Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere det? Er det vanlig? Hva gir dere isåfall?

Anonymkode: 36126...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper ikke, men lager. De får en boks eller cellofanpose med hjemmelagde julekaker

Skrevet

Jobber i barnehage. Får ikke så ofte julegaver, ikke noe vi forventer heller. Når vi har fått er det ofte noe felles til pauserommet, kaffekanne, julegodt, god kaffe/te, blomster osv. Det som jeg personlig setter mest pris på er kort, gjerne der foreldrene har skrevet noe barna har sagt om barnehagen eller oss som jobber der. Min datter går til dagmamma, og jeg setter sammen en liten kurv til henne med te, sjokolade, nøtter og et kort. Hun gjør en fantastisk jobb og gir min datter så mye omsorg og kjærlighet, og det vil jeg vise at jeg setter pris på. 

Anonymkode: 0b9fb...cfa

• Liker 3
Skrevet

Er vanlig at det kommer en gave som er fra alle foreldre, det får vi hvert år. Har også fått gaver av foreldre der barnet er ekstra knyttet til meg, de har gitt noe godt å drikke/spise, blomster, eller noe som barna har laget. Det koseligste jeg har fått er julekort med bilde av barna❤️ Men må understreke at vi ikke forventer gaver!! 

Skrevet

Pleier å gi litt felles julegodt til de voksne og en eller annen leiketing (feks spill) til avdelingene til ungene mine, men tror ikke de forventer noe😊 

Anonymkode: 211e4...dab

Skrevet

Forventer overhodet ingenting, men vær så snill å ikke kjøp sjokolade eller godteri! Det flommer over av det på pauserommet og som gaver fra foreldre, det blir bare alt for mye. Jeg vil heller ha ingenting framfor masse sjokolade og godteri, altså.

Anonymkode: 21b81...826

• Liker 1
Skrevet

Ga alltid det ja

Anonymkode: f1a7c...b8b

Skrevet

Vi gir en bok til avdelingen og hjemmelaget godteri til de ansatte (individuelle poser).

Anonymkode: 2d911...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 20.56):

Forventer overhodet ingenting, men vær så snill å ikke kjøp sjokolade eller godteri! Det flommer over av det på pauserommet og som gaver fra foreldre, det blir bare alt for mye. Jeg vil heller ha ingenting framfor masse sjokolade og godteri, altså.

Du høres jo veldig takknemlig ut... 🙄

Anonymkode: 64889...e96

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 20.56):

Jeg jobbet også i barnehage, å synes det er kos med litt godt på pauserommet til jul. Gjør noe med motivasjonen. Så er vel ikke noe fasitsvar, folk er forskjellige 😊 Når det er sagt forventet aldri jeg noe heller. 

Anonymkode: 92393...b85

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 20.00):

Du høres jo veldig takknemlig ut... 🙄

Anonymkode: 64889...e96

Jeg sier jo at jeg helst vil ha ingenting. Om det er utakknemlig, så får det bare være. 

Skrevet

Jeg har jobbet som sykepleier, og syntes det var veldig koselig når pårørende kom med konfekt. Ja, det kunne bli litt mye, men hyggelig å bli satt pris på 😊

Anonymkode: 2ab9e...6cb

Skrevet

Er et personlig kort og en pakke melkehjerter for lite å gi? Synes ikke jeg kan kjøpe gave for flere hundre kroner til hver enkelt ansatt, men for å gi en liten ting så tenkte jeg melkehjerter? Og så får hver enkelt et personlig skrevet kort i tillegg..

Anonymkode: 91a97...9a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er et personlig kort og en pakke melkehjerter for lite å gi? Synes ikke jeg kan kjøpe gave for flere hundre kroner til hver enkelt ansatt, men for å gi en liten ting så tenkte jeg melkehjerter? Og så får hver enkelt et personlig skrevet kort i tillegg..

Anonymkode: 91a97...9a5

Absolutt ikke :)

Anonymkode: 152f7...334

• Liker 3
Skrevet
Milky skrev (På 3.12.2021 den 20.26):

Er vanlig at det kommer en gave som er fra alle foreldre, det får vi hvert år. Har også fått gaver av foreldre der barnet er ekstra knyttet til meg, de har gitt noe godt å drikke/spise, blomster, eller noe som barna har laget. Det koseligste jeg har fått er julekort med bilde av barna❤️ Men må understreke at vi ikke forventer gaver!! 

Er det innafor å sende julekort til tidligere kontaktpersonen til jenta vår i barmehagen? Hun sluttet i bhg for 1 år siden, men hadde denne damen som nærmeste kontaktperson da hun begynte som 1-åring og helt til hun ble 5 år. Fordi den ansatte byttet avd samtidig som jenta. Dermed ble vi ekstra nært knyttet til henne og vet hun hadde jenta mi under vingen❤️

Men kanskje det falle utenfor normen å sende julekort til ansatte flere år senere🙈😅

Anonymkode: 6a512...ab4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det innafor å sende julekort til tidligere kontaktpersonen til jenta vår i barmehagen? Hun sluttet i bhg for 1 år siden, men hadde denne damen som nærmeste kontaktperson da hun begynte som 1-åring og helt til hun ble 5 år. Fordi den ansatte byttet avd samtidig som jenta. Dermed ble vi ekstra nært knyttet til henne og vet hun hadde jenta mi under vingen❤️

Men kanskje det falle utenfor normen å sende julekort til ansatte flere år senere🙈😅

Jeg hadde syntes det var koselig❤️ 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det hadde iallfall jeg satt stor pris på! Har noen slike barn selv, som jeg har fulgt alle årene i barnehagen, som jeg har blitt så glad i❤️ 

Anonymkode: 0e38e...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...