, for smittet blir man uansett hvor man bor, og hvor mye forsiktig man er 8
Archer Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 Liberal skrev (1 minutt siden): Man blir smittet selv i gokk. Angrer på at jeg ikke har reist MER jeg. Skulle aldri holdt meg hjemme, for smittet blir man uansett hvor man bor, og hvor mye forsiktig man er Word! 3
sebra Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 Jeg var akkurat i Spania, og det var så godt å komme seg litt ut av Norge etter 2 år. Man merker ikke så mye til restriksjonene fordi man er så mye utendørs, annet enn at man måtte bruke maske i butikker og kjøpesenter. Det var også mye mindre smitte der, så er det en ting jeg ikke var bekymret for så var det å bli smittet. 6
Gjest Føsleguri Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 Jeg skjønner godt at folk har glede av å reise.
Loff77 Skrevet 3. desember 2021 #7 Skrevet 3. desember 2021 Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg har to vennepar som denne uken har vært på ferie i København og Krakow, og jeg forstår bare ikke at det er så festlig å dra på ferie til land som har like mye restriksjoner som Norge. Har også venner som bor på små steder i Norge der det aldri har vært Corona og ingen restriksjoner, men som reiser på weekendtur til Oslo eller Bergen og er på forskjellige utesteder hver dag for å spise og drikke. De støtter næringslivet vårt og det er jo bra, men menger seg med forskjellige folk. Jeg hadde ikke reist fordi jeg har ikke lyst å bli smittet selv om jeg er vaksinert, og jeg har heller ikke lyst å bli forkjølet siden det er veldig mye forkjølelse rundt omkring. Jeg synes bare det er litt vågalt... Ja da holder du deg hjemme da, vi som er glad i sol og varme og mindre smitte kan jo kose oss i utlandet 1
Nikitaspin Skrevet 3. desember 2021 #8 Skrevet 3. desember 2021 Har reist normalt siden korona kom, og glad for det. Viktig å støtte næringslivet. Restriksjoner blir man vant til og noen land har kun restriksjoner på papiret. 1
Anbefalte innlegg