AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Det er så mange troll her inne! Hvordan våger trollene! Jeg gjennomskuer til og med folk som sminker seg, jeg VET at uten sminken, så ser de ikke så bra ut! Jeg VET at når noen går med høyhælte sko, så er de egentlig ikke SÅ høye! Her om dagen møtte jeg en kvinne som jeg mistenker har farget håret fordi hun har begynt å få GRÅ hår, og plutselig var alle de grå håra *POFF* borte!!! Da jeg påpekte for henne at hun ikke klarer å lure meg, at jeg VET at hun har egentlig masse grå hår, begynte hun å bli stresset fordi hun vet at hun ikke kan lure meg ............ !!! Jeg VET at du har grå hår! sa jeg til henne... Hun ble helt fullstendig satt ut, men det er ikke så rart, når hun prøver å lure meg på denne måten må hun virkelig tåle at noen sier i fra. Og da elektrikeren var hos meg og jeg fikk en regning på 4000 kr ..... TROLL!!! Jeg forventet en regning på kanskje 500-1000 kr maks, men jeg anklaget han for å være troll, for han er jo et troll. Hvordan våger han.... Jeg skal ha den korrekte prisen, ikke trolle-prisen.... Vi må gjøre noe med alle disse trollene, de tror vi er så lettlurte.... Heldigvis tør jeg å si i fra og jeg føler jeg gjør en god gjerning, er viktig å si i fra....!!! Anonymkode: 99b66...62a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Du er skikkelig kul ass Anonymkode: 8da6f...edc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Det er i hvert fall mange her som bor under ei bro. Og broa er etasjen over kjelleren. De tunge skrittene midt i dagens virtuelle eventyr er mamma: «nå må du slutt å sitt på datan å hat på jentan, stygg-hans, og få i dæ litt mat». Anonymkode: b618e...3a2 2
Gjest ABM Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 Herlig tråd!! ..kjenner jeg ble engasjert..🙄
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er skikkelig kul ass Anonymkode: 8da6f...edc Synes han/hun naila parodien, jeg. Er altfor mange her inne som roper troll for den minste ting. Som om det er en konkurranse om å bevise at "jeg er NEIMEN ikke like lettlurt som alle dere andre NAIVE tullinger". Troll-spotterne er like kjedelige og ødeleggende for mange tråder enn trollene selv. Anonymkode: 55673...f34
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 Er du åpen for en challenge? Anonymkode: e5629...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå