AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg jobber på en enhet med over 50 ansatte. I denne enheten jobber jeg med en spesialoppgave sammen med noen få andre. Jeg er litt sjenert og ikke så flink å gå til andre enden av lokalet for å bli kjent med de andre jeg ikke jobber tett med. Dessuten har vi i den lille gruppen jeg jobber i lunsj på et annet tidspunkt enn de andre, så vi har ikke noe sosialt møtested der heller. Nå har det seg slik at jeg ble langtidssykmeldt tidligere i pga en ulykke. Nå i høst fikk jeg en liten gave levert på døren med et kort med ønske om god bedring, og så står det «Hilsen oss alle på …(enhetens navn). Dette ble jeg veldig glad for, og vil selvsagt takke. Det jeg lurer på er hvordan jeg bør takke for oppmerksomheten uten å tabbe meg ut...Tenkte å sende sjefen en Mail (vet det er sjefen som har arrangert dette), og takke. Men er det ok å samtidig be sjefen formidle en takk videre til de andre, og si jeg mangler noen av navnene? For det gjør jeg. (Sjefen er i samme lokale som vi ansatte og veldig «på gulvet», så han ser alle daglig). Grunnen til at jeg vil gjøre det slik er at jeg er veldig usikker på om denne gaven var fra kun mine nærmeste kollegaer eller hele enheten, slik kortet antyder. Vil være dritflaut å bomme på dette, og sende ut takkemail til en masse folk hvis de ikke vet hvem jeg er, eller har vært med på gaven… Noen innspill på om det er ok å be sjefen hilse og takke på min vegne? Tar også i mot andre forslag. Anonymkode: dfb2c...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Del Skrevet 3. desember 2021 De som har fått oppmerksomhet ved sykemelding på jobben min har som regel sendt mail til sjefen som videresender den til alle. Anonymkode: 57121...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 3. desember 2021 #3 Del Skrevet 3. desember 2021 Syns det høres helt innafor ut å gjøre! Sjefen kan jo videresende til de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg ville ikke nevnt at du mangler navn osv. Send en hyggelig takkemail til alle sammen til sjefen sin mail. Det er helt normalt og innafor! Anonymkode: 7bf5a...19a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #5 Del Skrevet 3. desember 2021 Ja, ville sendt Mail til sjefen og bedt han hilse og takke jeg ☺️ Anonymkode: cf56f...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg ville ikke nevnt at du mangler navn osv. Send en hyggelig takkemail til alle sammen til sjefen sin mail. Det er helt normalt og innafor! Anonymkode: 7bf5a...19a Ok. Det er også startet endel nye etter at jeg ble sykmeldt, glemte å skrive det. ts Anonymkode: dfb2c...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå