AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Kjøper dere det? Er det vanlig? Hva gir dere isåfall? Anonymkode: 36126...217
Jadzia Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Kjøper ikke, men lager. De får en boks eller cellofanpose med hjemmelagde julekaker
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Jobber i barnehage. Får ikke så ofte julegaver, ikke noe vi forventer heller. Når vi har fått er det ofte noe felles til pauserommet, kaffekanne, julegodt, god kaffe/te, blomster osv. Det som jeg personlig setter mest pris på er kort, gjerne der foreldrene har skrevet noe barna har sagt om barnehagen eller oss som jobber der. Min datter går til dagmamma, og jeg setter sammen en liten kurv til henne med te, sjokolade, nøtter og et kort. Hun gjør en fantastisk jobb og gir min datter så mye omsorg og kjærlighet, og det vil jeg vise at jeg setter pris på. Anonymkode: 0b9fb...cfa 3
Milky Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 Er vanlig at det kommer en gave som er fra alle foreldre, det får vi hvert år. Har også fått gaver av foreldre der barnet er ekstra knyttet til meg, de har gitt noe godt å drikke/spise, blomster, eller noe som barna har laget. Det koseligste jeg har fått er julekort med bilde av barna❤️ Men må understreke at vi ikke forventer gaver!!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 Pleier å gi litt felles julegodt til de voksne og en eller annen leiketing (feks spill) til avdelingene til ungene mine, men tror ikke de forventer noe😊 Anonymkode: 211e4...dab
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 Forventer overhodet ingenting, men vær så snill å ikke kjøp sjokolade eller godteri! Det flommer over av det på pauserommet og som gaver fra foreldre, det blir bare alt for mye. Jeg vil heller ha ingenting framfor masse sjokolade og godteri, altså. Anonymkode: 21b81...826 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #7 Skrevet 3. desember 2021 Ga alltid det ja Anonymkode: f1a7c...b8b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 Vi gir en bok til avdelingen og hjemmelaget godteri til de ansatte (individuelle poser). Anonymkode: 2d911...ace
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 20.56): Forventer overhodet ingenting, men vær så snill å ikke kjøp sjokolade eller godteri! Det flommer over av det på pauserommet og som gaver fra foreldre, det blir bare alt for mye. Jeg vil heller ha ingenting framfor masse sjokolade og godteri, altså. Anonymkode: 21b81...826 Du høres jo veldig takknemlig ut... 🙄 Anonymkode: 64889...e96 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 20.56): Forventer overhodet ingenting, men vær så snill å ikke kjøp sjokolade eller godteri! Det flommer over av det på pauserommet og som gaver fra foreldre, det blir bare alt for mye. Jeg vil heller ha ingenting framfor masse sjokolade og godteri, altså. Anonymkode: 21b81...826 Jeg jobbet også i barnehage, å synes det er kos med litt godt på pauserommet til jul. Gjør noe med motivasjonen. Så er vel ikke noe fasitsvar, folk er forskjellige 😊 Når det er sagt forventet aldri jeg noe heller. Anonymkode: 92393...b85 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #11 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 20.00): Du høres jo veldig takknemlig ut... 🙄 Anonymkode: 64889...e96 Jeg sier jo at jeg helst vil ha ingenting. Om det er utakknemlig, så får det bare være. Anonymkode: 21b81...826
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #12 Skrevet 8. desember 2021 Jeg har jobbet som sykepleier, og syntes det var veldig koselig når pårørende kom med konfekt. Ja, det kunne bli litt mye, men hyggelig å bli satt pris på 😊 Anonymkode: 2ab9e...6cb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #13 Skrevet 8. desember 2021 Er et personlig kort og en pakke melkehjerter for lite å gi? Synes ikke jeg kan kjøpe gave for flere hundre kroner til hver enkelt ansatt, men for å gi en liten ting så tenkte jeg melkehjerter? Og så får hver enkelt et personlig skrevet kort i tillegg.. Anonymkode: 91a97...9a5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #14 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er et personlig kort og en pakke melkehjerter for lite å gi? Synes ikke jeg kan kjøpe gave for flere hundre kroner til hver enkelt ansatt, men for å gi en liten ting så tenkte jeg melkehjerter? Og så får hver enkelt et personlig skrevet kort i tillegg.. Anonymkode: 91a97...9a5 Absolutt ikke Anonymkode: 152f7...334 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 Milky skrev (På 3.12.2021 den 20.26): Er vanlig at det kommer en gave som er fra alle foreldre, det får vi hvert år. Har også fått gaver av foreldre der barnet er ekstra knyttet til meg, de har gitt noe godt å drikke/spise, blomster, eller noe som barna har laget. Det koseligste jeg har fått er julekort med bilde av barna❤️ Men må understreke at vi ikke forventer gaver!! Er det innafor å sende julekort til tidligere kontaktpersonen til jenta vår i barmehagen? Hun sluttet i bhg for 1 år siden, men hadde denne damen som nærmeste kontaktperson da hun begynte som 1-åring og helt til hun ble 5 år. Fordi den ansatte byttet avd samtidig som jenta. Dermed ble vi ekstra nært knyttet til henne og vet hun hadde jenta mi under vingen❤️ Men kanskje det falle utenfor normen å sende julekort til ansatte flere år senere🙈😅 Anonymkode: 6a512...ab4
Milky Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det innafor å sende julekort til tidligere kontaktpersonen til jenta vår i barmehagen? Hun sluttet i bhg for 1 år siden, men hadde denne damen som nærmeste kontaktperson da hun begynte som 1-åring og helt til hun ble 5 år. Fordi den ansatte byttet avd samtidig som jenta. Dermed ble vi ekstra nært knyttet til henne og vet hun hadde jenta mi under vingen❤️ Men kanskje det falle utenfor normen å sende julekort til ansatte flere år senere🙈😅 Anonymkode: 6a512...ab4 Jeg hadde syntes det var koselig❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det innafor å sende julekort til tidligere kontaktpersonen til jenta vår i barmehagen? Hun sluttet i bhg for 1 år siden, men hadde denne damen som nærmeste kontaktperson da hun begynte som 1-åring og helt til hun ble 5 år. Fordi den ansatte byttet avd samtidig som jenta. Dermed ble vi ekstra nært knyttet til henne og vet hun hadde jenta mi under vingen❤️ Men kanskje det falle utenfor normen å sende julekort til ansatte flere år senere🙈😅 Anonymkode: 6a512...ab4 Det hadde iallfall jeg satt stor pris på! Har noen slike barn selv, som jeg har fulgt alle årene i barnehagen, som jeg har blitt så glad i❤️ Anonymkode: 0e38e...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå