Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg mener ikke å være innbilsk. Men fremstår sånn i dette innlegget føler jeg.😅 En ansatt på et sted jeg er mye (veldig uformelt sted) virker interessert i meg. Altså nysgjerrig på meg som person, lyser opp når jeg kommer dit osv. Og sender litt flere mailer til meg enn han må i forbindelse med jobben sin, som er serviceytende for meg.

Jeg la ikke merke til det før en venninne som var med dit en gang sa, "Å fy fader, han der var tydelig gira på deg!" Han er veldig hyggelig og serviceinnstilt mot alle, men litt mer bend over backwards mot meg.

Vi har endel felles interesser, som vi har snakka bittelitt om. Og det er etter det egentlig at han virker veldig interessert. Han er mer dempa når det er kolleger eller andre folk rundt. Og virker litt beskjeden sånn egentlig. Det er jeg og, på grensa til sosial angst, men prater så problemfritt med han.

Hvis dette var en type jeg var totalt uinteressert i, ville dette vært på grensa til creepy. Men jeg har jo fått øya mer opp for han, nokså kjekk og veldig nice....

Noen som har opplevd noe sånt? Hva skjedde videre? Gøy med litt krydder i hverdagen😄

Hvor greit er det å være litt personlig? At han spør meg om diverse, at jeg snakker med han om ting jeg ikke ville gjort til andre ansatte?

Man skal vel som ansatt ikke flørte, samme hvor man jobber?🙈

Anonymkode: 44304...fe3

Endret av Christina82
endret overskrift,
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente å skrive "litt flørtende ansatt" ikke "lott" i overskrifta.

• Liker 1
Skrevet

Oki. 

Anonymkode: eeacf...016

Skrevet

Vet ikke om jeg helt forstod hva du spør etter her. Flørt og romanser kan jo oppstå hvor som helst, og som ansatt skal man vel helst ikke gjøre det i arbeidstiden. Men det skjer jo alltids av og til likevel. 

Spør du om det er innafor at du prøver deg på han? Det er klart det er lettest siden han er den ansatte. Du er ikke bundet av noen etiske forholdsregler, slik han teknisk sett er. Så du bør ta initiativet dersom du ønsker å få til noe :)

Anonymkode: 1a3f7...c9f

• Liker 6
Skrevet

Endret overskrift.

Christina82, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vet ikke om jeg helt forstod hva du spør etter her. Flørt og romanser kan jo oppstå hvor som helst, og som ansatt skal man vel helst ikke gjøre det i arbeidstiden. Men det skjer jo alltids av og til likevel. 

Spør du om det er innafor at du prøver deg på han?

Vet ikke helt. Noe av det jeg lurer på er hvor greit det er å snakke om ting som ikke har med jobben hans å gjøre. Kanskje han føler at han må svare høflig og jatte med. At han er på jobb gjør meg litt usikker.

Tror ikke jeg blir å prøve meg på han...Han er jo alltid på jobb når jeg ser han. Aldri sett han på lokalbutikken eller noe. Og tenk om jeg avvises. Han har ikke ring på fingeren, men er litt over 30 år. Kan jo ha barn og samboer f.eks. Sannsynligvis singel. Jeg vil ikke at det skal bli rar stemning. Jeg er der flere ganger i uka, og han blir jo sikkert værende i jobben i årevis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke helt. Noe av det jeg lurer på er hvor greit det er å snakke om ting som ikke har med jobben hans å gjøre. Kanskje han føler at han må svare høflig og jatte med. At han er på jobb gjør meg litt usikker.

Tror ikke jeg blir å prøve meg på han...Han er jo alltid på jobb når jeg ser han. Aldri sett han på lokalbutikken eller noe. Og tenk om jeg avvises. Han har ikke ring på fingeren, men er litt over 30 år. Kan jo ha barn og samboer f.eks. Sannsynligvis singel. Jeg vil ikke at det skal bli rar stemning. Jeg er der flere ganger i uka, og han blir jo sikkert værende i jobben i årevis.

Skjønner den.. kleint hvis det skjærer seg ..🙈

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg mener ikke å være innbilsk. Men fremstår sånn i dette innlegget føler jeg.😅 En ansatt på et sted jeg er mye (veldig uformelt sted) virker interessert i meg. Altså nysgjerrig på meg som person, lyser opp når jeg kommer dit osv. Og sender litt flere mailer til meg enn han må i forbindelse med jobben sin, som er serviceytende for meg.

Jeg la ikke merke til det før en venninne som var med dit en gang sa, "Å fy fader, han der var tydelig gira på deg!" Han er veldig hyggelig og serviceinnstilt mot alle, men litt mer bend over backwards mot meg.

Vi har endel felles interesser, som vi har snakka bittelitt om. Og det er etter det egentlig at han virker veldig interessert. Han er mer dempa når det er kolleger eller andre folk rundt. Og virker litt beskjeden sånn egentlig. Det er jeg og, på grensa til sosial angst, men prater så problemfritt med han.

Hvis dette var en type jeg var totalt uinteressert i, ville dette vært på grensa til creepy. Men jeg har jo fått øya mer opp for han, nokså kjekk og veldig nice....

Noen som har opplevd noe sånt? Hva skjedde videre? Gøy med litt krydder i hverdagen😄

Hvor greit er det å være litt personlig? At han spør meg om diverse, at jeg snakker med han om ting jeg ikke ville gjort til andre ansatte?

Man skal vel som ansatt ikke flørte, samme hvor man jobber?🙈

Dere har jo etablert en kontakt, så det er bare å føle seg fram.

Jeg har alltid unngått å involvere med med kollegaer, men dere jobber jo ikke engang i samme bedrift. Jeg ville nok signalisert en interesse, og tatt det derfra. Du kommer til å tenke masse på ham dersom du ikke blir litt bedre kjent med ham!

Skrevet
Alterego666 skrev (4 timer siden):

Dere har jo etablert en kontakt, så det er bare å føle seg fram.

Jeg har alltid unngått å involvere med med kollegaer, men dere jobber jo ikke engang i samme bedrift. Jeg ville nok signalisert en interesse, og tatt det derfra. Du kommer til å tenke masse på ham dersom du ikke blir litt bedre kjent med ham!

Nei, vi jobber i helt ulike bedrifter. Jeg er innom hans jobb i fritida mi.

Hvordan signalisere interesse på en ikke-voldsom måte?

Det er sant, tenker allerede skrullete mye på han.

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe. Det der er så sanne ord, men av en eller annen grunn hisser folk seg allikevel opp nå noen påpeker at forskjellen mellom seksuell trakassering og flørting handler om hvor kjekk han er.

Anonymkode: 8a8db...faf

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

..noen påpeker at forskjellen mellom seksuell trakassering og flørting handler om hvor kjekk han er.

Er nok litt sånn ja. Ville nok ikke tenkt i trakassering-baner. Bare at det ville vært ubehagelig, og ville nok prøvd å unngå han hvis han ikke var litt kjekk ("nokså" er ganske mildt ord, han er ganske alminnelig. Men personligheten gjør han mer og mer kjekk i mine øyne.

Skrevet

Äkai. Takk for opplysningene

Anonymkode: 7dcf0...a21

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo masse du lirer på. Sivilstand, barn, interesser, hva liker han å spise, hva gjør han med venner, er han tett på familien sin, går han på ski, hvem er favorittartist……..
Du vet. Slike timg som forelskede gkerne forteller om seg seg til sin utkårede.

Skrevet

Den e grei.

Anonymkode: 3be48...bfa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Måten å signalisere interesse på en ikke-voldsom måte er vel kunsten å flørte?

Anonymkode: 05f38...cb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...