Gå til innhold

Hvis du Googler brukernavnet ditt på KG, hva kommer opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På meg kommer det opp et profilbilde og noen rare nettsider som åpenbart følger med på KG?

Anonymkode: a4ebb...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det faktisk for 5 minutter siden da jeg skulle lage profil. Det var en jazzmusiker som døde på 70-tallet, det er iallfall ikke pga han jeg valgte brukernavnet. :)

Skrevet

Stoff relatert til Taler/foredrag/Bøker av Noam Chomsky gitt ut i 1989. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dette kom opp

Athena is the Olympian goddess of wisdom and war and the adored patroness of the city of Athens. A virgin deity, she was also – somewhat paradoxically – associated with peace and handicrafts, especially spinning and weaving. Majestic and stern, Athena surpassed everybody in both of her main domains.

Skrevet

Abderitt var i oldtiden egentlig innbyggerne i Abdera, men betegnelsen brukt som det danske «molbo», i skjemtehistorier om dumme folk.

https://snl.no/abderitt

Skrevet

Kommer opp en serie som heter CID med beskrivelsen

CID er en indisk hindi-språklig politi-tv-serie om Mumbai's Crime Investigation Department, opprettet av BP Singh for Sony Entertainment Television India

Jeg baserte brukernavnet mitt på Cid karakterene i Final Fantasy serien, aldri hørt om CID 😝

Skrevet
Athena79 skrev (På 3.12.2021 den 20.18):

Dette kom opp

Athena is the Olympian goddess of wisdom and war and the adored patroness of the city of Athens. A virgin deity, she was also – somewhat paradoxically – associated with peace and handicrafts, especially spinning and weaving. Majestic and stern, Athena surpassed everybody in both of her main domains.

Tenkte litt tena lady jeg 😬 Men d er jo fint symbolsk da.

Anonymkode: 24e99...ade

Gjest Pinnedyret21
Skrevet (endret)

Kommer opp en musikktråd og ellers info om pinnedyr 😂 

Endret av Pinnedyret21
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)

Link til novellen "Monster" av Frode Grytten og link til analyser av novellen

Endret av Novellemonster
Gjest Adobyen
Skrevet

Det var helt utilsiktet, bare noe jeg diktet, fri fantasi, jeg ante ikke at det var noe som het noe slikt.  Men det er altså et sted i Santa Fe, og det står:  Adobyen er også kjent for sine transformative kvaliteter, og får mange til å oppleve sin helbredende energi. I tillegg er maten enestående, klimaet er fantastisk, det omgivende landskapet utrolig, og det er en rekke stier i nærheten for å utforske om du liker å gå.

OK, det kunne jo vært verre.

😂

Skrevet
Adobyen skrev (22 timer siden):

Det var helt utilsiktet, bare noe jeg diktet, fri fantasi, jeg ante ikke at det var noe som het noe slikt.  Men det er altså et sted i Santa Fe, og det står:  Adobyen er også kjent for sine transformative kvaliteter, og får mange til å oppleve sin helbredende energi. I tillegg er maten enestående, klimaet er fantastisk, det omgivende landskapet utrolig, og det er en rekke stier i nærheten for å utforske om du liker å gå.

OK, det kunne jo vært verre.

😂

Tenkte kanskje du var bergenser. Adobyen for meg er Bergen, hvor svømmehallen AdO Arena ligger, oppkalt etter Alexander Dale Oen❤

Gjest Adobyen
Skrevet
Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Tenkte kanskje du var bergenser. Adobyen for meg er Bergen, hvor svømmehallen AdO Arena ligger, oppkalt etter Alexander Dale Oen❤

Ha ha 😂 fantastisk 😂

Skrevet

Bilder av søte katter, informasjon om rasen norsk skogkatt og diverse oppdrettere av rasen.

Så valgte jeg også brukernavnet fordi jeg synes norsk skogkatt er min favorittkatterase, og om jeg skulle kjøpe rasekatt er det den rasen jeg hadde valgt.

Se på den her da ❤️

Norsk skogkatt - Informasjon om katteraser | zooplus magasin

• Liker 1
Skrevet
Skogkatten skrev (1 minutt siden):

Bilder av søte katter, informasjon om rasen norsk skogkatt og diverse oppdrettere av rasen.

Så valgte jeg også brukernavnet fordi jeg synes norsk skogkatt er min favorittkatterase, og om jeg skulle kjøpe rasekatt er det den rasen jeg hadde valgt.

Se på den her da ❤️

Norsk skogkatt - Informasjon om katteraser | zooplus magasin

Så søt ♥️🍣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...