AnonymBræker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 (endret) Jeg ønsker meg et rom der jeg kan finne uten å snuble i garnnøster og heklekroker tips og triks om laksefiske og fiskekroker 🐟 🎣 Jeg ønsker et stort og flott rom fullt av kreative sjeler som har postet sin egen skapte kunst- og kultur- ting. DET ville blitt et inspirerende og utviklende rom og det som nok skal til for å få et slikt rom er å skape mer aktivitet og engasjement. Så jeg ber dere om å hjelpe oss med å gjøre Kvinneguiden bedre! 🥰 Se også disse trådene og Zenobias innlegg: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1534379--forslag-til-et-nytt-underforum-for-dikt-noveller-sangtekster-mm-🎶-/?tab=comments#comment-28808503 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1534423-ønske-om-flere-underforum-strikking-søm-foto-tegningmaling-friluftsliv-osv/?tab=comments#comment-28808360 Endret 3. desember 2021 av AnonymBræker 2
Zenobia Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBræker skrev (5 timer siden): jeg ønsker meg et rom jeg kan finne snubler i garnnøster og heklekroker, laksefiske og fiskekroker – pføy! og det som nok skal til: et stort og flott rom! kreative sjeler har postet fullt engasjement. Aktivitet. KGs kunst- og kulturting! inspirerende og utviklende få skape Kvinneguiden bedre! Bra åpningsdikt! Jeg har omkalfatret litt på det du skrev ... Hvis vi skal ha et skriveverksted på KG, er jo noe av poenget å jobbe med tekstene. Din original består jo suverent; dette er bare min bearbeiding. Som én som frekventerte poeten.no sa i forgangen tid; ta med deg det du trenger, la resten være. Tøff er du, som postet teksten din 1
AnonymBræker Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2021 Zenobia skrev (16 minutter siden): Bra åpningsdikt! Jeg har omkalfatret litt på det du skrev ... Hvis vi skal ha et skriveverksted på KG, er jo noe av poenget å jobbe med tekstene. Din original består jo suverent; dette er bare min bearbeiding. Som én som frekventerte poeten.no sa i forgangen tid; ta med deg det du trenger, la resten være. Tøff er du, som postet teksten din Takk! ♥️ Ditt dikt ble veldig mye bedre enn mitt
Zenobia Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBræker skrev (2 minutter siden): Takk! ♥️ Ditt dikt ble veldig mye bedre enn mitt Jeg håper det ikke er noen fasit på sånt ... hver har sin stil Noen liker mora, og andre liker dattera Fint at du tok min versjon med godt humør 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå