AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Står i valget mellom to jobber. Har forsøkt begge, og må nå velge. Jobb 1: Veldig relevant ift utdannelsen. Høyt arbeidspress, men morsom jobb. Faglig utfordrende. God leder. Får mye ansvar. Kortere reisevei, men uforutsigbare dager og vanskelig å vite akkurat når jeg kan dra hjem, men har aldri opplevde problemer med å ikke rekke bhg etc. Noe jobbing i jul, påske og fellesferie (rullering). Fantastiske kollegaer som også i noen grad har blitt venner av meg. Jobb 2: Kan være faglig relevant, men også noe som ikke er det. Rolige dager, noen dager mer hektiske enn andre. Litt kjedelige dager. Hyggelige kollegaer, men ingen jeg «klikker helt med». Får stortsett fri i jul, påske, fellesferie, dog ingen garanti. Lang reisevei, men kan med stor sikkerhet dra til samme tid hver dag og har mulighet til å jobbe hjemmefra noen dager ved behov. Lønna er den samme. Hva hadde dere valgt? Anonymkode: 2476d...d02
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Jeg hadde valgt jobb 1. Men jeg har ikke barn. Synes din alder og antall barn og deres behov (kanskje partner kan ta mer ansvar?) er relevant. Anonymkode: 3952e...0b2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå