Gå til innhold

Hvordan flørte/sjekke opp en fyr?😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja tips og triks?

Anonymkode: f4847...f35

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja tips og triks?

Det som Har fungert best/sjarmert meg mest når kvinner har forsøkt å sjekke opp meg, er de som bare tør å ta kontakt og være ærlige. De som tar initiativ og forteller at feks « jeg virker interresant/som en bra fyr/sexy/sjekk etc». 
ikke noe spill eller frem og tilbake, men helt enkelt og ærlig.

Det enkle er ofte det beste 😊

• Liker 3
Skrevet

I hvilken situasjon tenker du på da? Er det en du kjenner? En du går på date med? En du treffer på byen? Personlig synes jeg det hjelper å drikke seg litt fulle sammen og tulle og tøyse. Det er ikke like lett å flørte over kaffekoppen.

Anonymkode: fd2a3...ceb

• Liker 1
Skrevet

Slutty klær. Da inviterer han på samleie-kveld.

Anonymkode: c03c4...cd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I hvilken situasjon tenker du på da? Er det en du kjenner? En du går på date med? En du treffer på byen? Personlig synes jeg det hjelper å drikke seg litt fulle sammen og tulle og tøyse. Det er ikke like lett å flørte over kaffekoppen.

Fyr i omgangskretsen eller på jobb osv som man ikke kjenner så veldig godt.

Skrevet
sicario skrev (3 timer siden):

Det som Har fungert best/sjarmert meg mest når kvinner har forsøkt å sjekke opp meg, er de som bare tør å ta kontakt og være ærlige. De som tar initiativ og forteller at feks « jeg virker interresant/som en bra fyr/sexy/sjekk etc». 
ikke noe spill eller frem og tilbake, men helt enkelt og ærlig.

Det enkle er ofte det beste 😊

Dette er min erfaring som dame også. Selvfølgelig ikke være desperat eller creepy men bli bedre kjent og kommunisere ærlig og åpent om hva man syntes og føles og hvor man vil hen med det :)

Anonymkode: 941a0...b7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da hadde jeg prøvd å få til et treff der dere er flere. Flere som går ut sammen, eller som er på en fest eller lignende. Og så begynne å snakke med ham. Det funker ihvertfall for meg. Jeg har aldri klart å sjekke opp noen i edru tilstand. Det krever stor selvtillit for at det ikke skal bli kleint.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte en epost til en fyr som er veldig kjent i hele Norge. Tenkte at det fikk briste eller bære. Kjente han jo ikke men likte han og utfra hva jeg har forstått har vi mye felles. Tok en syk sjanse og forventet bare å dumme meg ut og ikke få svar. 

I dag er han kjæresten min ❤️

Stå på. Du har ikke noe å tape har du vel? Vær ærlig, direkte. Ikke creepy, kåt eller innbilsk. Ydmykhet er en fin ting. 

Anonymkode: fc931...67d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også gått å lurt på dette i et år, har kjempe lyst til å bli bedre kjent med en fyr som jobber i nabobygget til der jeg jobber, men tør ikke å ta et direkte  insiativ 🙈

Anonymkode: ff0de...495

Skrevet

Er han kjekkere enn deg? Isåfall lar du være med mindre du er komfortabel med at det kun blir et ligg. Er han på ditt nivå eller lavere er det bare å ta kontakt så ordner alt seg 

Anonymkode: 943c4...fd8

• Liker 1
Skrevet

Eksistere

Anonymkode: 8dce2...bfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er han kjekkere enn deg? Isåfall lar du være med mindre du er komfortabel med at det kun blir et ligg. Er han på ditt nivå eller lavere er det bare å ta kontakt så ordner alt seg 

Anonymkode: 943c4...fd8

🥱😴

Anonymkode: 9556b...535

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ta kontakt med ham, spør om han er singel. Er han det ber du han på en kaffe eller noe. Det enkle er som regel det beste. Vær ærlig om interessen, de fleste oppegående menn og kvinner setter pris på positiv oppmerksomhet vist på en ordentlig måte. På den annen side så mister de fleste oppegående kvinner og menn interessen dersom de føler at noen er uærlig eller spiller spill.

Jeg heier på alle som har noen i kikkerten og som tør vise initiativ. Lykke til!

Endret av Fluefisker1
.
Skrevet

Se han i øynene og hold blikket litt.

Smil til han.

Ta forsiktig på han, dvs på arma, skuldra eller ryggen (dette kan ikke menn gjøre på kvinner da, før noen begynner å hisse seg opp)

Anonymkode: 691c6...f03

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 14.39):

Ja tips og triks?

Hvis du vil han skal like deg ..må du møte som nettopp deg!

Vær deg selv og vær glad for alle forsøk som ryker tidlig...sparer deg myye tid på meningsløse forhold som aldri var ment to be...

Når du er deg selv og møter riktig mann og gjerne med hjertet i hånda trenger du ingen triks...eller tips..

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Se han i øynene og hold blikket litt.

Smil til han.

Ta forsiktig på han, dvs på arma, skuldra eller ryggen (dette kan ikke menn gjøre på kvinner da, før noen begynner å hisse seg opp)

Anonymkode: 691c6...f03

Han holder blikkontakt lenge. Selv om det er noen andre som snakker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 18.46):

Jeg sendte en epost til en fyr som er veldig kjent i hele Norge. Tenkte at det fikk briste eller bære. Kjente han jo ikke men likte han og utfra hva jeg har forstått har vi mye felles. Tok en syk sjanse og forventet bare å dumme meg ut og ikke få svar. 

I dag er han kjæresten min ❤️

Stå på. Du har ikke noe å tape har du vel? Vær ærlig, direkte. Ikke creepy, kåt eller innbilsk. Ydmykhet er en fin ting. 

Anonymkode: fc931...67d

Oi, hva skrev du og hvordan forløp det hele?

Anonymkode: 303d9...a3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 14.39):

Ja tips og triks?

Tja. Jeg smelter for en kvinne som prøver å sjekke meg opp om hun ser meg inn i øynene, mens hun kaster et kort sultent blikk ned mot bulen i buksa mi. 

Anonymkode: 1334f...d24

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 16.29):

Problemet er at sjekking er et numbers game

Det finnes ingen "teknikk" som fungerer på alle, rett og slett grunnet individuell variasjon. Så det du typisk må gjøre er å prøve lykken på mange over tid. Og da er det statistikk som teller – alt handler om å øke sjanser. Uromantisk som faen, joda, men det er dessverre slik sjekking på kjøttmarkedet som regel fungerer i praksis.

Så hvis du allerede på forhånd har plukket deg ut en bestemt kar du liker, da er råd direkte farlige. Det som generelt fungerer bra, og som derfor ellers er en god strategi i markedet, kan være en attraction killer for akkurat denne ene fyren uten at du kunne vite det.

Men med forbehold om at råd altså er farlige, her er noen råd:

• Les boken "The Art of Seduction" av Robert Greene. Finn ut hvilken primær og sekundær arketype (det finnes flere enn de han lister opp) som faller naturlig for deg, så du ikke satser på feil strategi, og begynn å tenke bevisst over hvilke tilpasninger du kan gjøre ved din egen fremtoning for å fremheve de forføreriske trekkene ved deg selv.

• Pass på at du ikke går i "hore/Madonna"-fellen. Du har ikke lyst til å bli oppfattet som et billig knull (med mindre det er dette du vil), men samtidig ønsker du jo å trigge fysisk tiltrekning hos ham. Så ta heller utgangspunkt i "sexy men ordentlig", dette er stort sett en trygg middelvei på dagtid.

• Flørting bygger på insinuasjon, altså å "si uten å si". Det er vedkommendes fantasi du manipulerer ved flørt, og ikke bevisstheten direkte – du sier og gjør ting som kan tolkes både seksuelt og nøytralt, slik at det etterlater tvil, på en leken måte. Du ønsker å skape en situasjon der han tenker på deg også når du ikke er der – da må du etterlate noe å tenke på.

• Stryk egoet hans. Menn ser etter tegn på lojalitet i en kvinne, dette er nedarvet og skyldes at menn ikke har kunnet vite om de faktisk er barnets far og derfor har måttet stole på mor. Ikke undervurder effekten av dette: Menn ønsker å bli sett opp til av en kvinne, ikke fordi de har "skjørt ego" eller noe annet vås men fordi det signaliserer at hun ønsker å være trofast.

• Ikke selg deg ut. Dersom du på noe tidspunkt innser at han er ute etter noe du ikke kan (eller vil) være, da må du la ham gå. Ikke gå på akkord med hvem du er for å få en bestemt mann, det fører aldri noe bra med seg..

Endret av ClausSaus
  • Liker 3
Skrevet

hvordan sjekke opp en fyr? er det så Vansklig for en kvinne å gjøre? med mindre det er en veldig spesiell tilfelle, bare snakk til han, det er alt som trengs, vil du ligge med han, så gjør han det også, det er jeg sikker på, skjønner ikke problemet? men du må komme med mer info, er det en du kjenner? vet om? fremmed? i hvilket sammenheng?

Anonymkode: 73465...838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...