AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Del Skrevet 3. desember 2021 Kan man bruke hvilken som helst kluter i fortere, eller er det noe spesielt med de som selges spesielt til baby? Anonymkode: 1a78c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 3. desember 2021 #2 Del Skrevet 3. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan man bruke hvilken som helst kluter i fortere, eller er det noe spesielt med de som selges spesielt til baby? Anonymkode: 1a78c...48c Ingen ting spesielt. Bruk gjerne noen du evt har fra før av, de er ofte myke, utvaskede og absolutt frie for kjemikalier fra fabrikken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Del Skrevet 3. desember 2021 Pikeliten skrev (14 minutter siden): Ingen ting spesielt. Bruk gjerne noen du evt har fra før av, de er ofte myke, utvaskede og absolutt frie for kjemikalier fra fabrikken Ok, takk for svar😊 Synes de på Kid og Princess er så tynne og små, smart løsner i trådene. Finner noen andre steder som er tykkere og mer "solide". Anonymkode: 1a78c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Del Skrevet 4. desember 2021 De første månedene syns jeg det var helt nødvendig med de tynneste/mykeste klutene, da baby var så liten og huden så sart. Etter en stund syntes jeg hvilken som helst klut kunne duge like godt. Anonymkode: f662a...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ok, takk for svar😊 Synes de på Kid og Princess er så tynne og små, smart løsner i trådene. Finner noen andre steder som er tykkere og mer "solide". Anonymkode: 1a78c...48c Det synes vi også og gikk heller til innkjøp av Ikea sine 10-pakninger med frottekluter. De har fungert utmerket her. Anonymkode: 57dc4...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det synes vi også og gikk heller til innkjøp av Ikea sine 10-pakninger med frottekluter. De har fungert utmerket her. Anonymkode: 57dc4...f61 Hvilken er det? Jeg finner bare disse, men de er ikke i frotte https://www.ikea.com/no/no/p/krama-vaskeklut-hvit-40054538/ Anonymkode: 1a78c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilken er det? Jeg finner bare disse, men de er ikke i frotte https://www.ikea.com/no/no/p/krama-vaskeklut-hvit-40054538/ Anonymkode: 1a78c...48c Det er de jeg mente. Er myke mot huden. Anonymkode: 57dc4...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er de jeg mente. Er myke mot huden. Anonymkode: 57dc4...f61 Ok takk, men det er ikke frotte, det er vanlig bomull. Jeg har de og de er kjempestore, mulig jeg har vasket de feil😅 Anonymkode: 1a78c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ok takk, men det er ikke frotte, det er vanlig bomull. Jeg har de og de er kjempestore, mulig jeg har vasket de feil😅 Anonymkode: 1a78c...48c Frotté er vevemåten. Er forøvrig vanlig bomull i de du finner på kid og princess også. Anonymkode: d2d53...af8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Frotté er vevemåten. Er forøvrig vanlig bomull i de du finner på kid og princess også. Anonymkode: d2d53...af8 Poenget er at kluten det vises til er vanlige kluter og ikke frottekluter. Anonymkode: 1a78c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Del Skrevet 5. desember 2021 Herregud så trøtt,leste fotknuter Anonymkode: 68e6d...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ok takk, men det er ikke frotte, det er vanlig bomull. Jeg har de og de er kjempestore, mulig jeg har vasket de feil😅 Anonymkode: 1a78c...48c Jeg har også 10 pk fra i Ikea - det er jo helt vanlige vaskekluter? 🧐 Er det ikke frotte da? Mulig de har endret på de, mine er kjøpt i 2018, men de er jo som alle andre vaskekluter jeg har bare tynnere. De er heller ikke spesielt store, men jeg vasker på 95 grader så kan ha krympet i årenes løp. Anonymkode: 9cbcd...56c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Poenget er at kluten det vises til er vanlige kluter og ikke frottekluter. Anonymkode: 1a78c...48c Det er frottekluter. Anonymkode: d2d53...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er frottekluter. Anonymkode: d2d53...af8 Nei. Anonymkode: 1a78c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #15 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. Anonymkode: 1a78c...48c Anbefaler deg å ta et Google bildesøk for å se hva frotté er. Anonymkode: d2d53...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #16 Del Skrevet 5. desember 2021 https://www.stoffogstil.no/metervarer/frotte Kanskje like greit å kjøpe dobbel frotte i metervare? Anonymkode: 57dc4...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #17 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler deg å ta et Google bildesøk for å se hva frotté er. Anonymkode: d2d53...af8 Jeg vet hva frotte er og jeg har både de klutene fra Ikea og frottekluter. De fra Ikea er ikke frotte. Anonymkode: 1a78c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #18 Del Skrevet 5. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet hva frotte er og jeg har både de klutene fra Ikea og frottekluter. De fra Ikea er ikke frotte. Anonymkode: 1a78c...48c Kan du forklare hva du mener forskjellen er? Jeg ble oppriktig nysgjerrig, har også de klutene fra ikea og de har samme struktur som andre kluter og håndklær jeg har (bare litt tynnere og mykere). Har alltid trodd at det er den strukturen som heter frotte. Anonymkode: ec8d0...f72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #19 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kan du forklare hva du mener forskjellen er? Jeg ble oppriktig nysgjerrig, har også de klutene fra ikea og de har samme struktur som andre kluter og håndklær jeg har (bare litt tynnere og mykere). Har alltid trodd at det er den strukturen som heter frotte. Anonymkode: ec8d0...f72 Du skriver det der, de fra IKEA er like som andre kluter, frottekluter er annerledes, MYE mykere og mer "tettvevde" på en måte, kan minne litt om microfiber. Du kan gå å se på de på kid eller princess Anonymkode: 1a78c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #20 Del Skrevet 5. desember 2021 Jeg kjøpte "barnekluter" på Hansen & Dysvik en gang i tiden til babyen. De er tynne og myke og i frotté. Mulig de har dem ennå? Synes tynne og mykere kluter er best når babyen er veldig liten. Anonymkode: 6c120...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå