AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Noen andre som har vært i tilsvarende situasjon der jobb og livsgrunnlag kan ryke etter en uheldig hendelse med og bare ha en intensjon om og hjelpe et annet menneske? Anonymkode: ec1c2...380
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Det var jo en svært svært uspesifikk situasjon. Hva har du gjort? Men nei jeg har selv ikke gjort noe. Anonymkode: c0b1a...cf7 12
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 I tilfelle er det en av de gangene jeg har overdramatisert og innsett at alt kan løses på en ganske enkel måte. Anonymkode: 0fbaa...247 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen andre som har vært i tilsvarende situasjon der jobb og livsgrunnlag kan ryke etter en uheldig hendelse med og bare ha en intensjon om og hjelpe et annet menneske? Anonymkode: ec1c2...380 Har du tatt livet av noen? Anonymkode: fdc2d...98e 2
Raven.Writingdesk Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen andre som har vært i tilsvarende situasjon der jobb og livsgrunnlag kan ryke etter en uheldig hendelse med og bare ha en intensjon om og hjelpe et annet menneske? Anonymkode: ec1c2...380 Når både jobb og livsgrunnlag kan ryke pga at du har hatt som intensjon å hjelpe et menneske, så tenker jeg at du kanskje må se på rolleforståelsen din. Har du tråkket over noen grenser? Har du noen tanker om hvorfor du befinner deg i denne situasjonen? 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 Om det er noen trøst så er det flere som mister autorisasjon, og dermed jobb og «livsgrunnlag», årlig. Det ordner seg for dem, og det vil nok ordne seg for deg også. Anonymkode: 00201...740
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Det er nok mange som havner i ulike situasjoner der ting går fullstendig skitt. Veit om ein lærar som fekk sparken pga uheldig hendelse med utagerende elev. Eleven gjekk laus på læraren (angrep han). Læreren gjorde motstand (skubba) og eleven vart slengt i veggen og hodet traff ein knagg (bakhovud). Eleven vart henta av ambulanse. Kombinasjon av mange ting. Trist sak, eg var elev i den klassen. Det barnet burde vore på spesialskole, han la meg i bakken fleire gonger bare for å vise dominans og være eit rævhål generellt. Det ordna seg for læraren, han fant seg ein anna jobb i eit anna felt. Anonymkode: f3bf0...212 1
Blueberrymuffin Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen andre som har vært i tilsvarende situasjon der jobb og livsgrunnlag kan ryke etter en uheldig hendelse med og bare ha en intensjon om og hjelpe et annet menneske? Anonymkode: ec1c2...380 Du skriver jo ikke hva det gjelder. Dette var så diffust at det er helt umulig å gi noe fornuftig svar. Endret 4. desember 2021 av Blueberrymuffin 2
Majer Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 For diffust ja. Er du helsepersonell eller lærer som har tråkket over en grense? Jeg er ikke verdens hyggeligste person, men jeg pleier å være flink med logikk og kommer ikke til å kritisere deg. Du vet åpenbart selv at du har gjort noe som kanskje ikke var lurt så du trenger ikke å få det gnidd inn. Du kan sende pm. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 Ikke lett å gi spesifikt råd, når du beskriver så uspesifikt. Men på generelt grunnlag så ordner ting seg som regel. Kan bli tøft en stund, selvsagt, men det kommer jo helt an på hva som er skjedd. Bruk situasjonen til å sorter livet ditt, og stak ut en annen/ny retning. Lykke til! Anonymkode: 8caac...de3
Christina82 Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg