AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Del Skrevet 3. desember 2021 Har noen forslag til kule/bra restauranter i Oslo? Skal til Oslo å spise sammen med typen min snart. Er litt lei de "typiske" restaurantene som Egon og Olivia blant annet Anonymkode: 3300b...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har noen forslag til kule/bra restauranter i Oslo? Skal til Oslo å spise sammen med typen min snart. Er litt lei de "typiske" restaurantene som Egon og Olivia blant annet Anonymkode: 3300b...5d1 Hva slags type restaurant og hva slags budsjett? Regner med det ikke er så fancy steder dere er ute etter hvis Egon er der dere pleier å gå? De fleste i Oslo vil ikke engang kalle det en restaurant. Anonymkode: 2bb38...2a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har noen forslag til kule/bra restauranter i Oslo? Skal til Oslo å spise sammen med typen min snart. Er litt lei de "typiske" restaurantene som Egon og Olivia blant annet Anonymkode: 3300b...5d1 Egon og til dels Olivia er det vel stort sett bare utenbysfolk som går på. Det kryr av gode restauranter i Oslo, men kommer an på prisklasse og hva slags mat dere liker? Anonymkode: fc1ea...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg vil anbefale Kullt. Spiste en herlig lammeskank der nylig. Restauranten er 50/50 restaurant/bar, med egen avdeling med shuffleboards. Anonymkode: 0363e...c9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #5 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Egon og til dels Olivia er det vel stort sett bare utenbysfolk som går på. Det kryr av gode restauranter i Oslo, men kommer an på prisklasse og hva slags mat dere liker? Anonymkode: fc1ea...6bf Er veldig glad i kjøtt og indisk mat kan være digg Anonymkode: 3300b...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er veldig glad i kjøtt og indisk mat kan være digg Anonymkode: 3300b...5d1 Er fleksibel på prisklassen Anonymkode: 3300b...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #7 Del Skrevet 3. desember 2021 Vil dere ha Oslo sentrum, eller er det verdt å dra litt unna? Hvor viktig er kvalitet på mat vs atmosfære? Vil dere ha litt fin restaurant med vinpakke, og hvor mye er dere villig til å betale for rettene? Hva slags type mat liker dere? Av de fine restaurantene i Oslo der man typisk bestiller flere retter + vinpakke vil jeg anbefale Le Benjamin, Eik, og Statholdergaardens mat og vinkjeller. (Sjekk prisene og menyene på nett på forhånd, det er fin mat og dermed ikke gratis, men veldig godt. Sistnevnte har 10 retters smaksmeny, dyrt, men veldig godt og en opplevelse). Mer sentralt og litt mindre fancy er feks ASIA på Aker brygge, ikke gratis det heller, men interessant mat og også litt opplevelse i form av at det er kombinasjoner man aldri har smakt før - asiatisk fusionmat. Av litt mer "hverdagslig" indisk mat er jeg ikke helt kjent med hva som er best, så der kan andre komme med tips. Anonymkode: aebff...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #8 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva slags type restaurant og hva slags budsjett? Regner med det ikke er så fancy steder dere er ute etter hvis Egon er der dere pleier å gå? De fleste i Oslo vil ikke engang kalle det en restaurant. Anonymkode: 2bb38...2a8 Bare fordi vi har vært på Egon før så tror du vi utelukker litt mer fancy restauranter? Syns du kan passe på dømmingen din:) Anonymkode: 3300b...5d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #9 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil dere ha Oslo sentrum, eller er det verdt å dra litt unna? Hvor viktig er kvalitet på mat vs atmosfære? Vil dere ha litt fin restaurant med vinpakke, og hvor mye er dere villig til å betale for rettene? Hva slags type mat liker dere? Av de fine restaurantene i Oslo der man typisk bestiller flere retter + vinpakke vil jeg anbefale Le Benjamin, Eik, og Statholdergaardens mat og vinkjeller. (Sjekk prisene og menyene på nett på forhånd, det er fin mat og dermed ikke gratis, men veldig godt. Sistnevnte har 10 retters smaksmeny, dyrt, men veldig godt og en opplevelse). Mer sentralt og litt mindre fancy er feks ASIA på Aker brygge, ikke gratis det heller, men interessant mat og også litt opplevelse i form av at det er kombinasjoner man aldri har smakt før - asiatisk fusionmat. Av litt mer "hverdagslig" indisk mat er jeg ikke helt kjent med hva som er best, så der kan andre komme med tips. Anonymkode: aebff...c21 Kan gjerne dra litt unna. Max 20 min unna sentrum. Liker mye forskjellig egt, glad i blant annet kjøtt, indisk, thaimat, pasta osv. Liker egt det meste. Er ikke ute etter sånn veldig fancy, men at restauranten fortsatt er fin og bra service. Tenker det kan koste ca 400 til 500kr per rett Anonymkode: 3300b...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 3. desember 2021 #10 Del Skrevet 3. desember 2021 Le Benjamin,fransk bistro som alltid leverer. Min nye favoritt Feniqia- helt fantastisk libanesisk. Xich Lo, vietnamesisk - fransk fusion med gode smaker. Chez Colin, noe som Benjamin, men allikevel en annerledes fransk. Mamma pizza med veldig gode pastaretter, pizza og litt annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #11 Del Skrevet 3. desember 2021 New dehli Fyr Winther Brazillia Opland burger Anonymkode: 4e3e4...abc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #12 Del Skrevet 3. desember 2021 Der peppern gror har god indisk Anonymkode: 09d7e...bc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #13 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva slags type restaurant og hva slags budsjett? Regner med det ikke er så fancy steder dere er ute etter hvis Egon er der dere pleier å gå? De fleste i Oslo vil ikke engang kalle det en restaurant. Anonymkode: 2bb38...2a8 Fortsett å lek rik, taper. Anonymkode: 3300b...5d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #14 Del Skrevet 3. desember 2021 New Anarkali i Thorvald Meyers gate for indisk, min favoritt iallfall Way Down South om dere liker kjøtt. Nodee Barcode synes jeg er god asian fusion litt under prisnivået du skisserer, samme med Dinner. Personlig synes jeg det er greit da så kan man bruke litt på drikke også Anonymkode: dd1f0...336 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #15 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er veldig glad i kjøtt og indisk mat kan være digg Anonymkode: 3300b...5d1 House of India Anonymkode: 2592b...bf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #16 Del Skrevet 3. desember 2021 Takk for mange gode forslag! Anonymkode: 3300b...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #17 Del Skrevet 4. desember 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Fortsett å lek rik, taper. Anonymkode: 3300b...5d1 jo ja. men Egon er ikke spesielt billig. Ikke beskyld alle som er skeptiske til Egon for å ha dyre vaner, om man tar med seg prisen for et Egonmåltid ut i Oslo eller andre byer får du mye bra/langt bedre! se eks mange av forslagene du har fått Hallgard Kvadseheim: "- For meg er DNB bankverdens Egon Restaurant: Den er grei nok for de fleste, men overraskende dyr og ikke spesielt bra, sammenlikner økonomieksperten." Anonymkode: dd484...faf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå